Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kolmikymppisen miehen kannattaa deittailla parikymppisiä naisia?

12.02.2017 |

Jos miettii syitä, miksi kolmikymppinen mies seurustelisi ainakin viisi vuotta nuoremman naisen kanssa, mieleen tulee esimerkiksi seuraavia juttuja:

– huolettomampi, uteliaampi ja elämänjanoisempi asenne

– ei kiire naimisiin ja hankkia lapsia

– ei lapsia, ruuhkavuosia tai muuta painolastia

– paremmin aikaa tavata

– valmiimpia hauskanpitoon

– odotukset kumppania kohtaan ovat realistisemmat

– elämäntavoissa voi olla enemmän yhteistä

– miehellä on usein enemmän statusta ja rahaa, mikä vetoaa naisiin

– usein viehättävämmän näköisiä

– arvostavat vähän vanhemman miehen kokemusta

Toki huonojakin puoliakin voi olla, mutta nämä ovat ainakin minusta vahvoja plussia. Mitä muuta keksitte?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku kaapannut sun tilin, yleensähän sä olet ollut niin feministi vai muistanko väärin?

Vierailija
2/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei ole ehtinyt katkeroitua

- ei ole rupsahtanut

- avoimempia kaikelle uudelle ja ennakkoluulottomampia, koska ei ole niin vanhoihin kaavoihin kangistuneita

- häpyhuulet ei ole tummuneet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku kaapannut sun tilin, yleensähän sä olet ollut niin feministi vai muistanko väärin?

Täh? Mitä epäfeminististä tässä on?

4/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ei ole ehtinyt katkeroitua

- ei ole rupsahtanut

- avoimempia kaikelle uudelle ja ennakkoluulottomampia, koska ei ole niin vanhoihin kaavoihin kangistuneita

- häpyhuulet ei ole tummuneet

Mikä juttu tämä häpyhuulien tummuminen on?

Vierailija
5/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö 'Ikis' nyt vaihteeksi 'käänteisellä tyylillä' ?

6/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittääkö 'Ikis' nyt vaihteeksi 'käänteisellä tyylillä' ?

Minua ärsyttää tuon ikäerohullun spämmi siinä missä kaikkia muitakin. Tyyppi on kirjoittanut palstalle varmaan satoja viestejä, ja niiden seurauksena jotkut varmaan kuvittelevat oikeasti, että parikymppisen ja kolmikymppisen väliset suhteet ovat jotenkin perverssejä.

7/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
8/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin parikymppisenä naisena mietin niitä syitä, miksi ottaisin (ainakaan paljoa) yli 30v miehen. Minulla ei sinällään ole mitään ikäeroa vastaan, jos vain ulkonäkö miellyttää, ja osa yli 30v miehistä on ihan hyvin säilyneitä. Toki luonteenkin pitää kohdata, ja siinä onkin usein vähän haastetta. Moni mies saattaa kuitenkin olla jo toisella kierroksella, mikä on vähän turn off. Miksi on pitänyt perustaa perhe, kun ei siihen ole halunnut sitoutua? Toinen turn off  on sukupolvien välinen kuilu, olen jutellut yli 30v miesten kanssa jonkin verran, ja useiden kanssa ongelmaksi tulee tuo kuilu ajatusmaailmassa ja elämäntavoissa. Sinällään se ei ole ihme, koska olemme kasvaneet aikuisiksi hyvin erilaisina aikoina. Tämä kuitenkin aiheuttaa sen, ettemme oikein ymmärrä toisiamme, ja haluaisin, että mieheni ymmärtäisi minua. N23

Vierailija
9/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin parikymppisenä naisena mietin niitä syitä, miksi ottaisin (ainakaan paljoa) yli 30v miehen. Minulla ei sinällään ole mitään ikäeroa vastaan, jos vain ulkonäkö miellyttää, ja osa yli 30v miehistä on ihan hyvin säilyneitä. Toki luonteenkin pitää kohdata, ja siinä onkin usein vähän haastetta. Moni mies saattaa kuitenkin olla jo toisella kierroksella, mikä on vähän turn off. Miksi on pitänyt perustaa perhe, kun ei siihen ole halunnut sitoutua? Toinen turn off  on sukupolvien välinen kuilu, olen jutellut yli 30v miesten kanssa jonkin verran, ja useiden kanssa ongelmaksi tulee tuo kuilu ajatusmaailmassa ja elämäntavoissa. Sinällään se ei ole ihme, koska olemme kasvaneet aikuisiksi hyvin erilaisina aikoina. Tämä kuitenkin aiheuttaa sen, ettemme oikein ymmärrä toisiamme, ja haluaisin, että mieheni ymmärtäisi minua. N23

Lisäyksenä vielä se, että yli 30v miehillä olen tavannut jo aika isoja painolasteja, jotka näkyvät heti tutustumisvaiheessa. Jos edellisessä suhteessa ei ole ollut tyydyttävä seksielämä, se kaadetaan uuden kumppanin niskaan jo tutustumisvaiheessa, ennen ensimmäistä seksikertaakaan. Pitäisi olla valmis tyyliin allekirjoittamaan sopimus, jossa lupautuu antamaan seksiä vähintään 5 kertaa viikossa, joista ainakin yksi kerta anaaliseksiä. Tällainen käytös ja vaatiminen tappavat kaiken himon, mitä on ehtinyt syntyä. 

Vierailija
10/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ tissit ovat vielä teinimäisen terhakkaat, eikä roiku navassa.

Vierailija
11/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sitä että vanhemmat miehet hokevat aina; "nuoret naiset ei ole vielä rupsahtaneita vaan timmejä ja kauniita." Jne..

Ihan yhtälailla näissä kaksikymppisissä naisissa on niitä lihavia ja ei-niin-kauniita naisia, myöskin roikkuvia tissejä ja tummia häpyhuulia löytyy nuoremmilta.

Ja kaikki nuoret eivät ole huolettomia, uskaltaisin väittää että asia on melkeinpä ihan päinvastoin. Esim mielenterveysongelmat on kasvussa (Ei pelkästään nuorilla vaan myös vanhemmilla) ja kun Suomessa ei valitettavasti saa kovin hyvää hoitoa niihin..

Vierailija
12/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, minun tissini riipahtivat ja häpyhuuleni tummuivat jo joskus 15v:nä. :D

13/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolettomuus oli ehkä väärä sana, mutta tarkoitin siis sellaista psykologista vapautta, jollaisesta saa nauttia nuorena, kun päällä ei ole vielä valtavasti erilaisia myöhemmän aikuiselämän vastuita ja murheita. Mielenterveysongelmia on nyt tosi monella, mutta eivät ne seurustelua yleensä estä.

Vierailija
14/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin miksi mies ei oo ikäistensä kanssa ja häviäisin pian. Seksi elämänarvoina päällimmäisin. Huonoin mahdollinen puolisoksi.

Vierailija
15/15 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuori nainen nyt vaan on epäluotettava ja tuuliviiri juuri em. ominaisuuksien takia.... eli hän lähtee kyllä messiin helposti mutta yhtä helposti hän sieltä (suhteesta) myös häipyy kun tulee parempi vastaan. Niin se vain on, kaikki vanhemmat miehet tietävät tämän.