Ärsyttää kun ei yksikään nainen kiinnostu!
Olen kyllästynyt siihen että en koskaan saa vastakaikua naisilta. Olen 188 cm pitkä ja omaan hyvän koulutuksen. Teen aina aloitteita kiinnostaville naisille positiivisin mielin ja kohteliaasti, mutta ketään ei kiinnosta! Lähelle 100 aloitetta varmaan jo tehty mutta ei ei ei, vittu ei. Onko se siksi että olen kalju vai miksi?
Kommentit (26)
188 cm koulutettu ruho?
Tämäkö on tärkeintä kun ruvetaan tutustumaan uusiin ihmisiin?
Oma mieheni on n. 184cm ja kalju vapaaehtoisesti. Ja minun silmissä hän on komein mies, hän on sellainen rakenteeltaan vähän roteva,mutta siis ei kuitenkaan lihava. Itse olen aika pitkä naiseksi ja minusta on ihanaa ettei mies ole mikään Kukkakeppi. Moni palstailija tuntuu tykkäävän sellaisista naisellisellisista miehistä mikä minusta on outoa. Vaikka itse olenkin suht naisellinen nainen niin haluan että mies on mies, ja hänen kengillään tms yllämainituilla ei ole mitään hemmetin merkitystä!
Eli ei ainakaan noin kuulosta minun korvaani yhtään pahalta! Tiedän että on muitakin naisia jotka pitävät kokokaljuista miehistä. Onhan niitä näyttelijöitäkin, kuten bruce willis ja vain diesel nyt klassisena esimerkkinä :)
jos olet ns miehinen miesja asut vaikka kaupungissa niin oletko ikinä ajatellut katsoa naisseuraa vaikka jostain vähän syrjemmästä? Uskoisin että joku ns luonnonläheinen ihminen voisi arvostaa sinua eikä jurputtaa siitä että jos et nyt ihan kulje solmioissa ja lankatuissa kengissä :)
Rumat ne vaatteilla koreilee. Nojoo, meni ohi aiheen.
Eniten juuri kiinnittäisin huomiota että itse en haluaisi miestä, josta huokuu se että jokaista naista on yritetty. Ei kukaan halua olla se joka sitten suostuu "lohdutuspalkinnoksi". Haluaisitko itse naisen josta aistit että hän haluaisi mieluummin viereisen pöydän adoniksen mutta koska ei saa,niin tyytyy sitten seuraasi? En usko.. me ihmiset halutaan elämyksiä ja jos käyt paljon treffeillä ja yrität montaa,niin käy vain niin että se tapaamisen laatu ei ole ehkä niin hyvää/et keskity toiseen koska se on jo sinulle rutiinia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni jotain 10kk siihen että löysin tyttöystävän. Tinderissä sai tykätä tuhansista naisista ja jutella kymmenien mätsien kanssa ja käydä monilla treffeillä. Kovaa työtä ja numeropeliä..
Pitäisköhän itsekin kokeilla jotain treffipalvelua ja katsoa kuinka kauan menee että löytää suhteen...kun se ei vaan mene niin että carpe diem ja nainen on ovella odottamassa.
Ei ole harvinaista että tuon ikäinen mies on sinkkuna, eikä tarkoita että sinussa olisi jotain vikaa. Itsekin olin 21 vee asti sinkku, vaikka olen hoikka, blondi nainen...
Luettelit asioita mitä sinussa on kunnossa, oleellisempaa olisi kysyä, mitä sinun pitäisi vielä kehittää? Et kai iske kaikkia kortteja pöytään heti, niin että nainen joutuu ilman kunnon tutustumista päättämään onko kiinnostunut vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni jotain 10kk siihen että löysin tyttöystävän. Tinderissä sai tykätä tuhansista naisista ja jutella kymmenien mätsien kanssa ja käydä monilla treffeillä. Kovaa työtä ja numeropeliä..
Pitäisköhän itsekin kokeilla jotain treffipalvelua ja katsoa kuinka kauan menee että löytää suhteen...kun se ei vaan mene niin että carpe diem ja nainen on ovella odottamassa.
Jos haluat parisuhteen, niin en näe mitään syytä miksi et kokeilisi treffipalvelua. Ole vain tarkkana huijareiden kanssa. Älä paljasta itsestäsi mitään noloa ennen kuin olette tavannut kasvotusten ja siten tiedät, että puhut oikean ihmisen kanssa.
Jos valtaosa naisista on jo ollut varattuja.
Tuo on aika kovaa peliä, ensikontaktilla tehdä vaikutus ja onnistua.
Joskus tietysti voi napata.
Muistan ensitapaamisen aviomieheni kanssa. Minulla oli fiilis, että pyristelen eroon ja suhde loppuu hyvin pian.
Kuitenki tutustumista jatkettiin, soiteltiin, kirjeitä ja kortteja lähetettiin sekä tapailtiin.
Pikkuhiljaa sain huomata miten kultainen mies on. Nyt olemme olleet 15v aviossa.
Meillä menee hyvin, mies on minulle huikean rakas ja tärkeä.