Mikä videopeli tällä hetkellä kesken?
Eli mitäs mammat pelaa? Itsellä kesken The Legend of Zelda: A link to the past ja Fallout 3
Kommentit (82)
Resident Evil VII madhouse modessa.
Pitipä oikein miettiä, just tällä hetkellä ei yllättävästi ole kesken mitään kun sain rise of the tomb raiderin loppuun, sitä ennen oli kesken dragon age inquisition. Nyt kait sitten odotellaan Mass Effect:in uutta osaa jos ei steamista löydy jotain kivaa sitä ennen.
Kohta kolme vuotta olen pelannut lähinnä vaan ESOa (Elder Scrolls Online). Työn alla kys. pelissä on (killan kanssa) tällä hetkellä lähinnä Veteran Maw of Lorkhaj -trial. Ja tietenkin talon kalustaminen, nyt kun Homestead ilmesty viimein.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
22 T: viesti 4
40 vuotta olen. Kokopäivätöissä, akateemisesti koulutettu. Ja rakastan pelaamista, etenkin roolipelejä.
31v.
T. Se Dragon Age Inquisitionin pelaaja
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
Olen 38 vuotias nainen
T. 12 (dishonred 2 ja witcher 3 lisäosien pelaaja)
Final Fantasy XV ihan huippu! Summonit on komeeta katseltavaa!
https://i.ytimg.com/vi/Y_0OCZC8TVY/maxresdefault.jpg
Witcher 3. Kyllästyin koska kaaikki tehtävät samaa toistoa. "Find Ciri" =D
N 21
It's my body. Eiku,se oliki elokuvaXD
The Witness on kesken, vaikka aika loppumetreillä taidan olla.
Vierailija kirjoitti:
Myötistä n¨äille mainituille peleille. Tästä syystä naispelaajia ei oteta tosissaan.
Mitä sitä sit pitäis pelata että olis sun silmissä varteenotettava? Täällä on kumminki jo aika monen sorttisia pelejä mainittu.
Miks kaikki tuntuu pelaavan vaan jotain vitun roolipelejä??
Resident evil 7, aika alussa (hullu lapiomies). Ei hirveästi ehdi pelaamaan.
Final Fantasy XV, new game+ menossa.
Steamilta ostettu RE remaster kesken, mutta kohta läpi.
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki tuntuu pelaavan vaan jotain vitun roolipelejä??
Hmm .. ehkä, jos pitävät niistä ? :)
Pelaan yksinomaan online pelejä, joista tosi vaikea määritellä milloin ne on "kesken".
N30
Enderal-modi Skyrimiin. Laittaa Skyrimin kokonaan uusiksi. Hieno maailma, pelisysteemi ja tarina.
Vähä harmittaa et oma hahmo on mies ni ei voi ottaa sitä romanssiks. Mut bromance