Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin 5v sitten uudelle paikkakunnalle, ei yhtään ystävää :(

Vierailija
13.02.2017 |

Muutin työn perässä 200km päähän kotiseudulta ja kuvittelin, että kyllä myönteinen ja kiva ihminen ystäviä löytää. Vaan ei. Minulla on lapsia ja mies sekä työkavereita. Mutta ei yhtään ystävää täällä. Jotain kavereita olen saanut, mutta heilläkin on parhaat ystävät joiden kanssa käydään tapahtumissa jne :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen huomannut että jotkut kyllä saavat ystäviä helpommin :/. Tekisi mieli muuttaa taas pois tämän takia .

Vierailija
2/4 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs vanhat ystävät? En minä ainakaan tarvitse yhtään ystävää koko ajan viereeni ja lenkkeilyseuraksi, mutta juttelen kaukana asuvien ystävieni kanssa paljon puhelimessa ja silloin he tuntuvat olevan lähellä vaikka kaukana olisivatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma minulla. Missähän yksinäiset, perheelliset tai yh-äidit voisivat tutustua, jos ei kuulu facebookkiin?

Vierailija
4/4 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Tai olen asunut uudessa kaupungissa kohta 2 vuotta. Mulla ei ole edes miestä tai lapsia, joten aika yksin olen. Työkaverit on kyllä kivoja, mutta kaikilla on omat perheet, menot jne. Yhden naisen kanssa käyn kerran viikossa jumpassa töiden jälkeen, mutta muuta yhteistä toimintaa ei ole.

Itse sinänsä viihdyn kyllä ihan hyvin yksinkin, mutta en koe kotiutuneeni tähän kaupunkiin ollenkaan, kun täällä ei ole yhtään mulle oikeasti tärkeää ihmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi