Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi laittavansa kanankoivet uuniin. Oli unohtanut ja alkoi huutamaan mulle.

Vierailija
12.02.2017 |

Tapahtui eilen.

Istuttiin sohvalla, katsottiin telkkua juotiin viiniä. Olin laittanut itse aikaisemmin uunin päälle niitä koipia ajatellen.

Tuli mainoskatko ja mies oli nousemassa sohvalta mennäkseen tupakalle. Mainitsin, että laitatko ne koivet uuniin. Mies sanoi "Joo" ja käveli keittiöön. Ensin se kirosi kun ei löytänyt sopivaa astiaa koiville. Itse istuin sohvalla olkkarissa, enkä nähnyt miehen touhuiluja mutta kuulin kyllä.

Hetken päästä mies tuli keittiöstä pois ja meni tupakalle. Tuli takaisin ja istuutui sohvalle. Nököteltiin siinä sohvalla noin vajaa 45minsaa eli sen aikaa mitä koipien pitää olla uunissa.

40minsan kohalla mies tuumaili että "Jaahas, oiskohan ne koivet valmiit jo", nousi sohvalta ja meni keittiöön.

Sitten se alkoi. Huutaminen. "MITÄ VITTUA NÄMÄ KOIVET TÄÄLLÄ PÖYDÄLLÄ TEKEE, EIHÄN NÄMÄ OO UUNIA NÄHNEETKÄÄN SAATANA!"

Ja kuulemma tämä kaikki oli minun vika :)

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko tässä nyt koivista vai koipireisistä, kun ei meinaa 45 minuuttia riittää paistoon?

Koivet ovat kyllä entisiä, jos niitä yli puoli tuntia paistaa.

Vierailija
42/42 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi