Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion testata pikku testillä, onko vaimoni vai koirani lojaalimpi minua kohtaan

Vierailija
12.02.2017 |

Suljen molemmat auton takapaksiin tunniksi ja katson kumpi tervehtii minua ystävällisemmin kun tulen päästämään heidät pois

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin samaa mieheen. Nain naapurin äijää meidän sängyssä, kun mies tuli lenkiltä koiran kanssa. Koira tervehti minua iloisesti, mies alkoi huutaa. Mies siis on epälojaali paska.

Vierailija
2/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvokasvatuksessa on vielåä työtä jäljellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että happi riittää kolmeksi tunniksi?

Vierailija
4/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
5/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kokeilin samaa mieheen. Nain naapurin äijää meidän sängyssä, kun mies tuli lenkiltä koiran kanssa. Koira tervehti minua iloisesti, mies alkoi huutaa. Mies siis on epälojaali paska.

:DDD Tämä oli hauska!

Vierailija
6/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira voittaa testin, voit ruveta parittelemaan sen kanssa. Sehän ei ole laitonta Suomessa etkä tarvitsisi ehkäisyäkään koska koira ei tule tiineeksi ihmisen siittiöistä.

Vierailija
7/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, jos minä karkaan ja tulen takaisin,niin miksi olet vihainen, kun jos koira karkaa ja tulee takaisin, olet iloinen? Lapsen suusta..

Vierailija
8/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsiniekka vauhdissa

Vierailija
9/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SInä voisit testata myös kumpi nuolee persereikääsi mieluummin sen jälkeen kun olet käynyt paskalla.

1. Koira 2. Thaimaalainen maksullinen nainen vai 3. suomalainen nainen.

Todennäköisesti se joka nuolee persustasi mieluiten ja pisimpään, on älykkyydeltään juuri sinulle sopivin kumppani. :-)

Ihmisessä elää yli 1,5 kiloa eläviä bakteeriotuksia. Kun vähän nuolee likaista paikkaa niin sieltä saa mukavasti itselleen erilaisia mukavia tuliaisia omaan kroppaan. Thaimaalaisilla ja koirilla nyt todennäköisesti on näitä vähän eksoottisempiakin otuksia mukanaan. Mutta sellaiset pikku-ameebathan ovat rikkaus. <3

Vierailija
10/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SInä voisit testata myös kumpi nuolee persereikääsi mieluummin sen jälkeen kun olet käynyt paskalla.

1. Koira 2. Thaimaalainen maksullinen nainen vai 3. suomalainen nainen.

Todennäköisesti se joka nuolee persustasi mieluiten ja pisimpään, on älykkyydeltään juuri sinulle sopivin kumppani. :-)

Ihmisessä elää yli 1,5 kiloa eläviä bakteeriotuksia. Kun vähän nuolee likaista paikkaa niin sieltä saa mukavasti itselleen erilaisia mukavia tuliaisia omaan kroppaan. Thaimaalaisilla ja koirilla nyt todennäköisesti on näitä vähän eksoottisempiakin otuksia mukanaan. Mutta sellaiset pikku-ameebathan ovat rikkaus. <3

Tota... joooo.

Vierailija
11/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heko heko. Molemmista päädyt syytteeseen ja ihmisen osalta vankilaan. Joten anna mennä vaan, päästään yhdestä ihmissaastasta vähäksi aikaa eroon.

Vierailija
12/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heko heko. Molemmista päädyt syytteeseen ja ihmisen osalta vankilaan. Joten anna mennä vaan, päästään yhdestä ihmissaastasta vähäksi aikaa eroon.

Sinä se olet leikkisällä päällä

Vierailija
13/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahahahah ei hitto tää oli hauska :D toivottavasti tosin et toteuta tätä.

Vierailija
14/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He he itsekö keksit?

Vierailija
15/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suljen molemmat auton takapaksiin tunniksi ja katson kumpi tervehtii minua ystävällisemmin kun tulen päästämään heidät pois

Hienoa, että tämä ikivanha vitsi on tavoittanut sinutkin. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

Vierailija
16/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koira voittaa testin, voit ruveta parittelemaan sen kanssa. Sehän ei ole laitonta Suomessa etkä tarvitsisi ehkäisyäkään koska koira ei tule tiineeksi ihmisen siittiöistä.

Mikäli koira on urospuolinen, ap:lla on lisäksi loistava mahdollisuus monipuolistaa seksielämäänsä.

Vierailija
17/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin heiluttaa häntää tarpeen tullen

Vierailija
18/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että tämä ikivanha vitsi on tavoittanut sinutkin. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

Eikös jossain sanottu, että kaikki vitsit keksittiin jo antiikin aikana. Tosin sillloin ei tainnut olla takapakseja joten en tiedä miten se oli mahdollista.

Vierailija
19/19 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä juttu