Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun ei yksikään nainen kiinnostu!

Vierailija
12.02.2017 |

Olen kyllästynyt siihen että en koskaan saa vastakaikua naisilta. Olen 188 cm pitkä ja omaan hyvän koulutuksen. Teen aina aloitteita kiinnostaville naisille positiivisin mielin ja kohteliaasti, mutta ketään ei kiinnosta! Lähelle 100 aloitetta varmaan jo tehty mutta ei ei ei, vittu ei. Onko se siksi että olen kalju vai miksi?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taisi olla yli 200 alotetta ennen kuin tärppäsi ekan kerran. Kyllä se siitä kunhan on sinnikäs

Vierailija
2/26 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile laittaa peruukki päälle ja tehdä uusi tinder profiili se päässä niin huomaat johtuuko kaljusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on alempitasoisten miesten elämä. Naiset kiinnostuvat miesten parhaasta 10% ja lopuille miehille naisen saanti on yleensä kovan vaivan takana.

Vierailija
4/26 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni jotain 10kk siihen että löysin tyttöystävän. Tinderissä sai tykätä tuhansista naisista ja jutella kymmenien mätsien kanssa ja käydä monilla treffeillä. Kovaa työtä ja numeropeliä..

Vierailija
5/26 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiinnostuin! Ei ole koulutusta, olen 4 lapsen yh ja ylipainoinen. Omasta mielestä ihan söpö :)

Vierailija
6/26 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikeaa se voi olla tajuta, että kyse ei ole mistään työnhausta?

Vierailija
7/26 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta koska työnhaku on helppoa :D

Vierailija
8/26 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kiinnostuin! Ei ole koulutusta, olen 4 lapsen yh ja ylipainoinen. Omasta mielestä ihan söpö :)

Siinäpä se, kun olen vasta parikymppinen.

Ap

Vierailija
9/26 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se oikeastaan poikkea mitenkään työnhausta, paljon hakemuksia on lähetettävä ja itsellä ei ole mitään vaihtoehtoja muuta kuin olla orjan asemassa. Työnantaja päättää kaiken.

Vierailija
10/26 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt periaatepäätöksen koskien sekä työnhakua että naisia: en hae.

Vierailija
11/26 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä koulutusta näe kun sä tule tekemään aloitetta joten siinä aloitteenteossa on jtn mäihää naisten mielestä. Sä et vaan osaa tai korostat jotain väärää asiaa kuten esimerkiksi koulutustasi.Koulutus ei  korvaa käytöspuutteita tai alatyylistä huumoria.

Vierailija
12/26 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se, kun olen vasta parikymppinen.

Ap

Minäkin vasta 28v, sovitaanko treffit? Oletko töissä? Minä työttömänä..

Vierailija
13/26 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on ap.lle "kiinnostava nainen"?

Vierailija
14/26 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenko pitäisi kiinnostua ja mistä taekalleen ottaen?

Vierailija
15/26 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tarkalleen mistä?

Vierailija
16/26 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita parempia kuvia itsestäs sinne Tinderiin. Sellaisia joissa näytät hyvältä. Ja älä poseeraa kuvissa ilman vaatteita.

Vierailija
17/26 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita parempia kuvia itsestäs sinne Tinderiin. Sellaisia joissa näytät hyvältä. Ja älä poseeraa kuvissa ilman vaatteita.

Mutta sitten naiset valittavat täällä, että treffiseura ei näyttänyt yhtään siltä mitä kuvassa. Päättäkää jo :D

ei ap

Vierailija
18/26 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa nähdä vaivaa naisten perässä juoksemiseen, ei se ole sen vaivan arvoista ja onnellisempikin olen yksin kuin suhteessa.

Vierailija
19/26 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 on vielä verrattaen vähän epäviehättävälle miehelle. Onhan sinulla kaikki asiat kunnossa, johon voit vaikuttaa? Oletko kalju kaljuuntumisen takia vai vapaaehtoisesti? Hiukset ovat muodissa tällä hetkellä, joten jos ne kasvaa, niin kannattaa kokeilla. Ei kaljuus kuitenkaan mikään yksittäinen syy ole siihen, että naiset eivät kiinnostu. Siistit vaatteet, jotka sopivat sinulle on aika olennainen asia. Monella on muuten siistit  vaatteet, mutta kengät ovat kamalat. Onhan sinulla nekin kunnossa? 

Hyvä hygienia ja rento asenne. Väkisin yrittämisen huomaa aika helposti, joten sinun pitäisi päästä lähestymään naisia ympäristössä, jossa olet luonteva. Jos mies selvästi yrittää naista ja on vaivaantunut, niin naiselle tulee helposti ahdistava olo ja siten hän ei kiinnostu, vaikka voisi muussa yhteydessä kiinnostuakin. 

Vierailija
20/26 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne naiset kiinnostuisivat? Eli mitä osaat, mistä olet kiinnostunut, minkä asioiden kanssa vietät aikaasi? Oletko sukurakas? Oletko lapsirakas? Oletko vela? Pidätkö urheilusta? Pidätkö mökkeilystä? lPoimitko marjoja tai olet sienihullu? nikkaroitko? pelaatko koneella pelejä? järjestätkö lautapeli-iltoja?.......

harvempi kiinnostuu miehestä siksi, että se on mies ja sillä on koulutus. Yleensä vaaditaan jonkinlaista luonteenyhteneväisyyttä, jotain yhteistä mielenkiinnonkohteissa, ja vastaavasti myös jotain eroa luonteissa ja jotain eroja niissä mielenkiinnonkohteissa.

Kuka sinä olet ja mistä sinä pidät? Kun tiedät sen, niin eiköhän joku muukin pidä samankaltaisista asoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi