Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuisuuskysymys: Missä niihin miehiin oikein voi tutustua? Ilman että olisi epätoivoisesti haku päällä?

Vierailija
13.02.2017 |

Näinpä, että kun aina sanotaan että ei saa epätoivo näkyä eikä saa etsimällä etsiä, mutta kuitenkin pitää olla aktiivinen ja hakeutua ihmisten seuraan ja... Olen kyllä maailman surkein flirttailija, mutta tuntuu että eihän joissain baareissakaan mitään yhteyttä keneenkään saa. Miehetkin siellä yhtälailla suurin osa vain kaljalla kavereitten kanssa ja harva edes on sinkku.

No, sittten ns. kaverin kaverit. Ei ketään, vaikka minulla on paljon kavereita, mutta kaikki ovat joko varattuja tai sitten ei vain mitenkään mun tyyppiä tai minäkään heidän. Eikä mitään suuria illanviettoja koskaan edes järjestetä, kotibileiden aika oli joskus teini-ikäisenä, ei enää kellään ole sellaisiin aikaa.

Mitä ne on ne paljon hehkutetut "tapahtumat" ym. joissa voisi vaan sattumalta muka törmätä toisiin sinkkuihin? Eipä tunnu paljon moisia olevan, korkeintaan joskus kesällä festareita tms. mutta kesäänkin on pitkä aika. Ja siellä festareillakin ollaan tietysti pitämässä hauskaa kavereitten kanssa! Jotkut ehkä festaripanoa kaipaavat mutta kun ei sekään taas ole sitä mitä minä haen.

Tinder kokeiltu ja siitä jää vain paha mieli. Nettideitit aivan liian keinotekoinen ympäristö mielestäni, kokeillut olen niitäkin mutta meni maku aika pian.

t. Ikisinkku nainen 25v, ei tässä koko elämää ole tuhlattavaksi sinkkuna kun itse haluaisin seurustella (mutta en tietenkään ihan kenen tahansa kanssa vaan nimenomaan sellaisen jonka kanssa synkkaisi puolin ja toisin).

Kommentit (146)

Vierailija
41/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavannut baarissa, kerran esimerkiksi 24-vuotiaana lähdettiin kaverin kanssa jatkoille yhtien kivojen poikien kanssa, pelailtiin siellä aamuun asti, seuraavana päivänä käytiin syömässä vielä koko porukka yhdessä. Mulla oli flirttiä yhden kanssa ja tästä sitten alettiin tapailemaan. Ei siis edes suudeltu tai varmaan mitenkään kosketettu baarissa, jatkoilla tai seuraavanakaan päivänä, vasta sitten treffeillä. Tää tapailu kesti joitain kuukausia.

Olen myös tavannut paljon kivoja tyyppejä opiskelupiireissä, yhden kanssa eteni tapailuasteellekin. Mulla tosin tässä varsin hyvä tilanne, koska meidän alalla on 50/50 sukupuolijakauma ja miehet ovat tosi fiksuja ja hauskoja ja niillä on yleensä hyvät sosiaaliset taidot (toisin kuin hyvin monilla suomalaisilla miehillä).

Olen myös tavannut miehiä harrastukseni parissa. Tää harrastus on myös sellanen missä sukupuolijakauma aika tasanen ja ihmiset on tosi mukavia ja puheliaita. Näiden kanssa olen kyllä pysynyt ihan kaverina, koska olen varattu. Mutta sinkkuna varmasti olisi helppo löytää treffiseuraa.

Tämän nykyisen mieheni tapasin opiskelijavaihdossa. Siellä olisi kyllä ollut enemmänkin vientiä, treffipyyntöjä tuli aika paljon. Tän mieheni tapasin bileissä ja oltiin kummatkin jo yli 25-vuotiaita.

On muuten vielä pakko lisätä, että ei mulla nuorempana (20-23 v) ollut näin paljon vientiä. Silloin mulla ei ollut mitään harrastuksia, olin tavallinen nuori plösö nainen, elämäni koostui lähinnä kavereiden kanssa hengailusta, bilettämisestä, opiskelusta ja töistä. Liikuntaa sain kerran pari viikossa kävelylenkistä ja kroppani oli sen mukainen. Sipsi maistui. Mulla oli myös huonokuntoiset hiukset enkä oikein osannut meikatakaan.

23-vuotiaana aloin harrastamaan liikuntaa monipuolisesti ja aloin voimaan henkisesti ja fyysisesti paljon paremmin. Löysin muutaman lajin, joista tuli intohimojani. Lopetin hiusten jatkuvan värjäämisen, jolloin ne pääsivät kasvamaan pitkiksi ja paksuiksi. Opettelin meikkaamaan kauniisti mutta kevyesti. Mulla alkoi olla vain ylipäätään parempi olo itseni kanssa, löysin ikään kuin jonkun sisäisen rauhan. Ja sitten niitä kiinnostuneita miehiä alkoikin tulvia ovista ja ikkunoista ja sain vain valikoida itselleni sopivimman, ihanan kiltin ja komean mieheni :)

Vierailija
42/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson harvoin tinderiä. Olen vaatimaton,alkoholiton,komea ja pitkä, töissäkäyvä suomalaismies. Laittaisipa kiinnostuneet enemmän superlikejä toisilleen niin tulisi joskus huomattua myös ne minusta kiinnostuneet naiset. Nyt superlikejä tulee vaan parin viikon välein. Annan matchin n. Yhdelle naiselle viidestäkymmenestä. T. M26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten vielä pakko lisätä, että ei mulla nuorempana (20-23 v) ollut näin paljon vientiä. Silloin mulla ei ollut mitään harrastuksia, olin tavallinen nuori plösö nainen, elämäni koostui lähinnä kavereiden kanssa hengailusta, bilettämisestä, opiskelusta ja töistä. Liikuntaa sain kerran pari viikossa kävelylenkistä ja kroppani oli sen mukainen. Sipsi maistui. Mulla oli myös huonokuntoiset hiukset enkä oikein osannut meikatakaan.

23-vuotiaana aloin harrastamaan liikuntaa monipuolisesti ja aloin voimaan henkisesti ja fyysisesti paljon paremmin. Löysin muutaman lajin, joista tuli intohimojani. Lopetin hiusten jatkuvan värjäämisen, jolloin ne pääsivät kasvamaan pitkiksi ja paksuiksi. Opettelin meikkaamaan kauniisti mutta kevyesti. Mulla alkoi olla vain ylipäätään parempi olo itseni kanssa, löysin ikään kuin jonkun sisäisen rauhan. Ja sitten niitä kiinnostuneita miehiä alkoikin tulvia ovista ja ikkunoista ja sain vain valikoida itselleni sopivimman, ihanan kiltin ja komean mieheni :)

Minä olen ollut aina ihan suht. liikunnallinen, tukka hyväkuntoinen, iho vähän huonompi mutta joskus sekin ihan ok ja meikattuna tuskin kilometrien päähän näkyy että ei ole priimakunnossa jne. Mutta ei ole tulvinut miehiä ovista ja ikkunoista yhtään koskaan :D Ja ikää tulee joka vuosi lisää että tuskin rupeaa tulvimaankaan. Siksi alkaisi olla vähän kiire...

-Ap

Vierailija
44/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämäni eka ja toistaiseksi ainoa aloite naiselta tuli ruokakaupassa, olin just tullu töistä ja olin aika väsynyt. Jostain eteeni ilmestyi iloisen näköinen nainen joka sanoi moi :-D menin vähän hämilleen, ja se kysy et mennäänkö joku ilta kahville? Suostuin ja vaihdettiin numeroita. Oli vähän "mitä täällä tapahtuu" fiilis sen jälkeen :-D tapailtiin kolmisen kuukautta

M34

Vierailija
45/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämäni eka ja toistaiseksi ainoa aloite naiselta tuli ruokakaupassa, olin just tullu töistä ja olin aika väsynyt. Jostain eteeni ilmestyi iloisen näköinen nainen joka sanoi moi :-D menin vähän hämilleen, ja se kysy et mennäänkö joku ilta kahville? Suostuin ja vaihdettiin numeroita. Oli vähän "mitä täällä tapahtuu" fiilis sen jälkeen :-D tapailtiin kolmisen kuukautta

M34

Kuulostaa erittäin hyvältä. Tuollainen vaatii rohkeutta.

Harmi vain että miehen pitää olla erityisen tasokas että herättäisi naisella halua tehdä noin selvän aloitteen.

Jos mies on ruma tai tavis ja myös ujo niin pelikortit on heikot.

Vierailija
46/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

totuuss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kun aina sanotaan että ei saa epätoivo näkyä eikä saa etsimällä etsiä, mutta kuitenkin pitää olla aktiivinen ja hakeutua ihmisten seuraan ja..."

Samassa lauseessa tuot esiin kaksi vastakkaista mielipidettä: Ensin naisten, mikä kehoittaa passiivisuuteen ja sitten miesten, mikä kehoittaa aktiivisuuteen. Jos siis olet etsimässä naista, usko naisia, jos miestä, usko miehiä.

Henk.koht. kokemukseni mukaan ja monilta muiltakin kuultuna eivät miehet oikeasti edes tykkää aloitteellisista naisista. Saattavat lähteä leikkiin mukaan vain siksi koska tuo on harvinaisempi tilaisuus, mutta oikeasti eivät edes ole kiinnostuneita ja pitävät vaan helppona... Mutta kuitenkaan passiivisenakaan ei saisi odotella. Enpä tiedä sitten mitä tehdä.

-Ap

Miehet rakastaa aloitteellisia naisia mutta naiset tekee yleensä virheen siinä että lähestytte liian kovatasoisia miehiä.

Kuten joku nainen jo palstalla aikaisemmin myönsi niin nainen odottaa omantasoisten miesten tekevän hänelle aloitteen ja nainen itse suostuu tekemään aloitteen vain itseään parempitasoisemmalle miehelle.

No itse myönnän että en osaa arvioida miesten "tasoa" suhteessa omaan "tasooni" :D Siis osaan jotakuinkin arvioida toisista naisista että ovatko he kauniimpia vai rumempia vai suunnilleen samanlaisia kuin minä, mutta en siltikään tiedä tässäkään että olenko sitten itse 4, 6 vai 8 (no en ainakaan 10) ja miehiä osaan vielä vähemmän arvottaa tuollaisella skaalalla. Ei tämä tasoajattelu ole ihan minulla hallussa tosiaankaan enkä tiedä sitten kuinka paljon ihmiset tuolla netin ulkopuolella sitä muutenkaan pohtivat :D

-Ap

Muista, että tarvitset vain yhden juuri sinulle sopivan miehen ja hänen silmissään olet aina täysi kymppi

M43

Vierailija
47/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

totuuss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kun aina sanotaan että ei saa epätoivo näkyä eikä saa etsimällä etsiä, mutta kuitenkin pitää olla aktiivinen ja hakeutua ihmisten seuraan ja..."

Samassa lauseessa tuot esiin kaksi vastakkaista mielipidettä: Ensin naisten, mikä kehoittaa passiivisuuteen ja sitten miesten, mikä kehoittaa aktiivisuuteen. Jos siis olet etsimässä naista, usko naisia, jos miestä, usko miehiä.

Henk.koht. kokemukseni mukaan ja monilta muiltakin kuultuna eivät miehet oikeasti edes tykkää aloitteellisista naisista. Saattavat lähteä leikkiin mukaan vain siksi koska tuo on harvinaisempi tilaisuus, mutta oikeasti eivät edes ole kiinnostuneita ja pitävät vaan helppona... Mutta kuitenkaan passiivisenakaan ei saisi odotella. Enpä tiedä sitten mitä tehdä.

-Ap

Miehet rakastaa aloitteellisia naisia mutta naiset tekee yleensä virheen siinä että lähestytte liian kovatasoisia miehiä.

Kuten joku nainen jo palstalla aikaisemmin myönsi niin nainen odottaa omantasoisten miesten tekevän hänelle aloitteen ja nainen itse suostuu tekemään aloitteen vain itseään parempitasoisemmalle miehelle.

No itse myönnän että en osaa arvioida miesten "tasoa" suhteessa omaan "tasooni" :D Siis osaan jotakuinkin arvioida toisista naisista että ovatko he kauniimpia vai rumempia vai suunnilleen samanlaisia kuin minä, mutta en siltikään tiedä tässäkään että olenko sitten itse 4, 6 vai 8 (no en ainakaan 10) ja miehiä osaan vielä vähemmän arvottaa tuollaisella skaalalla. Ei tämä tasoajattelu ole ihan minulla hallussa tosiaankaan enkä tiedä sitten kuinka paljon ihmiset tuolla netin ulkopuolella sitä muutenkaan pohtivat :D

-Ap

Muista, että tarvitset vain yhden juuri sinulle sopivan miehen ja hänen silmissään olet aina täysi kymppi

M43

Vaan mistäpä tuon sitten löytäisi... Ei ole tullut vastaan sitten missään olinpa itse kuinka aktiivinen tahansa.

-Ap

Vierailija
48/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Kuulostaa erittäin hyvältä. Tuollainen vaatii rohkeutta.

Harmi vain että miehen pitää olla erityisen tasokas että herättäisi naisella halua tehdä noin selvän aloitteen.

Jos mies on ruma tai tavis ja myös ujo niin pelikortit on heikot.

No siis, olen rumahko, tavis ja ujo naisten seurassa, nuorempana olin kun ilmaa naisille. Suutelin naista ensimmäistä kertaa kun olin 22v.... sen takia meninkin hämilleen tosta. Tollaista ei vaan tapahdu mulle...

Vierailija
49/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen missä niitä itselle sopivia sinkkumiehiä tapaa vai eikö sellaisia miehiä ole sinkkuna. Mä kyllä tapaan mukavia ja kaikin puolin mielenkiintoisen oloisia miehiä ihan normiarjessakin mutta valitettavasti kaikki tuntuvat olevan jo varattuja ja perheellisiä.

N40

Vierailija
50/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ihmettelen missä niitä itselle sopivia sinkkumiehiä tapaa vai eikö sellaisia miehiä ole sinkkuna. Mä kyllä tapaan mukavia ja kaikin puolin mielenkiintoisen oloisia miehiä ihan normiarjessakin mutta valitettavasti kaikki tuntuvat olevan jo varattuja ja perheellisiä.

N40

No onhan niitä toisella ja kolmannella kierroksella olevia vaikka kuinka. Miehen lisäksi saat koko perheen ja mielenkiintoiset järjestelyt. Milloin viikko-viikko ja milloin joka toinen viikonloppu. Eri asia kannattaako suhteeseen ryhtyä kun eroja on takana. Lisäksi taloudellinen tilanne em syistä.

Vierailija
51/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on valitettavasti niin, että osa naisista tapaa miehiä missä vaan, vaikka yksin keittiössä seisoessaan. Ja sitten on ne loput, jotka eivät tapaa missään. Ja se, että niitä miehiä ei "tapaa" missään johtuu siitä, että nämä naiset eivät kiinnosta miehiä. Miehet kyllä hakeutuvat lähistölle ja tulevat tapaamaan, jos kyseessä on kiinnostava nainen... :(

Vierailija
52/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kriteeri on kyllä itselläni. Lihava ei saa olla. Hoikat viehättävät. Naamaa en niinkään katsele, riittää ihan perusnätti tai sievä. M30.

Vierailija
53/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on valitettavasti niin, että osa naisista tapaa miehiä missä vaan, vaikka yksin keittiössä seisoessaan. Ja sitten on ne loput, jotka eivät tapaa missään. Ja se, että niitä miehiä ei "tapaa" missään johtuu siitä, että nämä naiset eivät kiinnosta miehiä. Miehet kyllä hakeutuvat lähistölle ja tulevat tapaamaan, jos kyseessä on kiinnostava nainen... :(

Tältähän se huonoina päivinä tuntuu, hyvinä onnistun olemaan uskomatta moiseen mutta kyllähän se takaraivossa vähän silti jäytää... En minä ainakaan siihen naisten priimaan kuulu joilla miehiä tulvii ovista ja ikkunoista. 

-Ap

Vierailija
54/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

No onhan niitä toisella ja kolmannella kierroksella olevia vaikka kuinka. Miehen lisäksi saat koko perheen ja mielenkiintoiset järjestelyt. Milloin viikko-viikko ja milloin joka toinen viikonloppu. Eri asia kannattaako suhteeseen ryhtyä kun eroja on takana. Lisäksi taloudellinen tilanne em syistä.

Luojan kiitos ettei ole tuollaisia "sinkkuja" kohdalle osunut, ei nimittäin kiinnosta.

N40

Vierailija
55/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kriteeri on kyllä itselläni. Lihava ei saa olla. Hoikat viehättävät. Naamaa en niinkään katsele, riittää ihan perusnätti tai sievä. M30.

Ylipainoa ei saa tosiaan olla. Perusnätti ja hieman huoliteltu. Ei kuitenkaan ylikorostettu. Ei missään nimessä hutsahtava WT. Liika puheliaisuus ei ole hyväksi.

Vierailija
56/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältähän se huonoina päivinä tuntuu, hyvinä onnistun olemaan uskomatta moiseen mutta kyllähän se takaraivossa vähän silti jäytää... En minä ainakaan siihen naisten priimaan kuulu joilla miehiä tulvii ovista ja ikkunoista. 

-Ap

Ei tulvi ei. Itse olen joutunut olemaan aina se aloitteellinen osapuoli ja lopputuloksena on ihan joka kerta ollut se että mies vain käytti tilaisuutta hyväkseen ja olin pelkkä hätävara paremman puutteessa. Mä en edes tiedä miltä se tuntuu että mies pyytää treffeille, ehdottaa yhteistä tekemistä, soittaa tai tekstaa.. Eli on ihastunut tai edes kiinnostunut. Se olen aina ollut minä joka pitää yhteyttä ja ehdottaa näkemistä tai jotain tekemistä.

Kiva sitten kuunnella kun kaverit tapaa miehiä jotka tulee omatoimisesti kahville toiselta puolen Suomea ja tekevät kaikkensa että löytävät aikaa yhdessäololle.

N39

Vierailija
57/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Tuo johtuu siitä, että ihmiset yrittävät tehdä alotteita sellaisille, joille moni muukin tekee. Minä olen vissiin onnekas mies, kun naiset ovat tehneet myös minulle aloitteita. Jos en ole ollut jostain kiinnostunut, se ei ole johtunut aloitteellisuudesta vaan siitä, ettei nainen ole muuten kiinnostanut.

Tämän vakuudeksi kerron, että vaimo teki aikoinaan aloitteen ja olin heti aivan myyty. En olisi ikinä uskonut, että kukaan niin ihastuttava nainen voisi olla minusta kiinnostunut. Muuten olisin tehnyt aloitteen jo aiemmin.

Näinhän se on, että aloitteita saa tehdä vain todella kaunis nainen. Me, joille on heikommat kortit jaettu, emme todellakaan ole koskaan niitä ihastuttavia naisia, joilta haluttaisiin aloitteita, oli mies sitten itse millainen tahansa.

- ikisinkku n25v-

Tiedätkö yhtään paljon miehet saa pakkeja? Vai haluatko elää prinsessaharhoissa, jossa jokainen mies haluaa sinua? Parit pakit niin on elämä pilalla ja aloitteita ei kannata tehdä.

Jos miehenä ottaisi jokaiset pakit kuolemanvakavasti, niin elämä olisi yhtä murhetta. Ja naiset eivät tästä tiedä paljoakaan.

Vierailija
58/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin maailmaa ap asuu?

Vierailija
59/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Tuo johtuu siitä, että ihmiset yrittävät tehdä alotteita sellaisille, joille moni muukin tekee. Minä olen vissiin onnekas mies, kun naiset ovat tehneet myös minulle aloitteita. Jos en ole ollut jostain kiinnostunut, se ei ole johtunut aloitteellisuudesta vaan siitä, ettei nainen ole muuten kiinnostanut.

Tämän vakuudeksi kerron, että vaimo teki aikoinaan aloitteen ja olin heti aivan myyty. En olisi ikinä uskonut, että kukaan niin ihastuttava nainen voisi olla minusta kiinnostunut. Muuten olisin tehnyt aloitteen jo aiemmin.

Näinhän se on, että aloitteita saa tehdä vain todella kaunis nainen. Me, joille on heikommat kortit jaettu, emme todellakaan ole koskaan niitä ihastuttavia naisia, joilta haluttaisiin aloitteita, oli mies sitten itse millainen tahansa.

- ikisinkku n25v-

Tiedätkö yhtään paljon miehet saa pakkeja? Vai haluatko elää prinsessaharhoissa, jossa jokainen mies haluaa sinua? Parit pakit niin on elämä pilalla ja aloitteita ei kannata tehdä.

Jos miehenä ottaisi jokaiset pakit kuolemanvakavasti, niin elämä olisi yhtä murhetta. Ja naiset eivät tästä tiedä paljoakaan.

Tässä ei oltu pelkästään minua lainattu, mutta ei minulle tee niin kipeää suorat pakit vaan se, että ensin annetaan ymmärtää paljon enemmän niin että ehdin ihastua, ja sitten täräytetäänkin että ei oikeastaan halua mitään enempää mutta oli paremman puutteessa kiva hengailla...

-Ap

Vierailija
60/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin maailmaa ap asuu?

Pk-seudulla.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi