Oletko tyytyväinen nykyiseen kotiisi?
Oletko tyytyväinen nykyiseen kotiisi? Miksi olet, miksi et ole?
Itse muutin juuri muuttamassa ja siksi kotijutut kiinnostavat :).
Kommentit (13)
Olen asunut tässä 10 vuotta ja olen edelleen todella tyytyväinen. Sijainti, pohjaratkaisu, sauna, parveke merinäköalalla ja asunnon kunto on hyvä. 80 neliötä on kahdelle hengelle ihan tarpeeksi. Arvokin on noussut 100.000€ tänä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut tässä 10 vuotta ja olen edelleen todella tyytyväinen. Sijainti, pohjaratkaisu, sauna, parveke merinäköalalla ja asunnon kunto on hyvä. 80 neliötä on kahdelle hengelle ihan tarpeeksi. Arvokin on noussut 100.000€ tänä aikana.
Kuulostaa hyvältä! 80 neliöitä on jo paljon kahdelle, hyvän kokoinen asunto :).
Toivottavasti itsekin viihdyn seuraavat 10 vuotta uudessa kodissa.
AP
En ole, liian vähän tilaa. Pitäisi olla yksi huone enemmän. Ehkä sitten vuoden päästä, kun voin ostaa oman. Ei kiinnosta maksaa yhtään enempää vuokraa kuin on pakko.
Olen erittäin, erittäin tyytyväinen. Hyvin edullinen vuokra, rauhallinen sijainti kuitenkin hyvillä kulkuyhteyksillä, uudehko ja tilava hyvällä pohjaratkaisulla. Tällä hetkellä en keksi mitään syytä miksi vaihtaisin eikä sellaista ole näköpiirissäkään.
Aivan passeli koti. Ostettiin tämä kun oltiin vielä kaksi 8v sitten, ja varattiin tilaa 2-3 lapselle (5h+k okt), kaksi saatiin ja se riittää. Koti toimii edelleen paremmin kuin hyvin ja aluekin on osoittautunut loistavaksi pikkulapsiaikaan.
En ole, liian pieni ja haluaisin parvekkeellisen asunnon. Uutta siis etsimään
En sillä naapurit tekevät hulluksi! Nimittäin huonosti rakennettu uusi talo, jossa tiedän neliömetrin tarkkuudella mitä yläkerrassa tapahtuu... tiskaamiset, kaapin ovet, kolistelu, kusen lorinat ja varsinkin se töminä. Olen asunut vasta hetken ja kai tästä täytyy lähteä.
Eli en haluaisi enää asua kerrostalossa.
En ole, en ole oikein ikinä viihtynyt tässä. Ostettiin tämä 10 vuotta sitten koska mies tykkäsi ja hänen haaveensa on aina ollut omakotitalo.
En tykkää tästä koska
- talo on 80 luvulta ja muutama huone remppaamaton edelleen. Meillä on kaikki hirvitys: puolipaneelit, haitariliukuovi (pyökinvärinen), boordit tapetissa
- talo on kaukana kaikesta, keskustaan on pitkä matka eikä monen kilometrin säteellä ole kunnon ruokakauppaakaan
Talo oli kuitenkin suht edullinen (alle 200 000 euroa, asutaan Tampereella) joten menkööt... Haaveilen uudesta asunnosta. Arvo ei ole 10 vuoden aikana juurikaan noussut, paitsi remonttien (katto +keittiö) verran...
Olen! Meille suunniteltu Lammin kivitalo 250 m2/ 4 henkilöä. Tilaa on sopivasti.
Olen. Täällä on kaikki tarpeellinen.