Haluan ilmiantaa tuttavan huumeiden hallussapidosta, voiko tuttava saada tietää, keneltä vihje on peräisin?
Kommentit (15)
En osaa sanoa, mutta hyvä, että ilmoitat. Viljelmistä on naapureille jo hajuhaittoja.
Mulla sama mielessä. Mietin kanssa, onko olennaista valita ajankohta, jolloin luulen hänellä olevan hallussa enemmän, tai jolloin on myyntitapahtuma käynnissä kämpässä.
Ap vaikuttaa niin typerältä, että taas ollaan järkytytty chilikasvatuksista.
Tutulla ei ole viljelmiä, mutta hän välittää yhtä ja toista. - 4
https://www.poliisi.fi/rikoksen_uhrit/vihjepuhelimet
Voi antaa nimettömänä. Et vaan missään vaiheessa edes vihjaisi suhdettasi henkilöön ja puhelinnumero salaiseksi. Siitä en ole varma voiko poliisi salata sun nimen ilmiantajana.
Vierailija kirjoitti:
https://www.poliisi.fi/rikoksen_uhrit/vihjepuhelimet
Voi antaa nimettömänä. Et vaan missään vaiheessa edes vihjaisi suhdettasi henkilöön ja puhelinnumero salaiseksi. Siitä en ole varma voiko poliisi salata sun nimen ilmiantajana.
Siis jos sen siis kerrot tai möläytät vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, mutta hyvä, että ilmoitat. Viljelmistä on naapureille jo hajuhaittoja.
Jos naapureille on hajuhaittoja, niin eiköhän naapurit ihan itse asiasta numeron tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naapureille on hajuhaittoja, niin eiköhän naapurit ihan itse asiasta numeron tee.
Eivät välttämättä, koska he voivat olla yhtä peloissaan, kuin aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kannabiksen tunnistaa jo hajusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jätä tuttavasi rauhaan. Miten tiedät että hänellä edes varmasti on hallussa mitään kiellettyä?
Olen käynyt asunnossa ja nähnyt viljelmät.
Olisit heti sanonut että kyse on kannabiksesta eikä huumeista. Jos käräytät niin olet paska ihminen jolle karma tasoittaa tilit.
Miksi ihmeessä haluat tehdä moista? Kannabiksen kasvatus on uhriton "rikos". Onko sinulle jotain hampaankolossa tuttavaasi vastaan? Eikö antanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kannabiksen tunnistaa jo hajusta.
Vain huumeidenkäyttäjät. Onko ap itsekin siis nisti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluat tehdä moista? Kannabiksen kasvatus on uhriton "rikos". Onko sinulle jotain hampaankolossa tuttavaasi vastaan? Eikö antanut?
Aika varmasti tuossa on jotain henkilökohtaista taustalla. Kukaan ei käräytä kaveriaan jostain hampun kasvatuksesta.
On kyllä henkilökohtaista. Vituttaa elellä itse kädestä suuhun, kun toinen tekee tuhansia euroja vuodessa huumebisneksillään. -ap
Olen käynyt asunnossa ja nähnyt viljelmät.