En kestä! Miksi ihastun aina vääriin miehiin! :(
Argh, kuinka tyhmä ihminen voi olla! Nytkin tapailen yhtä todella kivaa miestä, mutta olen ihastunut ns. jännämieheen. Nytkin tekisi mieli laittaa sille viestiä sillä ajatuksella, että käyn sen luona vain kerran. Niin varmaan. Itkisin taas hetken päästä sen perään, kun se ei enää laitakaan mulle viestiä. Olen jo kerran päässyt siitä eroon ja nyt taas. Tulkaa haukkumaan mua ja kertokaa kuinka tyhmä olen jos laitan tälle herralle enää yhtään mitään.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Ala opettelemaan itsekontrollia. Kirjoita tavoitteitasi paperille ja ole järjestelmällinen. Jännämiehet kiinnostavat niin kauan, kun et pysty itsellesi perustelemaan asioita kunnolla.
Eli, siinä Laura Voutilaisen typerässä biisissä "no hitto miksei?", kysymyksen esittää tietysti primitiiviset aivot, jota kiinnostaa vain lisääntyminen mahdollisimman vahvan kaverin kanssa. Tähän kysymykseen sinun täytyy siis paperille selvittää kumoava vastaus selkein tavoittein.
Eli tarkoitus on muodostaa itselle selkeä kuva siitä, mitä ihan oikeasti haluaa. Jos oma ego ei ole päämäärätietoinen, niin tahdonvoimaakaan ei yleensä löydy.
Ihastuminenkin on kuin koulutehtävä :(
Heh, ikävä kyllä. Katsos sinulla on kaksi vaihtoehtoa: antaa hormonien päättää tai päättää itse. Ja jos haluat asioista päättää itse, silloin kaikesta tulee kuin koulutehtävää. Toki tämä oli miehen mielipide.
Minä en todellakaan halua särkeä tämän kunnollisen miehen sydäntä. Mun järki sanoo, että ota se! Jokin muu taas, että pidä vielä yksi yö hauskaa tuon jänniksen kanssa ennen sitoutumista tähän kunnon mieheen. Mutta tiedän kokemuksesta, että ihastun vain entistä enemmän. Minulle ei sovi tunteeton seksi, vaan ihastun aina näihin panoihin. Mä en jopa tehnyt plussat ja miinukset tuosta jänniksestä ja siitä tajuan, että älä laita viestiä. Silti yksinäisenä hetkenä meinaan viestittää. Onneksi olen kuitenkin toistaiseksi ollut vahva. Nytkin tuo perhana pyörii vain mielessä.
Mikään hätävara tämä kunnon mies ei ole. En ikinä voisi seurustella tuon jänniksen kanssa. Sen sanoo myös tunteet. Mutta haluan sen kainaloon. Ja ärsyttää. :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä mikä sinua kiinnostaa jännämiehessä?
Se on niin perhanan hyvännäköinen ja haluttava. Seksi toimi. Ja sen sylissä oli niin hyvä olla ja meillä oli hauskaa. Mikään muu siinä ei sitten viehätä. Hänessä on sellaisia luonteenpiirteitä, että en voisi koskaan seurustella sen kanssa. Ja nyt kun kirjoitan tätä viestiä niin vähän hämmenyn itsekin, että miks mä sen perään edes haikailen. :D
Pysy vaan jännämiehissä, kunnon miehet ei halua tulla myöhemmin petetyksi, kun jännämiehen tarjoama kyyti alkaa taas kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Pysy vaan jännämiehissä, kunnon miehet ei halua tulla myöhemmin petetyksi, kun jännämiehen tarjoama kyyti alkaa taas kiinnostaa.
Pakko olla samaa mieltä. Kaappijännät naiset ovat jokaisen avioliittoa toivovan miehen painajainen.
Aina ap tulee se vain yksi yö ja taas yksi jne. Miksi edes kuvittelet sen olevan vain yksi yö, niin ei tule olemaan. Jos menet nyt, menet aina. Miksi haluat kivan kärsivän, kiinni jäät kuitenkin. Jätä se kiva jo tänään, sinä et häntä ansaitse.
Niin, miksi ette ikinä ihastu minuun?
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Itse kilttinä ja kunnollisena miehenä haluaisin että myös nainen oikeasti arvostaisi piirteitäni eikä vain yrittäisi tyytyä minuun ja haikailisi jännämiesten perään..
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla samaa mieltä. Kaappijännät naiset ovat jokaisen avioliittoa toivovan miehen painajainen.
Eikä voi olla varma kenen lapsetkaan on, jos ei ole tehty isyystestiä.
Vierailija kirjoitti:
Aina ap tulee se vain yksi yö ja taas yksi jne. Miksi edes kuvittelet sen olevan vain yksi yö, niin ei tule olemaan. Jos menet nyt, menet aina. Miksi haluat kivan kärsivän, kiinni jäät kuitenkin. Jätä se kiva jo tänään, sinä et häntä ansaitse.
Anteeksi nyt vain, mutta en ole sopinut tämän kivan kanssa vielä mistään seurustelusta tai pelisäännöistä. Sitten jos niistä sovitaan niin en todellakaan tapaile ketään muuta. En edes tiedä tuleeko suhteestamme vielä mitään. Joten mitään väärää en ole tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vain, mutta en ole sopinut tämän kivan kanssa vielä mistään seurustelusta tai pelisäännöistä. Sitten jos niistä sovitaan niin en todellakaan tapaile ketään muuta. En edes tiedä tuleeko suhteestamme vielä mitään. Joten mitään väärää en ole tehnyt.
Nii just. "En ole mitään väärää tehnyt". Niin sanoi ex:kin, kun jäi kiinni viestittelystä toisen miehen kanssa. (ja oli nimenomaan jännämies). No, nyt asuvat saman katon alla ja on elämä todellakin jännittävää. Antabukset ja minnesotat on kokeiltu, mutta silti sitä jännää piisaa.
Todella mielenkiintoista. Kunnollisempaa miestä kohdellaan pappilan hätävarana ja yläpeukkuja satelee.