Mitä mieltä nimestä Esmeralda?
Tai pelkkä Esme? Tällä hetkellä nimi olisi Esmeralda Violet Marie.
Siskojen nimet on Annabella Ellen Miranda ja Rebecca Iris Alissa.
Mielipiteitä? Muita ehdotuksia?
(Ei olla Suomalaisia)
Kommentit (33)
Mieluummin Esmeralda kuin Esme. Samanlainen pituudessaan kuin siskojenkin nimet. Esmeraldan lempinimen voisi olla Esme.
Esmeraldasta tulee mieleen romani.
Tulee vähän sellaiset ravikansavärinät
Esmeralda: tulee mieleen tuttiritari. Kaunis nimi kuitenkin.
Violet: Ihana, vähän kuin Viola ta Violetta.
Marie: oman tytön nimi♡
Vierailija kirjoitti:
Romani?
Portugalilainen isä tytöillä. Itse taas olen puoliksi Britti.
Ihanat nimet tytöillä. Varsinkin tuo Rebecca Iris Alissa.
Kaunis nimi, joka itsellänikin enimmäiseksi yhdistyy tuohon jo mainittuun vähemmistöryhmään. Se ei kuitenkaan ole huono asia tai vaikuta nimeen mitenkään. Siskojen nimiin tosiaan sointuu paremmin tuo Esmeralda. Pelkkä Esme korkeintaan lempinimenä. Kauniita nuo toiset nimet ja siskojenkin nimet. Hieman eksoottisia, mutta eivät liian erikoisia suomalaiseenkaan kieliasuun. Tykkään <3
Esmeraldasta tulee mieleeni possu.
Esmeraldasta tulee minulla mieleen ensin Disneyn Notre Damen kellonsoittajan Esmeralda. Vähän on komiahenkinen, mutta mikäs siinä.
Esmeralda on kaunis nimi. sopii hyvin lapselle, jonka isä on Portugalista.
Minulle tulee Esmeraldasta mieleen suloinen tyttö, jolla ruskeat silmät, ruskeat kiharat ja poskissa hymykuopat.
Molemmat meidän tytöistä on vähän tumma ihoisia (sellasii minkälaisia portugalilaiset on)
Ja ruskeat hiukset ja ruskeat silmät ja tempperamenttiakin löytyy. On heitä tultu romani tyypiksi muutamaan otteeseen:)
ap
Vierailija kirjoitti:
Molemmat meidän tytöistä on vähän tumma ihoisia (sellasii minkälaisia portugalilaiset on)
Ja ruskeat hiukset ja ruskeat silmät ja tempperamenttiakin löytyy. On heitä tultu romani tyypiksi muutamaan otteeseen:)
ap
Tyypiksi siisXD
Tulee aika vahva mielleyhtymä Lidliin tuosta nimestä:-)