Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä yli 180 cm pitkä mies näkee reilusti alle 160 cm pitkässä naisessa?

Vierailija
11.02.2017 |

Onko se joku dominoimisjuttu? Vai onko mies kenties jonkinlainen pedofiili ainakin jos naisella on vielä babyface kasvot? Luulisi että ihanne olisi pidempi nainen. Eihän sellaisen lapsen kokoisen hobitin kanssa viitsi edes harrastaa seksiä. Miten sellainen voisi olla seksuaalisesti haluttava pidemmän miehen silmissä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin ihmettelen. :) n, 160 cm

Vierailija
2/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedo. Jokin lapsuuden hakeminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tajua, että lyhyys ei korreloi iän kanssa. Luulevat, että ne pysyy lapsina.

Vierailija
4/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vaikka miellyttävän luonteen, yhteiset arvot, sopivan huumorintajun ja mitä näitä nyt onkaan. Eli asioita, joita normaalit ihmiset arvostavat kumppanissa. 

Vierailija
5/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen mitä miehet nyt yleensä naisissa näkevät. Tai siis haluaisivat nähdä eikä pelkästään nähdä...

Vierailija
6/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikasvun.

Vierailija
7/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä trauma ap:lla on nyt aktivoitununut lyhyiden naisten suhteen?Toi on niin nähty jo tällä palstalla, keksi jotain omaperäisempää kuin lyhyet naiset tai parikymppiset.

Vierailija
8/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo pedo juttu koskee kaikkia miehiä jotka sekaantuvat tuollaisiin pikkutyttöihin, ei siis vaan yli 180 senttisiä miehiä.

Minua myös jurppii kun näen tosi pitkillä lähes kaksi metrisillä miehillä tuollaisia kainalokepin kokoisia pikkunaisia.

Olen kyllä vähän katkera t. N +185 cm

Vierailija
9/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti. Ei ihminen voi pituudelleen mitään. Jos aikuinen mies pitää aikuista lyhyttä naista seksikkäänä, mies ei ole pedofiili. Alaikäisiin sekaantujat sitten asia erikseen. Joku 14-15-vuotias tyttö voi olla 170 cm, tekeekö se sitten murkusta aikuisen? 

Vierailija
10/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti. Ei ihminen voi pituudelleen mitään. Jos aikuinen mies pitää aikuista lyhyttä naista seksikkäänä, mies ei ole pedofiili. Alaikäisiin sekaantujat sitten asia erikseen. Joku 14-15-vuotias tyttö voi olla 170 cm, tekeekö se sitten murkusta aikuisen? 

Minä olin 14 vuotiaana kyllä jo reilusti yli 180 ja 16 vuotiaana harrastin joukkuelajia SM-tasolla aikuisten sarjassa. Kyllä se vaan teki siis aikuisen, multa ei ole koskaa kysytty papereita, vaikka teininä kävin ulkona monta kertaa viikossa.

T 8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä