Voisiko pitkäaikaistyöt laittaa keräämään koiranpaskoja? Palkka maksettaisiin koiraverosta
Eihän tänne voi edes turisteja päästää kun joka paikka on paskassa.
Kommentit (10)
Autoilijat maksavat omat haitat niin koiraihmiset myös. Paskaa saisi kyörätä kolmessa vuorossa.
Mihin ne niitä keräisi, kun koiranpaskoja varten ei ole roskiksia? Saisiko laittaa sun roskikseen?
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne niitä keräisi, kun koiranpaskoja varten ei ole roskiksia? Saisiko laittaa sun roskikseen?
Samoista veroista roskikset myös tai suoraan kaatikseelle.
Mulle sopisi tuollainen työ tosi hyvin, kunhan palkka olisi edes kohtuullinen. T: pitkäaikaistyötön
Joo, hyvä idea. Kuka lähtisi keräämään jostain Lapin kairasta kymmenien valjakkokoirien paskat, ettei vaan turistit niihin astu?
Oletko koskaan käynyt kaupungilla aikaisin aamulla? Siellä on jo nyt ihmisiä, jotka työkseen keräävät maasta roskia. Todennäköisesti koirankakkojakin.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että koiranomistajat voisivat ihan itse kerätä ne kakat tai palkata itse jonkun kulkemaan perässä ja keräämään kakkoja, jos ei itse viitsi, eikä sitäkin teettää yhteiskunnalla. Ihan kuin meillä ei olisi jo muutenkin liian iso julkinen sektori.
Kuka vahtii kakankeräystulosta, ja sitä että työttömät heräävät kakkoja keräämään kokonaisen työpäivän ajaksi, ja myös sitä että kaikki koiranomistajat maksavat veronsa? Tulevatko nämä kaikki valvontakulut myös koiraveroon?
Taitaa olla todennäköisempää että kaikki koiranulkoilutus siirtyisi yöaikaan eikä kukaan maksaisi törkyveroja.
Sitäpaitsi ne jotka tunnollisesti maksaisivat verot ovat niitä jotka jo tunnollisesti keräävät koiriensa paskat. Ne teiden roskaajat eivät taas mistään veroista piittaisi.
Jos pitkäaikaistyöttömiälle maksetaan asiallinen palkka, niin voi. Se tarkoittaisi melko tuntuvaa veroa. Kannatetaan. Ennemmin tai myöhemmin loppuvat taas työt, kun suuri verotus verottaa koiramäärää. Hyvä idea.