Nettideittailusta
Ei ole todellista! Toissa päivänä lähes tarkalleen 48 h sitten tein nettiin profiilin, jossa rehellisesti kerroin olevani edelleen parisuhteessa, mutta toimimattomassa sellaisessa. Kerroin myös rehellisesti olevani yli viisikymppinen ja reilusti ylipainoinen. Etsin samassa tilanteessa olevaa ihmistä ja muistutin, etten hae seksiseuraa vaan sellaista, jonka kanssa voisi nimenomaan kirjoitella ja jakaa kokemuksia.
Tulos:
- yksi vastaus ulkomaalaiselta, joka ei osaa kunnolla kirjoittaa suomeksi. Haluaisi tavata.
- yksi lyhyt mutta sentään oikeinkirjoitettu vastaus mieheltä, jonka profiilissa lukee "eronnut" vaikka viestissä kertoo olevansa itsekin edelleen suhteessa (12 vuotta minua vanhempi eli yli asettamani ikäkriteerin). Mitään muuta ei kirjoita kuin että on samassa tilanteessa.
- toinen vastaus mieheltä, joka esiintyy eronneena vaikka ei sitä ole. Lyhyt viesti täynnä omituisia kirjoitus- ja välimerkkivirheitä
- yksi vastaus mieheltä, joka ei ole samanlaisessa tilanteessa eikä koskaan ilmeisesti ole edes ollut parisuhteessa ja asuu hevonkuusenkorvessa ja on käynyt pelkän peruskoulun
- yksi vastaus 20+ mieheltä, joka poseeraa kuvissa ylävartalo paljaana ja etsii pelkkää seksiseuraa
Ne profiilit, joille itse laitoin tykkäyksen, eivät ottaneet yhteyttä enkä kyllä odottanutkaan, kun omassa profiilissani on siis selvästi ilmaistu, että en ole (vielä) vapaa. Mutta eiköhän tämä taas riittänyt tällä erää nettideittailusta.
P.S. Sinkkunaisille vinkiksi, että eronneissa siis mitä ilmeisimmin on myös sellaisia, jotka oikeasti eivät ole eronneita. Kannattaa kokeilla vaikka toisella profiiililla, että kuinka vastaavat jos "varattu" nainen hakee vain keskustelu- (tai seksi-!) seuraa ;-)
Kommentit (2)
Joo en saanut yhtään laadukkaampia yhteydenottoja. Olen lapseton alle 30v insinööri, 164/52. Ei kai auta kuin hankkia ne 10 kissaa ja hyväksyä kohtalo.
tein 5 vuotta sitten treffiprofiilin. Olin silloin 25v di opiskelija, 182/75. Ei yhtään yhteydenottoa. no onneksi löyty muuta kautta parisuhde.