Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tippuiko alkio suihkussa lattialle?

Vierailija
12.02.2017 |

4+2, tänään cb:n digi näytti raskaana 2-3.
Onnellisena menin suihkuun, kun hetken kuluttua huomasin lattialla 1-2cm punaisen klimpin (?), joka meni vauhdilla viemäriin. Alapäässä ei kuitenkaan verta eikä mitään.

Voi vittu tässäkö tämä nyt sitten oli.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä ensin tulisi holisemalla verta ja muitakin klimppejä, jos olisi keskenmeno, itsellä alkio tuli ulos vasta tuntien runsaan vuodon jälkeen, viikkoja n. 8.

Jos puolestaan olisi veretön ns. keskeytynyt keskenmeno, niin ei se pelkkä alkiokaan sieltä irtoaisi ilman oheisvuotoa.

Sanoisin, että ole vain rauhallisin mielin. Toivotaan, että menee loppuun asti hyvin. Tsemppihalit! 😘

Vierailija
42/68 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkään ei oo tullu mitään veristä vuotoa tms.. ehkä alan uskoa että tuolla on kaikki ok. Kertoispa joku vielä jonkin positiivisen kokemuksen samantyyppisestä?

T. Edelleen järkyttynyt

No omalla kohdalla ei ole, mutta vastaavissa ketjuissa eri palstoilla on kymmeniä, ellei satoja kokemuksia siitä, että alkuraskaudessa on tullut vuotoa, myös hyytymiä, mutta ei keskenmenoa. Eli ole nyt luottavaisin mielin kunnes voit tehdä uuden testin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se Irwin nyt lauloikaan: "Se oli viuhahdus..."  Eli alkio siis viuhahti. Siitä tässä oli vain kyse.

T: Lääkäri

Vierailija
44/68 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä ihmeessä ne sukat!! Saat kertoa lapsellesi joku päivä vielä hauskan tarinan ihmesukista jotka pelastivat vauvan <3 

Vierailija
45/68 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästä ihmeessä ne sukat!! Saat kertoa lapsellesi joku päivä vielä hauskan tarinan ihmesukista jotka pelastivat vauvan <3 

Miten ne sukat tässä tilanteessa pelasti vauvan?

Vierailija
46/68 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukat toimivat tietenkin sijaistippujina suihkussa. Daa!

Vierailija
47/68 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana yllätys, olikin tullut lisää vastauksia! Kiitos. Olen jo ainakin 97% rauhallisin mielin, loput 3% kieriskelen tuskissani koska vielä kaikki on mahdollista.

Ei ole vuotanut mitään, teen torstaina tai perjantaina vielä varmistustestin ja soittelen sitten neuvolaan. :) Toivotaan, että ekassa ultrassa saan nähdä viuhahtaneen viemärisukkalapseni elossa ja oikeassa paikassa. Voin tulla tänne infoamaan miten kävi, jos asia kiinnostanee. ♡

- Ap

Vierailija
48/68 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innovatiivista, yleensä lasten työnimet on joku toukka, pötkö, murunen, puuhapete... Teillä on viemärisukka. <3

Peukut pystyssä täällä! :)

Vierailija
49/68 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukat toimivat tietenkin sijaistippujina suihkussa. Daa!

Heh. Heh. Keksi vähän parempi.

Vierailija
50/68 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDD

Vierailija
51/68 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo cb digitesti näyttää ajan hedelmöittymisestä, ei raskausviikkoja. Ja jos tosiaan pieni klimppi vain tuli en huolestuisi :) Itsellä yksi keskenmeno takana ja kyllä silloin tuli verta ja klimppejä ihan huolella kipujen kanssa :(

Vierailija
52/68 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko päivitystä kuulumisiin? <3

Vierailija
53/68 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut km viikoilla 6+ ja silloin minä ainakin tunsin alapäässäni, kun se pieni kudosmöykky valui alas. Eli luulen kyllä, että ei se alkio ollut! Toivon sinulle onnea odotukseen!

Vierailija
54/68 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tein varmistustestin ja erittäin vahva viiva apteekin testiin! Nyt siis 5+0 ja eka uä viikolla 8! Kuulumiset hyvät toistaiseksi kerron sitten mitä uä:saa näkyy :)

- Ap

Vierailija
55/68 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen tein varmistustestin ja erittäin vahva viiva apteekin testiin! Nyt siis 5+0 ja eka uä viikolla 8! Kuulumiset hyvät toistaiseksi kerron sitten mitä uä:saa näkyy :)

- Ap

Ihana kuulla!! Onneksi olkoon hyvistä uutisista. :)

Vierailija
56/68 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on se kauan odotettu varhaisultra...

Löytyyköhän viemärisukka/sukat oikeasta paikasta <3

Kamala ahdistus jos siellä ei mitään olekaan...

Menkat pysyneet poissa ja kuvioon tullut lievä pahoinvointi ja tissikipu

- Ap

Vierailija
57/68 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä AP!! Toivottavasti kaikki on hyvin ultrassa.

Vierailija
58/68 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit mä luin tän ketjun ku Ap kirjoitti ekat viestit , tulin kurkkimaan . Tuu Ap kertomaan mikä tilanne ku oot käynyt ultrassa. Tää on jotenkin niin hauska (sikäli kun kaikki kyydissä ja kaikki hyvin) .

Vierailija
59/68 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyl mielettömän hyvä ketju. :D

Ensin olin suru puserossa vuoksesi kunnes joku vaan kysyi että onko sinulla punaiset sukat. <3

Vierailija
60/68 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varmaan sukkanöyhtää joka näytti silmäkulmasta katsottuna isommalta kimpaleelta. Itse säikähdin kerran ihan pirusti että onnistuin repimään kädessä olleet tikit auki kun paidassa oli iso läntti jotain veren näköistä. Menin tutkimaan asiaa vessaan, ja tikit oli paikoillaan. Se veri olikin hilloa munkista...