Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi tunnistettavissa juuri sellaiseksi tyypiksi, johon yleensä ihastut?

Vierailija
18.03.2006 |

Minun on ja ei. Kropaltaan ei (on pieni ja hintelä), mieleltään kyllä (älyllinen ja keskustelukykyinen).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni oli silloin juro maalaismies, joka on nyt oppinut puhumaan ja pussaamaankin! ja keskustelemaan! =)

Vierailija
2/5 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta mun miesmaku onkin aiemmin ollut aika hemmetin huono..:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni sanoi tavatessaan mieheni ensimmäistä kertaa, että hän kuvitteli minun ottaneen takaisin entiseni. Nykyään huomaan katselevani samannäköisiä miehiä pidempään.

Mieheni on pitkä, hänellä on treenattu vartalo (ei liikaa, sellaista inhoan), hänellä on vihreät silmät ja punertavan vaaleat hiukset. Mieheni on älykäs ja kiinnostunut kulttuurista. Empatianpuutteenkin huomaan jokaisesta miehestä, johon ihastun; kaikki ovat ehkä vähän veemäisiä muitten mielestä.

Vierailija
4/5 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on iso, lihaksikas köriläs (entinen lätkänpelaaja), hänellä on pieni parta ja kalju. Ei ole hirveän sosiaalinen jos ei tunne ihmisiä, ja olen aina ihastunut miehiin, jotka ovat vähän vaisumpia. Luonteeltaan on kuitenkin aivan ihana: perhe on kaikki kaikessa, mies on älykäs ja luotettava.

Ainoa " miinus" tässä miestyypissä tuntuu olevan, että keskustelutaitoa jää joskus kaipaamaan ; ) Mutta tuskinpa itsekään olen täydellinen.

Vierailija
5/5 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut kaikenlaisiin kusipäihin aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme