Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden seurustelukumppanin tytär aiheuttaa epämiellyttäviä fiiliksiä

..........
13.02.2017 |

Olen nyt 6kk tapaillut/seurustellut erään naisen kanssa ja huomaan, että koen heillä ollessani oloni välillä kiusaantuneeksi ja vaikeaksi. Naisella on 18-vuotias tytär, joka ei todellakaan ole yrittänyt minua iskeä, eikä varmasti ole yhtään minusta kiinnostunut (enkä minä muusta kuin hänen äidistään). Mutta tyttären toimintavat ja käytös saa tällaisen nelikymppisen miehen olon välillä aika vaikeaksi. Tyttö on äitinsä tapaan varsin muodokas ja kun hän vaikka illlalla suihkun/saunan jälkeen tulee pelkkä pyyhe päällä hakemaan keittiöstä juotavaa, niin ei oikein tiedä miten olisi. Mies olen ja kaunisvartaloinen nuori nainen toki periaatteessa kiinnostaa ja kiihottaa. Mutta en TODELLAKAAN halua innostua yhtään kumppanini tyttärestä. Sitten myöhemmin hän on loppuillan siinä joku yöpaita ja -housut päällä ilman rintsikoita nännit paidan läpi näkyen. Joskus ollaan vaan pikkareissa ja yöpaidassa. Oikeasti ihan vitun ahdistavaa. Mies minussa nostaa päätään, mutta järki sanoo koko ajan, että keskity nyt ihan muuhun. Meinasin jo viime viikonloppuna ottaa asian kumppanini kanssa puheeksi, mutta sitten aloin ajattelemaan, josko reaktio onkin ihan muuta kuin olin tarkoittanut. Että "vittu kuolaan hänen tytärtään". Ja juuri sitä kun en yhtään tarkoita tai halua. Joku mies varmasti kommentoi, että "nauti nyt näkymistä". Mutta ei se oikeasti ole yhtään kiva tilanne.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aviomies sanoi kahdelle pojalleen mun alettua oleilla heidän luonaan enemmän, että heidän ei ole soveliasta olla vähissä vaatteissa/alasti mun nähden, koska en ole lasten vanhempi ja olen vastakkaista sukupuolta. Aluksi pienempi lapsi ihmetteli, miksi en tullut heidän kanssaan esim. saunaan. Mutta kyllä hänkin vähän kasvettuaan ymmärsi syyn.

Mä en itse ollut tajunnut edes miettiä koko asiaa ja onkin hyvä, että mieheni huomasi ottaa asian itse puheeksi lasten kanssa heti mun alettua oleilla heillä enemmän.

Mä aloittajana varmaan sanoisin kumppanille, että vähäpukeisuus on mun mielestä vaivaannuttavaa (oletan, ettet itsekään liiku siellä boksereillasi) ja voisiko hän keskustella asiasta tyttärensä kanssa. Jätä kaikki seksuaaliset viittaukset sanomatta. On ihan ok sanoa, ettei halua nähdä jotakuta vierasta ihmistä vähäpukeisesti. Ei seksikkyys sitä asiaa muuta.

Vierailija
22/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tyttö kiusoittelisi. Itse olisin aivan hyvin voinut käyttäytyä samoin, koska en olisi tajunnut että äitini miesystävä sitä edes huomaisi. Nyt kun sitä ajattelee niin tottakai, mutta jotenkin laittaisin äidin miesystävän automaattisesti isähahmon lokeroon ja niiden ympärillä voi nyt olla kohtuu rennosti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi