AV:lla yleisesti tuomitut/inhotut asiat, ilmiöt, ihmiset yms. jotka eivät haittaa sinua pätkääkään
Kommentit (44)
Rikkaat, köyhät, akateemiset, amikset, sairaanhoitajat, tatuoinnit, yh:t, matkailu, sossupummit, yhden illan jutut, fuck buddyt, opettajat, anaaliseksi.
Wt
Irtoseksi
Tyhmyys silloin kun se ei aiheuta haittaa muillekin
Työttömät silloin kun töitä on valmiiksi liian vähän
Äitiydestään nauttivat
Toisten ylipaino
Tatuoinnit
Bloggaajat
Useimmiten julkkis joka milloinkin on kierroksessa
Ei nyt tule muuta mieleen.
Seksi nuoren naisen kanssa.
T: Setämies
Ruokakaupoissa vauvoilleen juttelevat mammat eivät häiritse yhtään, eivät myöskään julki-imettäjät.
Koirat, ja muut eläimet
Muiden elämän valinnat, jos ne eivät vaikuta muihin negatiivisesti
Fetissit (paitse pedofilia jne.)
Vaikeassa elämäntilanteessa olevat
- Se että joku ei tiedä jossain tietovisassa että kuka oli Florence Nightingale.
- Kirjoitus virheet
Lapset lentokoneessa, imettäjät julkisilla paikoilla
Lapsettomat tai lapsiperheet, ei kiinnosta muiden valinnat näiden suhteen
Tatskojen ja yhdenillan juttujen tuomitseminen lienee ymmärrettävää kun ottaa huomioon av-mammojen taustan. Jos oikein olen ymmärtänyt, heistä huomattava osa on mormoneja.
Se että joku katsoo Putousta ja se saa hänet huvittumaan ja viihtymään. Jossakin keskustelussa sanottiin tyyliin "on halvat huvit", mutta en ymmärrä mitä pahaa siinä, että ihminen voi helposti nauraa yksinkertaisille asioille. Miksi monimutkaisemmille asioille nauramista pidetään korkea-arvoisempana?
Ja se että joku ihminen on ns. white trashia. Itse en koe edes tarpeelliseksi miettiä, onko joku wt:tä vai ei, mutta jotkut tykkäävät bongata sellaisia kauppareissuillaan ym. Sitten kun näkee jossain sellaisen, kirjoittaa siitä tiedotuksen AV:seen. Itse en oikein ymmärrä tuota.
Karvoitus. Alapäässä, säärissä jne. Itse en poista kuin kainalokarvat (hajuhaittojen takia) mutta eipä se minua häiritse, jos jotkut naiset eivät poista niitäkään.
Selänteiden seksielämä. Antakoon Sirpa pillua Teemulle vaikka joka kerta kun Teemula seisoo, ei ole minun ongelma eikä minulta pois mitenkään.
Yhdenillanjutut