Kamala olo, kun kaveri kertoi tinder-panoistaan
En halua kuulla. Olen hämmentynyt että asia edes häiritsee mua näin paljon. En ole tajunnutkaan, että mulla on tunteita häntä kohtaan. Kuvottaa enkä pysty keskittymään. Tekisi mieli huutaa, miksen minä kelvannut.
Kommentit (9)
Ei kertonut muuta kuin että sellaisia oli. Ollaan vitsailtu tinderistä joskus ja asia tuli nyt puheeksi. Yhh.
Just, "kaveri". En ole ikinä huijannut itseäni tuolla kaverischeissella miesten suhteen. Miehen on oltava vähintään salaa kiinnostunut minusta, vaikken mä olisikaan hänestä, tai vedän herneet nenään.
Eli et ole itse tajunnut että sinulla on ollut tunteita. Mutta kaverisi olisi pitänyt käyttää kristallipalloa ja deletoida tinderi? Ja nyt et enää ole kiinnostunut kun hänellä on ollut muita?
Ei oo helppoo.
Finderella kirjoitti:
Eli et ole itse tajunnut että sinulla on ollut tunteita. Mutta kaverisi olisi pitänyt käyttää kristallipalloa ja deletoida tinderi? Ja nyt et enää ole kiinnostunut kun hänellä on ollut muita?
Ei oo helppoo.
No eikö vaan. 😂 olen minä kiinnostunut edelleen, ei se miksikään muuttunut. Tajusin vain asian vasta nyt kunnolla. Pitäiskö sanoa sille jotain?
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Ei oo helppoo.
No eikö vaan. 😂 olen minä kiinnostunut edelleen, ei se miksikään muuttunut. Tajusin vain asian vasta nyt kunnolla. Pitäiskö sanoa sille jotain?
Entäs jos sekin on kiinnostunut ja testailee, tuletko mustasukkaiseksi (lapsellista, kyllä). Tee ihmeessä joku hienovarainen seuraava siirto ja katso mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Ei oo helppoo.
Pitäisi! Tosin itse en ikinä uskalla. Varmaan itse odottaisin että mies lukisi hienovaraiset vihjeeni tai kun olisin riittävän humalassa. Sillee se hoituuuu!
Finderella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Ei oo helppoo.
Pitäisi! Tosin itse en ikinä uskalla. Varmaan itse odottaisin että mies lukisi hienovaraiset vihjeeni tai kun olisin riittävän humalassa. Sillee se hoituuuu!
Tuttu juttu. Tai odotan hänen lukevan katseestani ja vilkuilustani, että olen kiinnostunut. Jepjep. Toi humala olisi vahva vaihtoehto.
Mitä se niistä kertoi? Mun mielestä mautonta kertoo kahden ihmisen välisistä intiimeistä akteista, mutta oonkin ihan vanhanaikainen.