Tippuiko alkio suihkussa lattialle?
4+2, tänään cb:n digi näytti raskaana 2-3.
Onnellisena menin suihkuun, kun hetken kuluttua huomasin lattialla 1-2cm punaisen klimpin (?), joka meni vauhdilla viemäriin. Alapäässä ei kuitenkaan verta eikä mitään.
Voi vittu tässäkö tämä nyt sitten oli.
Kommentit (68)
Tuskin oli. Alkiot eivät ihan pienestä ota hatkoja :)
Mulla meni noin viikolla 6, tosin verta tuli sitä enne. Tosin klimppi oli valkoinen, joku kalvo ilmeisesti päällä. Ja ei mennyt viemäristä alas parin kolmen sentin kokoisena.
Kun ei tässä mitään mielenrauhaakaan saa... kun en kerinnyt nähdä muuta kuin punaisen klöntin pikaisesti. Kunpa en olis kerennyt näkemään... onni muuttui ahdistukseksi.
Voiko sitä pientä klimppiä selittää millään muulla? En halua että näin käy...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun ei tässä mitään mielenrauhaakaan saa... kun en kerinnyt nähdä muuta kuin punaisen klöntin pikaisesti. Kunpa en olis kerennyt näkemään... onni muuttui ahdistukseksi.
Voiko sitä pientä klimppiä selittää millään muulla? En halua että näin käy...
Ap
Kun se ei ole sinun halusta kiinni.
No eipä olekaan. Eipä se paljon ahdistaiskaan jos vois ite päättää.
Vierailija kirjoitti:
Siinä se oli.
:D :D:D
Ei se välttämättä ole alkio, voi olla muutakin. Tee muutaman päivän päästä uusi raskaustesti niin näet onko raskaushormoni poistunut kehosta vai ei.
Toinen saattanu saada keskenmenon, yhet täällä puhuu viemärilapsista ja vitsailee! Hävetkää!
Mulla oli rankat verenvuodot klimppeineen ekat 3 kk ja silti tuli terve lapsi. Eli ei voi tietää. Luulen et on yhä ok jos ei enempää verta tullut. Voithan mennä lääkäriin, ottavat verikokeet kahteen otteeseen miten arvot kehittyvät ja ultraavat.
Saattoi olla pelkkää tiputtelua. Mä luulin menkkojen alkaneen kun yhden päivän tuli verta minimaalisesti. (ja oli pms-kaltaisia oireita). Loppui kuin seinään ja viikkoa myöhemmin testi positiivinen.
Odottele muutama päivä ja tee uusi testi. Tsemppiä!
Idioottimaisia kommentteja täällä.
Toivottavasti kaikki on parhain päin. Tee ensi viikolla uusi testi.
Itse vuosin verta ja klimppejä koko raskauden ja tässä kohta heräilen syöttämään vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli rankat verenvuodot klimppeineen ekat 3 kk ja silti tuli terve lapsi. Eli ei voi tietää. Luulen et on yhä ok jos ei enempää verta tullut. Voithan mennä lääkäriin, ottavat verikokeet kahteen otteeseen miten arvot kehittyvät ja ultraavat.
Ihan turhaa mennä lääkäriin noilla viikoilla. Ultrassa ei näy yhtään mitään ja turhaa ravata verikokeissa, kun voi tarkistaa tilanteen kotona parin päivän päästä raskaustestillä.
Tsemppiä ja toivottavasti raskaustesti kertoo hyviä uutisia!
Vierailija kirjoitti:
Siellä se viemärissä kehittyy, rotat ruokkivat ja hoitavat, näitä viemärilapsia on melko paljon jo useassa sukupolvessa, ovat villejä ja vaarallisia jos joku niiden tielle eksyy.
Mun tarvii varata aika psykologille tän sun kommentin takia..
-ohis
Ei varmaankaan ollut se sikiö. Mun ystävälle kävi vuosia sitten jotain samaa, mutta vauva oli kunnossa ja syntyi kun aika oli. Mielestäni sinun pitää olla siten, että olet raskaana, ettet vaan nyt aiheuta vahinkoa. Mene vaikka neuvolaan tai muulle lääkärille, kun arki koittaa.
Luulisi että tulisi verta lisäksi. Ehkä myös vatsakipuja. Mutta en tosin ole lääkäri.
Niin sitä mietinkin että voiko alkio noin vaan tipahtaa keskenmenon alkaessa ilman mitään vuotoa ym? Jättämättä veristä jälkeäkään. Puhtain sormin vähän sitten suihkun jälkeen kokeilin onko emättimessä yhtään verta tai rusehtavaa vv, mutta oli normaalia valkovuotoa vain.
Mutta ei se muualtakaan voinut se punainen asia tulla. :(
Ihanaa kun jotkut vastaavat asiallisesti!
Ap
Voi olla kummin vaan.
Mulla yksi keskenmeno viikolla 6, ensin tuli vain pientä vuotoa välillä joka lakkasi. Sitten kolmen päivän päästä vasta alkoi isompi vuoto. Ja loput sitten kaavittiin ja tyhjennettiin pillereillä, kun jäi materiaalia kohtuun...
Kuopuksen raskaudesta taas tuli mm. isoja verihyytymiä raskausviikolla 7 ja seuraavaksi rv 16. Mutta terve tyttö sieltä syntyi. Mm. seksi aiheutti tuota, verenvuotoa limakalvoilla ja se kai ehti jotenkin hyytyä ennenkuin tuli ulos...
Voimia...
Siinä se oli.