Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kestä! Miksi ihastun aina vääriin miehiin! :(

Vierailija
13.02.2017 |

Argh, kuinka tyhmä ihminen voi olla! Nytkin tapailen yhtä todella kivaa miestä, mutta olen ihastunut ns. jännämieheen. Nytkin tekisi mieli laittaa sille viestiä sillä ajatuksella, että käyn sen luona vain kerran. Niin varmaan. Itkisin taas hetken päästä sen perään, kun se ei enää laitakaan mulle viestiä. Olen jo kerran päässyt siitä eroon ja nyt taas. Tulkaa haukkumaan mua ja kertokaa kuinka tyhmä olen jos laitan tälle herralle enää yhtään mitään.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun ei koskaan oo kukaan nainen ihastunut

Vierailija
2/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita viestiä, rikot itsesi vaan kun jo nyt tuntuu noin pahalta. Poista numero tai tee muutoin tarvittavat toimenpiteet. Ja kutsut sen tapailemasi miehen sun luo ja vietät sen kanssa romanttisen illan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vielä mikä sinua kiinnostaa jännämiehessä?

Vierailija
4/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen ap. Kohta kaksi vuotta roikkunut yhdessä pelimiehessä mutta nyt jotenkin tuntuu että alan pääsemään hänestä yli... aika auttaa.

Vierailija
5/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jännässä kiehtoo. Ja mikä sen tekee kamalaksi.

Vierailija
6/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma ap :( Voi että inhottaa haikailla jonkun perään, jolle olen vain jotain paremman puutteessa. Ärsyttää olla näin typerä. Miten rakastua järkevästi? Onko sellainen edes mahdollista?

Vierailija
7/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on jännämies?

Vierailija
8/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin sun jännämies on?

Vierailija
9/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehen karvaisten pakaroiden kutsua on tyttösten hyvin vaikea vastustaa. Minkä hyvin ymmärränkin.

Vierailija
10/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen analysoinut että kyse siitä ettei osaa itse rakastaa itseään ja kaipaa elämäänsä draamaa joten sitten tulee roikuttua noissa pelimiehissä. Ja, olisihan maailmassa yhtä jännittäviä miehiä kuin nuo pelimiehet, mutta jotka yhden naisen miehiä, ne vaan ei ole tarpeeksi kiinnostuneita itsestä joten pitää tyytyä rippeisiin. Siihen etteivät kiinnostunu, on taas osasyynä kaksi alussa mainittua ominaisuutta.

Vierailija
11/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohat tommoset jännämiehet tyystin! Tai sitten jos haluat pitää vähän hauskaa niin mikä ettei, mutta älä anna sen vaikuttaa liikaa sinun tunteisiin koska parisuhdetta jännämiesten kanssa tuskin koskaan tulee. Voit tapailla sitä toista - kivaa miestä, mutta jos se ei sytytä sinua tai sinulla ei ole suurempia tunteita sitä kohtaan niin heivaa se, mutta lempeämmin, jos hän on oikeasti kiva. Itse löysin nykyisen mieheni ihan sattumalta viettämällä mukavaa sinkkuelämää. Etsimällä etsien ei rakkautta löydy, vaan se kävelee vahingossa tai puolivahingossa elämääsi ja sen kyllä huomaa. Jos ei heti napannut, niin en jäänyt roikkumaan. Jos oli jännämiehiä, niin psyykkasin itseni niin, että tajusin olla haikailematta mitään seksiä vakavampaa suhdetta. Joskus kävi niin, että kun jatkoin eteenpäin, niin jännämies jäi ruikuttamaan perääni. Mutta oikeasti mukavien miesten tunteita pitää varjella eikä ainakaan tahallaan rikkoa niitten sydämiä ja itsetuntoja, jotta niistä ei tuu kusipäitä :) T. N24

Vierailija
12/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ihmeessä tapaamaan jännää, pidät tietysti yhteyttä. Tosin se kiva poistuu heti ja itket kurjuuttasi uudelleen. Elämäsi on valintoja, itse niistä nautit. Turhaa sen kivan perään kysellä, niillä on ottajia runsaasti.

Vierailija
13/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on jännämies?

Sellainen josta terve järki varoittaa, mutta sä et kuuntele, koska haluat häntä aina vaan enemmän.

Vierailija
14/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että jännisten perään hinkuvat naiset ja miehet pitäytyvät jänniksissä, koska eivät koskaan tule arvostamaan sitä hyvää ihmistä kumppanina ja lopullinen kärsijä on hän ja mahdollinen jälkikasvu. Kun nyyh, on niin tylsää.

Vierailija
15/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala opettelemaan itsekontrollia. Kirjoita tavoitteitasi paperille ja ole järjestelmällinen. Jännämiehet kiinnostavat niin kauan, kun et pysty itsellesi perustelemaan asioita kunnolla.

Eli, siinä Laura Voutilaisen typerässä biisissä "no hitto miksei?", kysymyksen esittää tietysti primitiiviset aivot, jota kiinnostaa vain lisääntyminen mahdollisimman vahvan kaverin kanssa. Tähän kysymykseen sinun täytyy siis paperille selvittää kumoava vastaus selkein tavoittein.

Eli tarkoitus on muodostaa itselle selkeä kuva siitä, mitä ihan oikeasti haluaa. Jos oma ego ei ole päämäärätietoinen, niin tahdonvoimaakaan ei yleensä löydy.

Vierailija
16/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhhaaahhhaaa. Palstamammat eivät kestäneet taaskaan totuuksia itsestään, vaan viestini poistui muutamassa minuutissa. Uikuttakaa, uikuttakaa.

Vierailija
17/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "jännämies" viehettää:

If you want someone to love you open your heart.

If you want someone to obsess about you close it.

Vierailija
18/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Ala opettelemaan itsekontrollia. Kirjoita tavoitteitasi paperille ja ole järjestelmällinen. Jännämiehet kiinnostavat niin kauan, kun et pysty itsellesi perustelemaan asioita kunnolla.

Eli, siinä Laura Voutilaisen typerässä biisissä "no hitto miksei?", kysymyksen esittää tietysti primitiiviset aivot, jota kiinnostaa vain lisääntyminen mahdollisimman vahvan kaverin kanssa. Tähän kysymykseen sinun täytyy siis paperille selvittää kumoava vastaus selkein tavoittein.

Eli tarkoitus on muodostaa itselle selkeä kuva siitä, mitä ihan oikeasti haluaa. Jos oma ego ei ole päämäärätietoinen, niin tahdonvoimaakaan ei yleensä löydy.

Ihastuminenkin on kuin koulutehtävä :(

Vierailija
19/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahhhaaahhhaaa. Palstamammat eivät kestäneet taaskaan totuuksia itsestään, vaan viestini poistui muutamassa minuutissa. Uikuttakaa, uikuttakaa.

Ei tarvii uikuttaa koska viestisi poistui muutamassa minuutissa :D

Vierailija
20/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap, mikä jännässä kiinnostaa ja kiihottaa?