Onko teidänkin miehellänne tänään kaljapäivä?
Meillä mies saa tänään muutaman pullon olutta ja lapset karkkia.
Kommentit (19)
Töissä vielä aamuun asti. On maistanut muutaman oluen viime vuonna. Ei pahemmin kuulu sen harrastuksiin.
Juon mieheni kanssa yhdessä punaviini ja konjakkia. Katsomme elokuvia saunomme ja rakastamme toisiamme. Köyhät kaljailee.
Ei tarvitse teititellä, kiitos vain. Miehellä oli eilen kaljapäivä ja on edelleen niin krapulaisen oloinen, että tuskin ottaa tänään ainuttakaan.
Surullista tuollainen kaljoittelu. Se pitäisi saada loppumaan. Se on pelkkää tyhjäntoimittamista ja lorvimista. Ei siinä parisuhde kehity ja viina aiheuttaa vaan järjen sumenemisen ja ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Juon mieheni kanssa yhdessä punaviini ja konjakkia. Katsomme elokuvia saunomme ja rakastamme toisiamme. Köyhät kaljailee.
Näin M sanoikin, täytyy lepäillä kotosalla välillä ettei vaimokulta ala epäillä ja että taas ensi viikolla jaksaa täällä. Terveisin T.
Vierailija kirjoitti:
Kastotte elokuvia ja saunotte? Wt-meininkiä...
Ei ole kaljapäiviä, koska ei juo kaljaa. Ihana mies, ei ole kaljamahaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Surullista tuollainen kaljoittelu. Se pitäisi saada loppumaan. Se on pelkkää tyhjäntoimittamista ja lorvimista. Ei siinä parisuhde kehity ja viina aiheuttaa vaan järjen sumenemisen ja ongelmia.
Eli vähän niin kuin palstailukin?
Oma mies ei juo :) ei tosin kenellekään kerro sitä tai mitenkään mainosta. Ihan kiva minusta, kun monilla miehillä ja naisilla tuo alkoholi tuntuu olevan ongelma ja baareilu.. toki ei mulla mitään vastaan ois vaikka joskus vähän viiniä tms muutaman lasin maistelisi kanssani. Olen nyt viimeisillään raskaana niin ihanaa ollut että oltu kahdestaan 24/7 ja tietenkin helppoa olla juomatta kun vauva masussa mutta myös tuon takia ettei miehelle alkoholi maistu <3 itse joskus sitten kun vauva maailmassa niin pitää vähän valkkaria ottaa ruoan kanssa kun on kiva viikonloppu.. mutta eipä sillä mikään kiire ole
Onneksi elämäni mies ei ole kaljamies (eikä viini- tai konjakki-) :)
Aamukalja, iltakalja, saunakalja, rentoutumiskalja jne. En tajua.
Ei ole kaljamiehiä, tilkan viskiä ottaa joskus.
Äsken aloitteli tortillojen tekoa 4:lle pikkulikalle ( yksi oma ja 3 yökylässä).
Itse olen työmatkalla ja pääsen kotiin vasta huomenna:)
Pari kaljaa viime juhannukselta on vielä jääkaapissa, mutta eipä ne miehelle maistu. Eikä minulle varsinkaan.
Ei juo kaljaa, mutta lupasin että saa maistaa piparia, jos on kiltisti ja siivoaa autotallin.
Vierailija kirjoitti:
Ei juo kaljaa, mutta lupasin että saa maistaa piparia, jos on kiltisti ja siivoaa autotallin.
Tarkoitatko "miehellä" labradorinnoutajaasi?
Vierailija kirjoitti:
Tossukoiden kuningas on löytynyt! Voiko tuollaista selkärangatonta nuljua enää edes mieheksi sanoa?
Lähti se vanhojen opiskelukavereittensa kanssa kaljalle kuten joka vuosi.
Lähti kaljalle suihkun kautta. Ite mietin et haenko Alepasta karkkia vai pakastemarjoja. Tylsä ilta tiedossa joka tapauksessa.