Kyllä kävi taas tupakoivien vanhempien lapsi sääliksi
Vanhemmat pistivät pysäkillä tupakaksi ja pikkupoika käveli parin metrin päähän pois savusta. Tupakka maistui ja isä syljeskeli. Toivottavasti poika tajuaa aina pitää yhtä pitkän eron tupakkaan.
Kommentit (17)
Näin kerran äidin hönkivän tupakkaa vaunuissa yskivän vauvan naamalle. Samalla leperteli "Äidin pikku *Jamissa, äiti se tässä" tms.
Meni kylmät väreet.
No mun yks tuttu tupakka kädessä ojentaa 2.5v lapsensa pipoa :O
Siis se tupakka melkein koskee lapsen pipoon, mukavan hajuiset vaatteet varmaan pienellä.
Toisella kädellä työntää vaunuja ja toisella korjaa sen vieressä kävelevän lapsensa pipoa. Kyllä teki pahaa, no mut lapsi on tottunut tupakkaan kun äitinsä veti kuin korsteeni jo raskausaikana
Siinä yllä on taas kirjoittajilla niitä "First World Problems" kuten näissä nettikeskusteluissa toisinaan sanotaan.
Tänään näin raskaana olevan naisen polttamassa tupakkaa bussipysäkillä. Taaperoikäinen rattaissa.
Joe-Poika kirjoitti:
Siinä yllä on taas kirjoittajilla niitä "First World Problems" kuten näissä nettikeskusteluissa toisinaan sanotaan.
Älä vaan vaivaudu perustelemaan heittoasi.
En kyllä ymmärrä miten tupakoitsijat edes kehtaavat lisääntyä. Eivätkö ymmärrä että hyvää vanhempaa ei heistä saa sen enempää kuin juopuoisa tai narkkareistakaan.
Minua taas säälittää lapset joiden äidit viettää kaiken aikansa vauvapalstalla tai facessa ja lapset jää ilman huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas säälittää lapset joiden äidit viettää kaiken aikansa vauvapalstalla tai facessa ja lapset jää ilman huomiota.
Mua taas säälittää enemmän ne lapset joiden äidit viettää kaiken aikansa vauvapalstalla tai facessa ja lisäksi röökaavat ja lapset jää ilman huomiota ja ne joutuvat hengittämään myrkkyjä ja niiden vaatteet ja hiukset haisee kuvottavalle.
Mitä hittoa toisten röökaamiset teille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miten tupakoitsijat edes kehtaavat lisääntyä. Eivätkö ymmärrä että hyvää vanhempaa ei heistä saa sen enempää kuin juopuoisa tai narkkareistakaan.
Sinä sen sijaan olet mitä parhain esimerkki semmoisesta ihmisestä jonka suorastaan kuuluu lisääntyä. Niinköstä? ;)
Vierailija kirjoitti:
No minä idioottina aloin polttaa vasta kun lopetin imettämisen melkein 10 vuoden polttamattomuuden jälkeen erään järkyttävän atressitilanteen yhteydessä. Mies on koko ajan polttanut yhdessäolomme ajan. Alkuun väitti että aikoo lopettaa koska itse olin vannonut etten huoli tupakoivaa miestä. Potuttaa oma tyhmyys ja se että lopettaminen on niin vaikeaa erityisesti kun puolisokin polttaa. Olen miehelle ehdottanut että yrittäisimme yhdessä lopettaa, mutta hän ei ole "valmis" kun on huono hetki. Itse yritän edes välttää lapsen lähellä olemista ja pesen kädet joka kerta kun käyn tupakalla mutta ei se hajua ja vapaita radikaaleja vaatteista vie. Ukkoa ei sen sijaan tunnu asia juuri kiinnostavan vaan joskus tupakja suun pielestä roikkuen korjaa esim. juuri pojan pipoa tai muuta ja melkein tuhkat tippuvat lapsen päähän. Välillä tulee mieleen että eroaisi ja lopettaisi itse että poika välttyisi suuremmilta haitoilta, mutta tuntuu että ihmiset pitäisivät sitä liian lievänä syynä erota. Samaten hän syöttää lapselle melkein joka päivä pullaa, keksiä tai karkkeja. Eli olen huolissani pojan terveydestä ylipäätään. Mies myös polttaa autossa kun poika ei ole läsnä, muttei koskaan autoa siivoa. Tuhkat on pitkin autoa. Itseäni ruoskin ja haukun joka kerta kun laitan tupakan suuhuni ja todella suututtaa oma heikkous. Tupakka on todella vastenmielinen asia lasten läheisyydessä. He eivät pysty välttämään vanhempiaan ja joutuvat siten elämään savussa niin kauan kuin asuvat kotona. Tupakasta on todettu olevan suurta haittaa lasten terveydelle monissa vuosia kestävissä tutkimuksissa, joten valitettavasti muiden polttamiset eivät ehkä kuulu, mutta tuntuvat hengitysteissä. Minua hävettää polttaa. Kaipa se on hyvä että olen alkanut kärsimään jatkuvista niin kovista yskänpuuskista että kohta ei ole enää vaihtoehtoa. Toivon että kykenen pian lopettamaan jotta lapsi voi välttää edes yhden vanhemman savut. Sen jälkeen menee kaikki omat vaatteet pesuun enkä enää koske tuohon myrkkyyn. Enkä yritä olla tekopyhä, tiedän molemmin puolin mitä se on ja savuttomana on huomattavasti parempi.
Lopettakaa hyvät ihmiset tupakointi, on todella vastenmielinen tapa. Säälittää pienet lapset, jotka joutuu kärsimään savusta. Tupakoitsija ei itse haista, miten hirveältä haisee.
lasten nähden polttaminen on kuvottavaa ja teette itsestänne niin typerän näköisiä. Kauppojen edustalla tämä kiteytyy, kauppareissu just jaksetaan olla polttamatta ja heti oven edessä molemmat vanhemmat pistää tupakaksi. Sit rääytään tupakan madaltamalla äänellä kun kakarat ei tottele. Pakataan vielä lapset autoon niin että tupakka on toisessa suupielessä. Saadaan kunnon käryt autoon ennen lähtöä.
Nämä vanhemmat ei saa multa minkäänlaista kunnioitusta. Pahan katseen korkeintaan.
Joo Hyi :( mun lapsuudenkaverin vanhemmat poltti ja kaikki kaverin tavarat haisi aina röökiltä, ja niiden koko kämppä. Miettikää kun vauva jo yhdistää röökinhajun äitiin.. Hyhhyh..
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten, mutta vituttaa kustantaa teikäläisten sairauspoissaoloja, sairaanhoitoa yms. Siksi toiseksi tupakanpoltto on hyvin vastenmielistä sivullisille.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kuulu, mutta haisee kyllä! Ja haisee tosi pahalle! Minua säälittää kaikki tuopkoitsijoiden lapset, kun joutuvat tupakalta tulleiden vanhempien syliin.
Tosin kait ne siihen on tottuneita raukkaparat.
Ette vissiin itse edes älyä miten kamalalle haisette, vaikka ette juuri sillä hetkellä polttaisikaan. Se haju jää kuitenkin hiuksiin ja vaatteisiin.
up