Vietän nykyään kemikaalielämää, ja se (elämä) hymyilee!
Ennen olin kunnon terveysintoilija ja ituhippi, joka ei koskenut mihinkään, mikä oli keinotekoisesti tuotettu. Valmiiksi viipaloidut juustotkin jätin jyllyyn, koska koin ne epäluonnollisiksi.
Nykyään syön joka tilanteeseen lääkkeitä. Aloin myös käyttämään huumeita, piristeitä ja muuta sellaista jota pidetään vahingollisena. Tupakkaa aloin polttamaan, koska saan töissä muutaman ylimääräisen tauon sen vuoksi. Nyt jaksaa tehdä töitäkin paremmin, kun aivot saavat hieman lepoa. Kuntosalillakäynnin jälkeen on myös mukava polttaa rentouttava savuke. Viikonloppuisin käyn baareissa, ja olen huomannut, että kokaiini tekee juhlimisesta paljon hauskempaa :) Seuraavana päivänä olo on hieman hutera ja muutenkin ahdistaa, mutta siihen auttaa pari rauhoittavaa ja pienet päiväunet.
Maanantaiaamuna olo on hieman vetämätön, mutta sitä varten on olemassa kofeiinitabletit ja energiajuomat. Minulle on sanottu, että elämäntyylini näkyy jo naamasta, mutta minusta on vapauttavaa kun ei tarvitse välittää omasta ulkonäöstään! Olemme kaikki Jumalan luomia ja Hän kyllä hyväksyy meidät sellaisena kuin olemme. En tiedä onko sattumaa vai mitä, mutta tämä elämäntyyli osaksi minua niihin aikoihin kun tulin uskoon.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että olet löytänyt oman hyvän tapasi elää.
Kiitti. Ihan vain tsempatakseni muita tämän kirjoitin.
Ap
Kiva, että olet löytänyt oman hyvän tapasi elää.