Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tilanteita, joissa olette vahingossa olleet tylyjä toiselle...?
13.02.2017 |
Olin hampurilaispaikassa kassalla tilaamassa ja huomasin, että tarjottimelta puuttuu haluamani majoneesi ja totesin, että "Sanoinko, että mä halusin majoneesia" ja tarkoitin oikeasti sitä, että muistinko tilatessa sanoa sitä, mutta tajusin heti tuon sanottuani, että se kuulosti ihan v**tuilulta myyjälle, että missä se majoneesi nyt viipyy...
Kommentit (2)
Tiuskasen ihastukselleni aina jotain rumasti, varmaan turhautuneisuuttani. Oikeasti haluaisin hypätä sen kaulaan ja karata auringonlaskuun.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Myin Huuto.netin tai Tori.fin kautta yhden hameeni. Sitä tuli noutamaan pieni ja siro nainen, kerta kaikkisen kaunis ilmestys. Minä olen ennemmin romuluinen. Tavattiin meidän rapun alaovella, hänellä ei ollut suunnitelmissa sovittaa.
Ostaja: "Toivottavasti tämä mahtuu mun päälle..."
Minä: "No ihan varmasti mahtuu!"
*Katson ostajaa sellaisella bitch u gotta be joking -ilmeellä* - pieni tauko - *Katson hametta*
Minä: "Ja siis tää on kyllä yllättävän iso"
Voi elämä! Siis nimenomaa tarkoitin, että se hame menee heittämällä tuon naisen päälle. Näyttää vaan kädessäkin pienemmältä kuin mitä on, koska venyy. En todellakaan tarkoittanut, että tuo nainen olisi millää tavalla iso ._. Naisparka hämmentyi ja punastui.
Hei jos tunnistat itsesi tästä, ostaja: olet upea ja ihanan pieni. Petite. Kateutta herättävän kaunis. Minä vain olen sosiaalisesti täysi tampio!