Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahaa! Yliopistokiusaajani on putkassa!

Vierailija
11.02.2017 |

Opiskelen toista vuotta ja eräs kurssilainen ei ole sanonut minulle puolta sanaakaan koko sinä aikana. Ei vastaa tervehdyksiin eikä mitään muutakaan.
Eilen illalla huomasin että hän on huonossa kunnossa kaupungilla ja soitin tietysti hätäkeskukseen. Päättelin että hän on saanut baarissa jotain ylimääräistä juomaan mutta sain tänään tietää että hän on riidellyt poikaystävä-avopuolison kanssa ja oli pois tolaltaan sen takia. Hän kuitenkin vietti yön putkassa.
En ajatellut tällaista kun tein ilmoituksen hätäkeskukseen mutta jälkeenpäin voi todeta että toimiihan se jäynä näinkin.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jäynä?

Vierailija
2/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä tavalla koet että olet kiusattu tuon henkilön toimesta jos ainoa merkki siitä on se, ettei hän ole sanonut sinulle sanaakaan? Oletko edes yrittänyt jutella hänen kanssaan vai olet päätellyt ettei hän halua olla kanssasi tekemisissä koska ei tervehdi takaisin?

Kaikki ihmiset eivät ole kovin sosiaalisia ja tutustuvat hitaasti eivätkä heti "uskalla" vastata toisten tervehdyksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millä tavalla koet että olet kiusattu tuon henkilön toimesta jos ainoa merkki siitä on se, ettei hän ole sanonut sinulle sanaakaan? Oletko edes yrittänyt jutella hänen kanssaan vai olet päätellyt ettei hän halua olla kanssasi tekemisissä koska ei tervehdi takaisin?

Kaikki ihmiset eivät ole kovin sosiaalisia ja tutustuvat hitaasti eivätkä heti "uskalla" vastata toisten tervehdyksiin.

Ei tervehdi eikä vastaa tervehdyksiin. Kieltäytyy tekemästä työtä samassa ryhmässä minun kanssa. Saattaa poistua ruokalan jonosta ja palaa puolen tunnin päästä jos huomaa että tulen sinne hänen jälkeen.

Vierailija
4/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tervehtimättä jättäminen ei ole kiusaamista. En mä ainakaan edes tunnista sellaisia kurssilaisia, joiden kanssa en ole jutellut. Ryhmätöistä kieltäytyminen taas, no, jos jonkun kanssa ei synkkaa niin miksi pitäisi? Yliopistolla on todennäköisesti aika paljon muitakin joiden kanssa tehdä työ.

Vierailija
5/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan sussa itsessäsi olla jotain vikaa jos kurssikaveri ei suostu tekemään ryhmätöitä kanssasi...?

On kuullut esimerkiksi muilta ettet hoida omaa osaasi tms?

Vierailija
6/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehtimättä jättäminen toistuvasti on ihan silkkaa moukkamaisuutta. Mulla oli kans semmonen työkaveri, jolla nousi kusi päähän ja lakkas tervehtimästä mua. Sitten kun elämä ei hymyillytkään sille, alkoi taas tervehtimään. ;) Pidin todella moukkana, koska kyllä normaali ihminen käyttäytyy hyvin ja esim. tervehtii toista toisen tervehtiessä, vaikkei edes pitäisi ihmisestä. Käytöstapojen puuttuminen kertoo paljon ihmisestä itsestään eikä kiusatusta.

Tollaset keinot on nimenomaan naisten tapoja kiusata naisia. Pieniä, liki huomaamattomia juttuja, jotka ehkä vaan kiusattu huomaa. 

Vierailija
7/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ei puhuisi lainkaan ihmiselle, jota näkee päivittäin ja joka aina tervehtii? Ihan sairasta.

Vierailija
8/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeeta sanoa moi!

Vierailija
9/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse sanonut kenties jotain tökeröä, että tää olisi loukkaantunut eikä siksi halua puhua sulle?

Vierailija
10/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkää muita muka niin paljon, ettei pysty edes heitä sanomaan, miten muka pystyisi käymään yliopistoa ja baareissa?

Vierailija
11/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse sanonut kenties jotain tökeröä, että tää olisi loukkaantunut eikä siksi halua puhua sulle?

Mykkäkoulullahan just kaikki ratkee.

Vierailija
12/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kaikki päästää joskus sammakon suustaan. Jos mäkin loukkaantuisin kaikille, jotka on sanonut jotain tökeröä mun mielestä, aika yksin saisin olla.

Vierailija
13/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa enemmänkin sille että hän syystä tai toisesta PELKÄÄ sinua. Välttely ei ole kiusaamista yleensä, vaan kielii muista ongelmista. Selvästi pelkää sinua erittäin paljon - ehkä muistutat jotakuta, joka on tehnyt hänelle jotain erittäin pahaa?

Vierailija
14/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa enemmänkin sille että hän syystä tai toisesta PELKÄÄ sinua. Välttely ei ole kiusaamista yleensä, vaan kielii muista ongelmista. Selvästi pelkää sinua erittäin paljon - ehkä muistutat jotakuta, joka on tehnyt hänelle jotain erittäin pahaa?

Niin mutta minä en ole tehnyt hänelle mitään enkä mahda hänen pelolle.

Vierailija
15/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta minä en ole tehnyt hänelle mitään enkä mahda hänen pelolle.

Voisit yrittää puhua hänelle asiasta rauhallisesti ja kysyä miksi käyttäytyy sinua kohtaan noin.

Vierailija
16/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pelkää muita muka niin paljon, ettei pysty edes heitä sanomaan, miten muka pystyisi käymään yliopistoa ja baareissa?

Ýliopistolla voi keskittyä siihen tiettyyn tekeillä olevaan tehtävään tai luentoon/muistiinpanojen tekemiseen, mikä auttaa kestämään. Baarissa taas voi juoda alkoholia, ja sillä yrittää lieventää ahdistusta.

Vierailija
17/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minäkään noin ikävää tyyppiä moikkaisi.

Vierailija
18/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan sussa itsessäsi olla jotain vikaa jos kurssikaveri ei suostu tekemään ryhmätöitä kanssasi...?

On kuullut esimerkiksi muilta ettet hoida omaa osaasi tms?

Aika selvästi aloituksesta kyllä saakin sellaisen kuvan, että ap:ssa on jotain perustavanlaatuista vikaa. Narsisti ei kestänyt, kun joku näki suoraan sen lävitse ja sulki sen suoraan ulos elämästään, esimerkiksi.

Vierailija
19/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tervehdi eikä vastaa tervehdyksiin. Kieltäytyy tekemästä työtä samassa ryhmässä minun kanssa. Saattaa poistua ruokalan jonosta ja palaa puolen tunnin päästä jos huomaa että tulen sinne hänen jälkeen.

Onko sulla itselläsi dg. harhaluuloisuushäiriö?

Vierailija
20/45 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja toimitti parisuhdekriisissä olevan, järkyttyneen yliopisto-opiskelijan putkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi