Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mietittekö koskaan?

Vierailija
18.03.2006 |

Millaista olis elämä viel 20 kymppisenä ja vailla huolii ym sellasta?

Mä ite oon 31 ja tuntuu toivottoman vanhalta! Mies on viel 28 vuotias ja pyörii tälläkin hetkellä firman saunaillassa. Esn viikolla ne lähtee portugaliin. Mäkin olin viel villi ja vapaa muutama vuosi sitten.... oonko tuhoon tuomittu? Näibkö nää vuodet verottaa? eikö 30 v oo enää mitään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toikin riippuu niin paljon keskinäisestä suhteesta.

Itse ollu yhdessä 8v lasteni isän kanssa ja rakastan tätä miestä. Se on välillä poissa ja välillä minä poissa-normaaliin tapaan. Et voi ketään liekaan panna vaikka kanssasi olisikin:)

Vierailija
2/4 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep en mäkään liekaan ketään pane met tuntuu jotenkin et rupee vanheneen jotenkin tosi nopeesti 30v jälkeen. Ekan muksun jölkeen palauduin normaalisti mut tokan jälkeen on vieläkin tos pari ylimääräistä rengasta. Työkaveri on kutsunut sinne portugaliin koko perheen mut ei oikein innosta kun kaikki muut on alle 30 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tod. kaipaa sitä aikaa.

Vierailija:

Millaista olis elämä viel 20 kymppisenä ja vailla huolii ym sellasta?

Mä ite oon 31 ja tuntuu toivottoman vanhalta! Mies on viel 28 vuotias ja pyörii tälläkin hetkellä firman saunaillassa. Esn viikolla ne lähtee portugaliin. Mäkin olin viel villi ja vapaa muutama vuosi sitten.... oonko tuhoon tuomittu? Näibkö nää vuodet verottaa? eikö 30 v oo enää mitään?

Vierailija
4/4 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Millaista olis elämä viel 20 kymppisenä