Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ja 35-45-vuotiaat rentut ja pahat pojat, TÄH :D

Vierailija
13.02.2017 |

Tämä on pistänyt silmään oman ikäluokan miehissä. Kertokaa naiset, menettekö tapaamaan näitä miehiä? Ja miehet, toimiiko tosiaan?

Itselleni tulee mieleen joku keskenkasvuinen wanna-be-teini, joka etsii kaltaisiaan, missä ei toki ole mitään väärää. :D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös tullut vastaan miehiä, jotka kertovat esittelytekstissään, että ovat sitten haastavia luonteita tms. Joo, vasemmalle meni. En tieten tahtoen halua ongelmia...

Vierailija
2/15 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, takuuvarmasti joku muukin nähnyt näitä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia tuon ikäiset rentut tuppaavat olemaan?:D

Vierailija
4/15 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se johonkin iskee. Luulisi?

Vierailija
5/15 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia tuon ikäiset rentut tuppaavat olemaan?:D

Ihan samannäköisiä kuin kuka tahansa sen ikäinen itsestään huolta pitänyt mies. Ei siis moitittavaa ulkonäössä ainakaan minun näkemissäni, asenne on se minkä vuoksi ei kiinnosta.

Onneksi löytyy niitä kivan näköisiä, itsestään huolta pitäviä miehiä ei-renttuja, niin voi ohittaa nuo.

Voisihan sitä tietenkin av:lle raporoidakseen tavata jonkun. :,D

ap

Vierailija
6/15 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla "ei-renttuja miehiä" viestissä 5

ap

Vierailija
7/15 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille pitäisi antaa vähän armoa nykyaikana. Olen tavannut lukemattomia mukavia ja oikeasti hauskoja miehiä, jotka ovat todella surkeita ilmaisemaan itseään kirjallisesti muissa kuin työasioissa. Ei ole edes koulutuksesta kiinni, luulen että johtuu ennemmin fiktiivisten kirjojen lukemisen puutteesta kuin mistään älystä tai koulutusasteesta. En nyt tiedä millaisia nämä ketjun otsikon keski-ikäiset "rentut" ovat (kuulostaa aivan joltain Tauskilta :D), mutta ihan näin yleisesti toivoisin ymmärrystä miesten kirjallista ulosantia kohtaan, ei he yleensä sille voi mitään etteivät osaa.

Vierailija
8/15 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 7, mutta ap ei kai puhunut tuosta. 🤔

Vierailija
9/15 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia on tullut vastaan jotka listaavat

niitä ominaisuuksia, joita EI saa olla, mutta eipä ole avoimesti "pahoja poikia" tullut vastaan.

Vierailija
10/15 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri tuollainen mies ja minuun ihastuvat usein juuri säntilliset, jopa kiltit ja koulutetut naiset. Mihin sitä tiikeri raidoistaan pääsisi? Tietenkään en ole mikään naistenhakkaaja enkä oikeasti "paha", mutta ei minusta kunnollista kyllä saa vaikka kuinka hoivaisi. Monet naiset etsivät pakokeinoa arkeen ja pientä irtiottoa, kuten minua.

Vierailija
11/15 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniksille on aina kysyntää.

Vierailija
12/15 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös tullut vastaan miehiä, jotka kertovat esittelytekstissään, että ovat sitten haastavia luonteita tms. Joo, vasemmalle meni. En tieten tahtoen halua ongelmia...

En ole alilaudalta, en haasta riitaa, en ole jonne. 

Dodii. Ei se miehellekään suurta intoa herättänyt, kun muutamassa profiilissa oli oikeesti rähjäämistä tyyliin "kyllä se jakoavain pysyy mulla kädessä, että äla ala mulle aukomaan", tai ainakin yksi tällainen "et sitten ala nipottaa mun juomisesta se on ihan hallinnassa". 

Huhhuh. Suuri osa oli kuitenkin aika hyviä tai jopa tosi hyviä, mullakin tärppäsi aika pian. Nyt alkaa kohta neljäs vuosi yhdessä!

Loppuun asiallinen vinkki. Nainen, vaikka ne sun kuvat olisi miten hienoja, kerro silti itsestäsi edes jotain.  Se, että tykkäät viinistä, tanssimisesta ja matkailusta ei valitettavasti kerro susta mitään. 

Vierailija
13/15 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia vaan itselle kerjää sekaantuessaan renttuihin ja pahoihin. Mutta jokainen tekee omat valinnat ja vähän outoa valittaa jälkeenpäin. Kukapa sitä ei virheitä tekisi ja luulen, että nuorten naisten osalta huonot mies valinnat yksi yleisempiä virheitä elämässä.

Vierailija
14/15 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen juuri tuollainen mies ja minuun ihastuvat usein juuri säntilliset, jopa kiltit ja koulutetut naiset. Mihin sitä tiikeri raidoistaan pääsisi? Tietenkään en ole mikään naistenhakkaaja enkä oikeasti "paha", mutta ei minusta kunnollista kyllä saa vaikka kuinka hoivaisi. Monet naiset etsivät pakokeinoa arkeen ja pientä irtiottoa, kuten minua.

Yäk!!

Vierailija
15/15 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ällistyttää se kuinka moni mies haluaa alistaa seksuaalisesti, kuinka moni haluaa polysuhdetta tai ei mitään vakavaa

Kun nuo on kaikki turn offeja itselle, niin eipä jää paljon mitään jäljelle. Poistinkin koko Tinderin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi