Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on pitkät, tuuheat ja erittäin hyväkuntoiset hiukset. Tässä on mun hyväkuntoisten hiusten resepti!

Hevosenjouhi
12.02.2017 |

Täällä aina valitetaan tukan huonosta kunnosta, joten päätin antaa omat ohjeeni. Mulla on pitkät, puoleen selkään ylettyvät vaaleat erittäin paksut ja hyväkuntoiset hiukset. Aina kun käyn kampaajalla, kaikki ihatelevat hiuksiani ja sanovat, että eivät ole nähneet vastaavaa. Salaisuus kauniisiin hiuksiin (geenien lisäksi) on tämä....
- pese tarpeeksi harvoin (pesen n. 3 päivän välein, käytän kuivashampoota tarpeen mukaan)
- ei lämpökäsittelyjä, ei edes föönausta
- anna hiusten kuivua luonnostaan
- älä värjää
- syö hyviä rasvoja
- älä käytä hoitoainetta
- älä käytä muotoilutuotteita
- käy leikkaamassa tarpeeksi usein

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans, tässä mun:

Pese ne joka 3. päivä Erittäin hyvällä suomalaisella shampoolla, laita hoitoaine lopuksi, ihan mikä tahansa merkki käy, mikä oli alessa.

Voitin, ap!

Vierailija
2/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten saat hiuksesi vaaleiksi ilman värjäystä? T. Harmaahiiri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit on oikea vastaus.

Vierailija
4/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans ja tässä mun:

-korkea estrogeenitaso nuorena

-vaihdevuosiin hormonikorvaushoito nyt vanhempana ja vältettävä hormonimäärien vaihteluita

Nämö ratkaisevst, vaikka nuorena minäkin luulin, että kyse olisi jostain shampoista...

Vierailija
5/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka yli 30 vuotiaalla naisella on lame. kuvastaa vain sitä, kuinka vanha ihminen haluaa olla teini. Ite pidän lyhyttä. Myös hyväkuntonen paksu tukka. En vaan halua haikailla teini-ikääni takaisin.

Vierailija
6/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tiivistää tota listaa: geenit, ja ei kuuma käsittelyä.

Vierailija
7/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten saat hiukset vaaleaksi?

Vierailija
8/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on kyllä myös kiinni geeneistä, AP. Jos hius on luonnostaan ohut, niin ei siitä tukasta saa paksua vaikka miten sitä hoitaisi.

Itselläni on myös erittäin hyväkuntoiset hiukset, johon mielestäni vaikuttaa ennen kaikkea hiustyyppini, joka on suora ja lasimaisen liukas. Oma rutiinini: pesen joka toinen päivä Body Shopin inkiväärishampoolla (jota muuten suosittelen kaikille atoopikoille ja herkkäihoisille), hoitoainetta n. joka toisella pesukerralla, muotoiluvaahtoa tukemaan hiusta kun ne ovat märät, ei föönausta (olen laiska, en siis vain jaksa enkä osaa föönata), ei värjäystä (oma hiusväri hyvä ja selkeä, vältän myös turhia kemikaaleja jotka altistavat allergioille),   leikkaus säännöllisesti (tykkään pitää ryhdikästä polkkaa), ruokavalio kunnossa vitamiinien, hivenaineiden ja omegojen suhteen.

Vierailija
9/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä tukka yli 30 vuotiaalla naisella on lame. kuvastaa vain sitä, kuinka vanha ihminen haluaa olla teini. Ite pidän lyhyttä. Myös hyväkuntonen paksu tukka. En vaan halua haikailla teini-ikääni takaisin.

Mun olisi vaikea kuvitella Melania Trump lyhyissä hiuksissa. Hällä ikää kuitenkin lähemmäs 50.

Vierailija
10/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei käsittelyitä hiuksiin, ei mitään hiuksiin jätettäviä aineita, pesu noin joka kolmas tai neljäs päivä. Pesevä shampoo ja kosteuttava hoitoaine. Hellävarainen harja joka ei revi hiuksia poikki.

Geeneistä voitin hyvän värin ja hiusten määrän, taipuisan takkuuntuvan hiuslaadun jouduin perimään.

Vierailija
11/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleus luontaista. Siis ei mikään vetyperoksidiblondi, vaan semmonen viljapellon vaalea.

Ap

Vierailija
12/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

brunette kirjoitti:

Joo, ei käsittelyitä hiuksiin, ei mitään hiuksiin jätettäviä aineita, pesu noin joka kolmas tai neljäs päivä. Pesevä shampoo ja kosteuttava hoitoaine. Hellävarainen harja joka ei revi hiuksia poikki.

Geeneistä voitin hyvän värin ja hiusten määrän, taipuisan takkuuntuvan hiuslaadun jouduin perimään.

Sitten kun estrogeenitasosi tippuvat, hiuksia alkaa kuitenkin tippua hallitsemattomasti kaikista shampoista ja hoidoista huolimatta. Ihan vaan tiedoksi.

Vierailija
13/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 22 -vuotias! :)

Ap

Vierailija
14/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaleus luontaista. Siis ei mikään vetyperoksidiblondi, vaan semmonen viljapellon vaalea.

Ap

Se muuten

A) tummenee monta astetta iän myötä

B) harmaantuu myöhemmin iän myötä. Joillain jo kolmikymppisenä. Etkö edelleenkään aio värjätä harmaita piiloon?

Ne harmaat hiukset ovat lisäksi erilaista materiaalia kuin normaalit hiukset, ohuita ja kuivia ja karkeita, kun normaalit ovat joustavia ja suoria ja kiiltäviä.

Vierailija
15/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 22 -vuotias! :)

Ap

Ei ollut vaikea arvata! :)

T. 46-vuotias

Vierailija
16/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse kanssa tajua sitä hoitsikoilla läträystä, saati kaikkien muotoilutuotteuden käyttöä, ne vaa rasittaa hiusta ja jättää likaisen pinnan. Mulla kanssa hyväkuntoiset hiukset, ja ainoa "hoito", mitä niihin teen on kookosöljynaamio. Jättää hiukset ihanan tuntuisiksi.

Vierailija
17/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluaisin hyväkuntoiset ja pitkät hiukset mutta ikää jo 39 ja luulen että mahdotonta. Pitäisiköhän ihan vain pätkäistä se polkka?

Vierailija
18/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden juonti vaikuttaa hiuksiin ja ihoon. Juon nykyään vähintään 1.5l vettä päivässä ja hiukset ja iho kiittävät. Kosteus tulee sisältä päin. Lisäksi pesen hiukset vain 2 kertaa viikossa, välillä laitan tarvittaessa kuivashampoota.

Vierailija
19/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se muuten

A) tummenee monta astetta iän myötä

B) harmaantuu myöhemmin iän myötä. Joillain jo kolmikymppisenä. Etkö edelleenkään aio värjätä harmaita piiloon?

Ne harmaat hiukset ovat lisäksi erilaista materiaalia kuin normaalit hiukset, ohuita ja kuivia ja karkeita, kun normaalit ovat joustavia ja suoria ja kiiltäviä.

Ei välttämättä käy noin. Mun mummo eli yli 95 -vuotiaaksi asti ja hänellä oli pitkä, harmaa ja erittäin paksu tukka. Itse en tätä "tukkageeniä" perinyt, mutta tyttärelläni on vaaleat ja jumalattoman paksut hiukset.

Vierailija
20/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva pöyhkeillä hiuksilla joiden paksuuteen ap:lla ei oikeasti ole osaa eikä arpaa. Mutta pidä kuvitelmasi että olet itse niistä vastuussa.