Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa hakea töitä koska nautin tyttömyydestä

Vierailija
14.02.2017 |

Ei tarvitse herätä aikaisin aamulla, vaan voi köllötellä sängyssä ja tehdä mitä haluaa. Ei vaan jaksa hakea töitä. Tämä työttömyys laiskistaa ja passivoi liikaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te keikkatöihin "menijät" jotka ihmettelette miksi joku on pelkällä työttömyyspäivärahalla! Kertokaa mihin voi vaan mennä? Ottaisin riemusta kiljuen vastaan jonkun osa-aikaisen keikkaduunin päivärahan päälle,mutta en ole päässyt edes haastatteluun. Olen kaikkien vuokratyöfirmojen listoilla. Henk.koht avustajan duuneista ei ole löytynyt sopivaa koska en ala tuota työtä täyspäiväisenä tekemään ja en voi tehdä nostoja. Lisäksi moni on vaatinut ajokorttia,mitä ei ole.

Vierailija
22/24 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt elämä on paljon parempaa, huolimatta sitiä että on tarvinnut muuttaa rivitalokodista kaupungin kerrostalovuokrakämppään eikä rahaa ole.

Oliko sinulla aiemmin oma asunto? Oletko myynyt sen ja käyttänyt kaikki siitä saadut rahat vai mikä kuvio tässä on taustalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valinnanvapaus kirjoitti:

Nauti vielä kun voit. Kohta alkaa haastattelut, sitten sinut määrätään 9€/pv työkokeiluun ja jos kieltäydyt, saat karenssin. Sen jälkeen toimeentulotuestasi leikataan 1/3, jolla on tultava toimeen. Sen minä työtätekevänä veronmaksajana suon sinulle mielelläni. Jos joku muu elättää sinut tai sinulla on rahaa ja realisoitavaa omaisuutta, niin asiassa ei ole mitään ongelmaa puolin eikä toisin. 

Onnea valitsemallasi tiellä.😊

Että voi ihmisellä olla huono tuuri. Juuri sain lusittua 9 euron orjuuden niin nyt pitää lähteä palkkatuella raatamaan vähintään puoleksi vuodeksi. Se palkkatuki on aivan onneton liksa. Tietää jo siitä että sen päälle saa soviteltua päivärahaa. Pitää vaan psyykata itseä että se on korkeintaan 8 kuukautta.

Kesä on kyllä pilalla kun ma-pe on varattu johonkin helvetin työhön. Osaisikohan sitä näytellä sekoamista?

Jos vaikka lanttulääkärin kautta pääsisi eläkkeelle? Työt ei niinku yhtään kiinosta mutta olen niin huono hakemaan feikki saikkuja että mua voi erehtyä pitämään tunnollisena työn tekijänä.

Työkkärin täti oli sitä mieltä ettei haastattelut ja työkokeilut onnistu kuten hallitus on suunnitellut. Henkilöstö ei riitä kuulusteluihin ja työkokeiluihin loppuu määrärahat ennenkuin läheskään kaikki työttömät on käyty läpi. Enkä kyllä ymmärrä miksi työttömiä pitää pakottaa orjiksi? Vissiin se on sitä voittojen maksimointia?

Palkkatuella työskentelyhän on ihan kuin normaalissa töissä kävisi. Yritys ei nimittäin saa palkkatukea ellei työsopimukseen kuulu TES:n mukainen palkka (ja sitten yritys itse hakee jälkikäteen ne palkkatuet).

Minä ainakin rakastin palkkatuella työskentelyä. Harmi, etten pääse heti perään uudestaan palkkatuelle.

Joudun kaupungille töihin 65% työajalla eli 6 tuntia päivässä. Siksi palkka on niin paska että lisäksi pitää hakea soviteltua päivärahaa. Olisi edes sen verran palkkaa ettei tarvisi tukia hakea niin ei niin paljon vituttaisi. Tuon tietää kelan tuntien että mua tässä kusetetaan. Joutuu raatamaan ilman että siitä juurikaan rahallisesti hyötyy.

Toivotavasti saa tuon rupeaman jälkeen olla ainakin pari vuotta rauhassa. Työttömien päiväkerho kurssitkin on siitä parempia että ne ei kestä kauan. Vituttaa sekin että joutuu taas turvautumaan lääkkeisiin. Ilman niitä ei saa unta niin aikaisin että heräisi aamulla aikaisin. Se on kuitenkin parin viikon paska olo kun rimpuilee eroon lääkkeistä.

Vierailija
24/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnanvapaus kirjoitti:

Nauti vielä kun voit. Kohta alkaa haastattelut, sitten sinut määrätään 9€/pv työkokeiluun ja jos kieltäydyt, saat karenssin. Sen jälkeen toimeentulotuestasi leikataan 1/3, jolla on tultava toimeen. Sen minä työtätekevänä veronmaksajana suon sinulle mielelläni. Jos joku muu elättää sinut tai sinulla on rahaa ja realisoitavaa omaisuutta, niin asiassa ei ole mitään ongelmaa puolin eikä toisin. 

Onnea valitsemallasi tiellä.😊

Kunnes seuraavalla yt-kierroksella työnantajasi vapauttaa sinutkin työn ikeestä. Se voi tapahtua pikemmin kuin voit kuvitellakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme