Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdyntä ei tunnu hyvältä! Neuvokaa mammat!

Yhyy
12.02.2017 |

Olen 24-vuotias nainen. Olen nyt vasta vuoden ollut säännöllisesti yhdynnässä. Aluksi se sattui aina alussa lämmittelyistä ja liukuvoiteesta ja kaiken maailman rentoutuksista huolimatta. Tätä kesti muutama kuukausi. Nyt yhdyntä ei satu, mutta ei se myöskään tunnu hyvältäkään. Miehellä on ihan tavallisen kokoinen, ei katkis. Onko jollain ollut sama ongelma? Voiko mulla olla esim lantionpohjan lihakset liian heikot? Haluaisin apuja :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä

Vierailija
2/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset nauttivat yhdynnästä, mutta monet (kenties jopa useimmat) eivät. Minulla on sama juttu kuin sinulla, aluksi se aina sattui, nykyään se tuntuu enää vain epämiellyttävältä. Ei yhdynnästä tarvitse nauttia. Jos joku siitä nauttii, niin kiva juttu hänelle, ja jos joku ei nauti, niin sitä ei onneksi tarvitse tehdä muulloin kuin lapsia yrittäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelu tekee mestarin, joka päivä kuukauden kahden ajan ja hyvä tulee. Räplää myös itse

Vierailija
4/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset nauttivat yhdynnästä, mutta monet (kenties jopa useimmat) eivät. Minulla on sama juttu kuin sinulla, aluksi se aina sattui, nykyään se tuntuu enää vain epämiellyttävältä. Ei yhdynnästä tarvitse nauttia. Jos joku siitä nauttii, niin kiva juttu hänelle, ja jos joku ei nauti, niin sitä ei onneksi tarvitse tehdä muulloin kuin lapsia yrittäessä.

Voisitteko te ei-yhdynnästä-nauttivat naiset laittaa jonkun lapun kaulaan. Näin pariutumishaluiset miehet osaisivat vältellä teitä.

Vierailija
5/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseseksi tuntuu hyvältä

Vierailija
6/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko te ei-yhdynnästä-nauttivat naiset laittaa jonkun lapun kaulaan. Näin pariutumishaluiset miehet osaisivat vältellä teitä.

Kiitos ehdotuksesta, mutta minä osaan kyllä ihan oma-aloitteisesti vältellä heitä. Harmi vain, että monilla ei tunnu menevän kaaliin, että "ei kiinnosta" tarkoittaa "ei kiinnosta". Se oikeastaan tuntuu vain yllyttävän joitakuita. Kuvittelevat ilmeisesti, että muutan kyllä mieleni, kunhan pääsen kokeilemaan heitä. Harhaiset raukat. Kippis ja kiitos kaikille kivoille miehille, jotka kunnioittavat ensimmäistä kieltäytymistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi