Varatut miehet ovat kiinnostuneita minusta?
Kävin eilen illalla ulkona pitkästä aikaa ja siinä omia ja kavereiden kavereita pyöri enemmän ja vähemmän illan mittaan ja esiteltiin ihmisiä toisilleen, vaihdettiin muutama sananen jne. Tuli tällaisia pariskuntia eteen joissa tuntui, että mies (ehkä huomaamattaan, en tosiaan tiedä) heitti signaalia että olisi kiinnostunut minusta.
Kun tämä ei ole ensimmäinen kerta niin ajattelin että ystävälline AV-raati varmaan osaa tässä karsia minulta luulot pois tai mahdollisesti antaa selityksiä. :)
Mainittakoon että minä en ole seurustellut pitkään aikaan ja en ole haku päällä, vaan jännitän jonkin verran vastakkaista sukupuolta. Ja varatut eivät kiinnosta. Lisäksi voi olla että nyt vain luulen jostain eleistä enemmän kuin mihin on aihetta. Voi olla että estyneisyyteni miehiä kohtaan aiheuttaa, että minusta on turvallisempaa mukamas havaita kinnostuksen merkkejä varatuissa, kun niistä ei tule mitään säätöä eikä toiveajattelua.
Mutta sinkkumiehiltä nyt ei vaan eilen(kään) tullut mitään tällaisia juttuja, joten siksi varmaan asia kiinnitti huomioni. Esimerkiksi tällainen että hetki juteltiin jonkun kaverin tunteman pariskunnan kanssa jonka tapasin ensi kertaa, ja he jatkoivat matkaa edemmäs, siellä paikassa oli esiintyjä, niin mies jotenkin näytti lähtiessä tosi nihkeältä siirtymään ja kääntyi pari kertaa vähän kuin minua kohti, sitten kun olivat kauempana vielä kääntyi katsomaan olkansa yli minua hakien katsekontaktia.
Hitto, jos joku sinkkumies tekisi noin niin pitäisin selvänä kutsuna mutta kun varattu niin tuntuu järjenvastaiselta.
Sitten vielä tulee ajatus että miksi poimin näitä signaaleja yleensä varatuilta? Kuten sanoin vika voi olla korvieni välissä ja jotenkin alitajuisesti huomaan vain nämä koska pidän varattuja turvallisina. Mutta voiko se olla niin että minussa on jotain mikä saa varatun ja suhteessa jotenkin tympääntyneen miehen kokeilemaan, tuleeko vastakaikua.
Kommentit (13)
Tämä oli ilmeisen epäkiinnostava aihe.
Ei nää uskalla vastata. Mulla on ollut koko elämäni ajan sama ongelma, tosin mulle ne ovat suoraan sen jopa sanoneet, kuiskutelleet korvaan kun vaimon huomio ollut muualla. Minua lähestyy myös kollegat, pomot, ihan kaikki varatut. Olen suhteessa tai en. Kerrottakoon, että mua on petetty, joten noihin leikkkeihin en lähde. Olen kovasti miettinyt mistä moinen voi johtua, ainoa mihin olen päätynyt, on että olen aina hymyileväinen ja iloinen ja ystävällinen, enkä ole ruma. Päinvastoin deittipalstoilla mua on alkanut ärsyttää, kun jokainen viesti alkaa sanoilla: Vau, kainis tai upea nainen...
Mä olin sinkkuna joku varattujen miesten magneetti myös. Mulla tosin ei ollut tota ettei vapaat olis ollu kiinnostuneita laisinkaan. Päättelin asiasta vain niin että varatuista miehistä huomattavan suuri määrä haluaa vähintäänkin flirttailla suhteensa ulkopuolella.
Olet varmaankin seksikäs? Seksikkääseen tehdään tarpeet, mutta ei haeta suhdetta. Varatuilla on usein tarve tehdä tarpeitaan naisiin, jotka eivät jää roikkumaan. Sinkkumies etsii yleensä suhdetta, mutta suhteeseen ei sovi pelkästään seksikäs nainen, vaan luotettava nainen.
Ihminen haluaa aina sitä mitä hänellä ei ole. Varattu haluaa vapautta ja vapaa haluaa kahlita itsensä.
Ei miehet sitä ilkeyttään tee tai pelimies egon vuoksi.
Olethan muuten huomannut miten ne varatut miehet täälläkin koko ajan roikkuu kintereilläsi.
Maailman lainalaisuudet kirjoitti:
Ihminen haluaa aina sitä mitä hänellä ei ole. Varattu haluaa vapautta ja vapaa haluaa kahlita itsensä.
Ei miehet sitä ilkeyttään tee tai pelimies egon vuoksi.
Älä kuule siellä yleistä asioita. Kaikki ihmiset eivät halua sitä mitä hänellä ei ole. No okei, ihminen. Yksi ihminen, olkoot nyt sitten noin.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaankin seksikäs? Seksikkääseen tehdään tarpeet, mutta ei haeta suhdetta. Varatuilla on usein tarve tehdä tarpeitaan naisiin, jotka eivät jää roikkumaan. Sinkkumies etsii yleensä suhdetta, mutta suhteeseen ei sovi pelkästään seksikäs nainen, vaan luotettava nainen.
Millähän logiikalla sinkkumies etsii yleensä suhdetta, mutta varattu suhteen ulkopuolista seksiä? Aika moni sinkkumieskin kyllä mun kokemuksen perusteella etsii ihan sitä seksiä.
ainahan varatut on muista kiinnostuneita ja helppoa se on juuri silloin kun mukana oma puoliso, niin toisellekin tulee heti selväksi että seksiä tässä vain vailla :)
Saahan sitä aina kuvitella ja kaikenlaista haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä aina kuvitella ja kaikenlaista haaveilla.
Totta, ei silmä osaa ota. Saa varattukin kuvitella ja haaveilla, kun vaan pitää siinä ohessa oman suhteensa kunnossa eikä oikeasti ala suunnitella syrjähyppyjä.
Saanhan minäkin haaveilla siitä vapaasta, suunnilleen ikäisestäni miehestä edelleen :D.
Viestien 7 ja 9 kirjoittajille kiitokset että sain vähän toisenlaista näkökulmaa.
Tajuan täysin miten lapsellinen aloitukseni on, huolimatta aikuisuudestani olen hyvin "kokematon" miesten ja naisten välisissä suhteissa. Nuorena en kyennyt tutustumaan kiinnostaviin miehiin selvin päin ja miehen piti joka tapauksessa olla aktiivinen osapuoli. Olin vielä nuori kun lopulta aloin pitkään suhteeseen ja eron jälkeen olen tajunnut olevani aikuinen jolla ei edelleenkään ole uskallusta eikä rohkeutta sillä sektorilla. Siksi tunnen itseni luuseriksi, ulkonäön puolesta en ole mikään nolla mutta en kyllä seksikäskään, kuten eräs tuolla ehdotti.
Luin tuon aloitukseni vielä ja lisään, että jospa he testaavat viehätysvoimaansa tietynlaisiin luuserinaisiin...pönkittääkseen itsetuntoaan. t. ap jolla ei todiaankaan komeita sinkkuja tunge ovista eikä ikkunoista.