tapailemani mies paljasti, että ei ole kertaakaan saunonut tai kokannut asunnossa
pakko tulla purkamaan asia tänne. mies muutti kolme vuotta sitten uuteen ostamaansa asuntoon, kutsui minut syömään ja järkytyin kun kielsi ettei hänen keittiössään saa koskea hellaan, sitä ei ole käytetty kertaakaan eikä asunnon omaa saunaa. minä niin rakastan saunomista! <3 syötiin sitten pikaruokaa :/ mies ei ole käyttänyt saunaa ja hellaa, koska on pihi sähkön kulutuksessa. onko outoa?
Kommentit (11)
Jos sillä oli kuitenkin valot ja lämmitys päällä, niin on outo. Mutta jos te siellä kynttilän ja takkatulen valossa värvöttelitte, niin ei.
Kalliimpaa se on syödä muualla kuin kotona käyttää hellaa. Vai onko kenties raakavegaani?
mun mies käy aina naapurissa lataamassa kännykän akun
mitä järkeä omistaa sauna ym jos niitä ei käytä?
t. sauna päällä 3-5 kertaa viikossa kerrostalossa
Mä jo ajattelin, että se pelkää niiden kulumista käytössä. Oisit vipannut sille 50 senttiä hellan käytöstä?
Aloittaja on vielä pihimpi, kun ei itse kutsunut miestä luokseen syömään ja saunomaan.
Jos sillä on saunassa kannabisviljelmä ja hellaan piilotettu jotain laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on vielä pihimpi, kun ei itse kutsunut miestä luokseen syömään ja saunomaan.
mies itse ehdotti ruokatreffejä ja pyysi minut luokseen, en minä sellaisesta kieltäydy. minulla ei ole omaa saunaa, käyn muiden luona kylvyssä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on saunassa kannabisviljelmä ja hellaan piilotettu jotain laitonta.
mies esittely asuntonsa minulle ja sauna oli tyhjä, kurkistin hellaan, niin sekin oli tyhjä, jonka jälkeen mies sanoi ettei sitä käytetä.
Ei, mutta juokse nyt ovesta ulos niin kovaa kuin jaksat.