Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on pitkät, tuuheat ja erittäin hyväkuntoiset hiukset. Tässä on mun hyväkuntoisten hiusten resepti!

Hevosenjouhi
12.02.2017 |

Täällä aina valitetaan tukan huonosta kunnosta, joten päätin antaa omat ohjeeni. Mulla on pitkät, puoleen selkään ylettyvät vaaleat erittäin paksut ja hyväkuntoiset hiukset. Aina kun käyn kampaajalla, kaikki ihatelevat hiuksiani ja sanovat, että eivät ole nähneet vastaavaa. Salaisuus kauniisiin hiuksiin (geenien lisäksi) on tämä....
- pese tarpeeksi harvoin (pesen n. 3 päivän välein, käytän kuivashampoota tarpeen mukaan)
- ei lämpökäsittelyjä, ei edes föönausta
- anna hiusten kuivua luonnostaan
- älä värjää
- syö hyviä rasvoja
- älä käytä hoitoainetta
- älä käytä muotoilutuotteita
- käy leikkaamassa tarpeeksi usein

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä haluaisin hyväkuntoiset ja pitkät hiukset mutta ikää jo 39 ja luulen että mahdotonta. Pitäisiköhän ihan vain pätkäistä se polkka?

Leikkaa tarpeeksi pois huonokuntoista hiusta, ruokavalio kuntoon, niin johan lähtee tukka kasvamaan. Tai kokeile priorinia, se toimii! (Lähtee muuten muutama muukin karva kasvamaan...)

Vierailija
22/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä tukka yli 30 vuotiaalla naisella on lame. kuvastaa vain sitä, kuinka vanha ihminen haluaa olla teini. Ite pidän lyhyttä. Myös hyväkuntonen paksu tukka. En vaan halua haikailla teini-ikääni takaisin.

Voi ei, ei näin. Niputat kaikki 30 ikäiset ja vanhemmat yhteen "vanhoiksi"? Ajattelitko olla 50 vuotta "vanha" (olettaen, että olet nainen, elinajanodotteesi on 80 vuoden pintaan)? :)

Yli kolmekymppisenä sitä käyttää yhä vähemmän aikaa sen miettimiseen, mitä muut mahtavat ajatella, joten voisin kuvitella, että muutkin näyttävät siltä, miltä tahtovat sen sijaan, että yrittäisivät kauheasti jotakin.

N38, hiukset lanteille, ikävuodet 21-32 poikatukassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva pöyhkeillä hiuksilla joiden paksuuteen ap:lla ei oikeasti ole osaa eikä arpaa. Mutta pidä kuvitelmasi että olet itse niistä vastuussa.

Kyllä omilla elintavoilla ja sillä, miten kohtelee hiusta vaikuttaa. En arvannut, että tästä joku sota tulee. No, kateelliset alapeukuttaa.

Ap

Vierailija
24/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella paksut, tummanruskeat hiukset ja tummentuneet tosiaan melkein mustiksi vuosien myötä. Nyt tosin vain olkapäille yltävät, kun leikkautin lyhyemmäksi. Ikää on 53v. ja vaihdevuodet on olleet.

Pesen 3-4 päivän välein ja hoitoainetta käytän myös. Ostan ihan markettituotteita ja mitä nyt sattuu olemaan tarjouksessa. En käytä mitään muotoilutuotteita, enkä lämpökäsittele muutoin kuin juhliin tai erikoistapauksessa.

Kampaajat aina kehuu hiusten hyväkuntoisuutta ja sitä, kuinka näkee, että hoidan hiuksiani hyvin. Kampaajalla käyn minimissään kerran ja maksimissaan kolme kertaa vuodessa 😂

Vierailija
25/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että jollain on paksu ja hyväkuntoinen tukka. Itseäni hävettää tämä hiirenhäntä ja olen alkanut kaljuuntumaan jo ennen 40 ikävuotta....

Vierailija
26/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on yksi resepti myös

Geenit

Toisaalta näyttäis vähän siltä, että mitä parempi tukka, sitä pienempi äo.

Vierailija
27/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Musta pitkähiuksiset naiset on noloja. Jotenkin huvittaa, että naisten arvo määräytyy sillä, kuinka pitkät ja hyväkuntoiset hiukset hänellä on. En jaksanut hoitaa niitä enää, joten leikkasin poikatukan. Miehistä ei ole ollut pulaa!

Vierailija
28/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun näen aikuisen ihmisen yhä lapsuustukassa mulle tulee epämiellyttävä tunne...

Vierailija
29/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun näen aikuisen ihmisen yhä lapsuustukassa mulle tulee epämiellyttävä tunne...

Mikä on lapsuustukka? Mulla semmonen oli pottakampaus...

Vierailija
30/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee epämiellyttävä tunne tän tyylisistä viesteistä. Onkohan meillä sama vaiva?

Vierailija
31/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuustukka on sellainen : " meidän tinttariinalla on niin nätit hiukset niitä ei siksi leikata" - tyyli ja toinen se polkkapotta suomisenpipsamalli

Vierailija
32/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 

- leikkaan hiukseni säännöllisesti

- värjään vain harvoin, en vaalenna

- en kuumakäsittele hiuksiani koskaan

- syön vitamiineja (mm. biotiinia)

- pesen n. kolmen päivän välein

ja silti minulla on aivan ohuet hiukset, on aina ollut. Ponnarini läpimitta on ehkä sentin. Että sori, geenit ratkaisee, kiitos täysin turhista vinkeistä.

Vierailija
33/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein näkee lihavilla ihmisillä ohuet hiirenhännät. Etenkin ohimoilta harvenneet hiukset ovat lihavien naisten tavaramerkki. Varmaankin se epäterveellinen ruokavalio vaikuttaa hormonitoimintaan joka edesauttaa hiusten ohenemista.

Mulla on aina ollut paksut pitkät hiukset, joita olen huolettomasti värjäillyt ja käsitellyt. Mutta nyt kun nelikymppiset on ohi niin huomaa kyllä miten hiukset haurastuu vaikka kuinka vaalii niitä. Hiusravinteilla ja käsittelyn vähentämisellä olen kuitenkin saanut ne pysymään hyvänä.

Vierailija
34/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuustukka on sellainen : " meidän tinttariinalla on niin nätit hiukset niitä ei siksi leikata" - tyyli ja toinen se polkkapotta suomisenpipsamalli

En ymmärtänyt.

Vierailija
35/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yhtä huvittava keskustelu kuin sellainen, jossa 22-vuotias teini antaisi 50-vuotiaalle ohjeita ihon kimmoisuuden ylläpitämisessä ja kuinka sillä 22-vuotiaalla on kimmoisampi iho, koska hän joogaa kolme kertaa viikossa :)

Ap mä suosittelen sua lämpimästi tallentamaan viestiketjun jonnekin hyvään talteen, mistä voit lukea kommenttejasi esim 20-30 vuoden päästä!

Vierailija
36/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä siitä, että geenit ja hormonimuutosten vaihtelut ovat se, joka pääasiassa määrittää mihin  suuntaan tukka iän myötä muuttuu. Tietenkin päänahan kunnolla ja ravinnollakin on vaikutuksensa. Moni ennen paksutukkainen on menettänyt  runsaat hiuksensa hormonaalisten muutosten myötä.

Vierailija
37/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä tukka yli 30 vuotiaalla naisella on lame. kuvastaa vain sitä, kuinka vanha ihminen haluaa olla teini. Ite pidän lyhyttä. Myös hyväkuntonen paksu tukka. En vaan halua haikailla teini-ikääni takaisin.

Jep, esimerkiksi Nicole Kidman ja Julia Roberts on totaalisen lame, mokomat pitkätukat.

Vierailija
38/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun olisi vaikea kuvitella Melania Trump lyhyissä hiuksissa. Hällä ikää kuitenkin lähemmäs 50.

Mielestäni hän on todella kaunis nainen, jolla on käsittämätön miesmaku.

Vaarilla ei ole saarta, mutta (melkein) oma manner on. 

39/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei hoitoainetta? Vai liittyykö tämä jostain syystä vain vaaleisiin hiuksiin?

T: Nolo pitkähiuksinen

Vierailija
40/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa! En tiennytkään tätä! Mulla on ollut pitkät värjäämättömät hiukset ihan perusletillä mummomaisesti jo ikuisuuksia. Pitääkö mun nyt pätkäistä joku polkka vai?? Sitten se on aina silmillä, etutukka? Poikatukka, onko se tarpeeksi mummomainen?

Jännää miten toisten pitkät hiukset voi olla jollekin ongelma...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä