Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on pitkät, tuuheat ja erittäin hyväkuntoiset hiukset. Tässä on mun hyväkuntoisten hiusten resepti!

Hevosenjouhi
12.02.2017 |

Täällä aina valitetaan tukan huonosta kunnosta, joten päätin antaa omat ohjeeni. Mulla on pitkät, puoleen selkään ylettyvät vaaleat erittäin paksut ja hyväkuntoiset hiukset. Aina kun käyn kampaajalla, kaikki ihatelevat hiuksiani ja sanovat, että eivät ole nähneet vastaavaa. Salaisuus kauniisiin hiuksiin (geenien lisäksi) on tämä....
- pese tarpeeksi harvoin (pesen n. 3 päivän välein, käytän kuivashampoota tarpeen mukaan)
- ei lämpökäsittelyjä, ei edes föönausta
- anna hiusten kuivua luonnostaan
- älä värjää
- syö hyviä rasvoja
- älä käytä hoitoainetta
- älä käytä muotoilutuotteita
- käy leikkaamassa tarpeeksi usein

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvännäköinen tukka on jotenkin aina laitettu. Vaikea uskoa, että ap:n tukka, vaikka ehkä paksu ja pitkä onkin, näyttää hyvältä jos sitä ei ole millään tavalla muotoiltu. Roikkuu vain pitkänä lötkönä pitkin selkää? Laittaisitko kuvan? 

Vierailija
62/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hiukset kasvaa max olkapäille eli ei oikein pitkiksi, kun olen lyhytkaulainen. Hiuksia on määrällisesti paljon, mutta ne ovat hyvin ohuita ja lasimaisia. Hiukset rasvoittuvat todella nopeasti. En värjää hiuksia. Hiukset on ihan pakko pestä päivittäin, pesun jälkeen laitan hiuksiin muotovaahtoa pää alaspäin ja kuivaan hiukset myös pää alaspäin. Ilman kuivausta hiukset kuivuvat hirveän hitaasti ja päätä myöten kuivuessa ne ovat jo rasvoittuneet ennen kuin ovat kunnolla kuivuneet. Ikää minulla on 50+ eikä edes vaihdevuodet tuoneet helpotusta hiusteenhoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hyvännäköinen tukka on jotenkin aina laitettu. Vaikea uskoa, että ap:n tukka, vaikka ehkä paksu ja pitkä onkin, näyttää hyvältä jos sitä ei ole millään tavalla muotoiltu. Roikkuu vain pitkänä lötkönä pitkin selkää? Laittaisitko kuvan? 

Ap tässä, mä pidän hiuksiani kiinni joka hetki. Ponnarilla tai nutturalla, en tykkää pitää hiuksia auki.

Vierailija
64/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä, mä pidän hiuksiani kiinni joka hetki. Ponnarilla tai nutturalla, en tykkää pitää hiuksia auki.

Sitä just, pitkät hiukset on YLEENSÄ rumat ja tylsät (tarkoitan nyt oikeasti pitkiä hiuksia). Ei niitä voi auki pitää tai ne roikkuu pitkin naamaa tai sitten ne on aina kiinni. Sopii todella harvalle. Toki kaikilla av-mammoilla on täällä aina upeat ja paksut värjäämättömät lanteille asti ylettyvät hiukset. Jännä juttu ettei niitä oikein näe missään?! ;)

Vierailija
65/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen ohuet hiukset, mutta kun olen ottanut lisäravinteet tavaksi, niin niistä on tullut paksut ja taipuisat. Ei ole pelkästään geeneistä kiinni.

Vierailija
66/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuuhea, taipuisa ja pitkä tukka.

Pesen joka toinen päivä. Päänahka tulehtuu ja hilseilee jos en pese usein. Rasvoittuva hiusjuuri

Annan hiusten kuivua itsestään.

46v.

Vierailija
67/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä just, pitkät hiukset on YLEENSÄ rumat ja tylsät (tarkoitan nyt oikeasti pitkiä hiuksia). Ei niitä voi auki pitää tai ne roikkuu pitkin naamaa tai sitten ne on aina kiinni. Sopii todella harvalle. Toki kaikilla av-mammoilla on täällä aina upeat ja paksut värjäämättömät lanteille asti ylettyvät hiukset. Jännä juttu ettei niitä oikein näe missään?! ;)

No niitä ei varmaankaan näe juuri siksi, että ne ovat hiukan epäkäytännölliset auki, ja ovat siksi kiinni muualla kuin kotona. Jätin viimeksi omani auton oven väliin, kun pidin auki. Auh.

Kiinnitätkö huomiota nutturoihin? Niitä näkee paljonkin, ja niihin katoaa isokin hiusmassa.

Omani ovat normaalipaksuiset, ja pituutta tulee ihan itsestään, kun niille tekee harvoin mitään saksien kanssa. Benign neglect, sanoisivat lhc:ssä ;)

22&46

Vierailija
68/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään hiusvärit on niin hyviä, todella kiiltävää lopputulosta saa, hoitavat jopa hiuksia. Niistäkin löytyy hyvin luonnollisia sävyjä, kun osaa vaan valita. Mielestäni hyvin leikattu ja värjätty hius oli se sitten pitkä tai lyhyt on kauniimpi kuin sellainen persuukiin saakka ulottuva luomu-liinaharja! Makujahan on monia ja niin pitääkin olla!!

Vierailija
69/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ennen ohuet hiukset, mutta kun olen ottanut lisäravinteet tavaksi, niin niistä on tullut paksut ja taipuisat. Ei ole pelkästään geeneistä kiinni.

kerrotko lisää? mitä lisäravinteita syöt ja miten hoidat hiuksiasi?

Vierailija
70/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lisäravinteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi