Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tyttö söi paketillisen raakaa lihaa
12.02.2017 |
Mitä nyt?! Oli kuulemma ottanut suoraan pakkasesta.
Kommentit (5)
Sinun tapauksessasi en pelkäisi niinkään trikiinejä tms. vaan sitä, onko tyttö raskaana.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt?! Oli kuulemma ottanut suoraan pakkasesta.
Niin söi pikkusiskonikin,tosin ei jäisenä. Ja olen minäkin pieniä määriä syönyt,lusilallisia ketsupin kanssa. Suomalaisesta kaupasta ostettu suomalainen liha aivan ok
Alue: Aihe vapaa
Suomalaista lihaa voi syödä raakana. Se muuttuu paskaksi samalla tavalla kuin mikä tahansa muukin ruoka.