Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun viimeksi kävit uudessa seelannissa, mikä jäi päällimmäisenä mieleen`?

Vierailija
11.02.2017 |

-

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun täällä! Terkkuja Aucklandista 😊

Vierailija
2/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehreys ja luonnon paratiisimaisuus. Jouduin ihastelemaan näkemääni vain aika kaukaa, koska en mahtunut tv-ruutuun osaksi Grand designs NZ -ohjelmaa.

http://media2.architecturemedia.net/site_media/media/cache/32/a0/32a0ee…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta paikka oli kuin pienoismaailma. Mukavat ihmiset.

Vilkutus Aucklandiin, just siellä oon käynyt.

Vierailija
4/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mikäs päällimmäisenä mielessä?

Vierailija
5/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon monimuotoisuus. Löytyi hiekkarantoja, vuonoja, sademetsän tyyppistä ja tulivuorialueita. Heti lähtisin uudelleen jos ois paljon lomaa ja rahaa.

Vierailija
6/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maailmassa vielä monta kohdetta, joka on kauempana ja johon on kalliimmat lentoliput? Eli tottahan kaikki palstalaiset ovat käyneet Uudessa-Seelannissa ainakin kerran. 😂

Vierailija
7/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se, että maiden nimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella... :)

Totta puhuen - kaikki. Se on täydellinen maa mulle. On vuoria, rantoja, lunta, sademetsää. Papukaijoja, lampaita, eksoottista luontoa, muttei mitään myrkyllistä. Maorikulttuuri on läsnä arjessa, Tyynimeri vaikuttaa elämään, mutta maa on silti turvallinen länsimaa, jossa asiat toimivat.

Vierailija
8/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no mikäs päällimmäisenä mielessä?

Tykkään kaupungistani. Kesä meni ja syksy saapuu vähitellen. Lämpöä noin 20°c ja vettä sataa. Täällä sataa aika usein. Olisin mielelläni nukkunut pidempään, mutta lapset herätti jo. Kello on 8.47. Pitäis kai kohta keittää aamukahvit. Kiitos vilkutuksesta 😊!

Vierailija
9/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä sulta kysytty missä asut vaan mikä jäi mieleen.

Vierailija
10/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin se, että maiden nimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella... :)

Totta puhuen - kaikki. Se on täydellinen maa mulle. On vuoria, rantoja, lunta, sademetsää. Papukaijoja, lampaita, eksoottista luontoa, muttei mitään myrkyllistä. Maorikulttuuri on läsnä arjessa, Tyynimeri vaikuttaa elämään, mutta maa on silti turvallinen länsimaa, jossa asiat toimivat.

Kierrettiin jokunen vuosi sitten joulukuussa campperillä pohjois ja etelasaari, lautalla yli ja sitten koneella takasin aucklandiin. Lentoliput ei ollu pahan hintaset, kahdelta menopaluu n2500EUR. Aivan loistava maa ja juurikin se ettei tarttenu pelätä myrkkykärmeitä tms. Kokeilin lainelautailuakin, montaa kymmentä metriä en pystyssä pysynny. Jellonat pisti yhdessä eläintarhassa semmosen tappelun pystyyn, että henkilokuntakin meni paikalle.

Ehka paallimmaisena jai mieleen helikopterikyyti milford soundilla ja sen tien maisemat Queenstownista. Aivan kasittamattoman hienot.'

Kannattaa ehdottomasti menna, ette tule katumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi