Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En viihdy lasteni ja perheeni kanssa

Vierailija
11.02.2017 |

Pitääkö sitä hävetä?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko masentunu?

Vierailija
22/48 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela kirjoitti:

Itse olet elämänvalintasi tehnyt ja jos niiden seuraukset eivät miellytä, niin kyllä. Sinun on syytä hävetä tilannettasi ja asennettasi.

Avaisitko hiukan lisää logiikkaasi? Että tajuaisin, nyt en näe noilla yhteyttä.

ap

Kukaan ei ole pakottanut sinua valitsemaan miestäsi, tekemään lapsia, valitsemaan nykyistä asuinpaikkaasi, opiskelemaan valitsemaasi alaa, valitsemaan nykyistä työpaikkaasi jne. Kaikki on seurausta omista valinnoistasi.

En silti tullutkaan onnelliseksi. Miten tuo mitä sanoit muuttaa asiassa mitään?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko masentunu?

Kyllä olen :( Ja terapiassa.

ap

Vierailija
24/48 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha itkeä enää kun paskat on jo housussa. Mitäs läksit 😂

Vierailija
25/48 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko psykoosissa?

Vierailija
26/48 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissaäiti?

Vierailija
27/48 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu voi 3500

Vierailija
28/48 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko psykoosissa?

No en ole, on se nyt kumma, että jos kykenet miettimään ikäviäkin asioita, niin luullaan psykoottiseksi.

ap

Vierailija
29/48 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha itkeä enää kun paskat on jo housussa. Mitäs läksit 😂

Ei se nyt niin mene, ihme kurjaliston asenne. Sieltäkö taustasta sä ponnistat?

ap

Vierailija
30/48 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin, että et viihdy miehen kanssa? Ja siksi yhdessäolo lastenkin kanssa rasittaa? Ymmärrän kyllä tuon yksin olemisen kaipuun. Itsekin viihdyn yksin ja siksi yksinhuoltajuus toisinaan rasittaa, kun koko ajan pitää seurustella ja olla läsnä. Ei voi vaan vetäytyä oven taakse piiloon.

Mutta mä mietin asiaa niin, että mitä muka tekisin ilman lasta? Työpäivät menisivät ihan jees, mutta entä viikonloput? Ei mulla ole kavereita tai sukulaisia niin, että olisi edes joka toiselle viikonlopulle seuraa. Nyhjäisin yksin kotona ja asuisin av:lla. Ei kiitos.

Vierailija
31/48 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää. Itsekin vihaan välillä perhe-elämää. Erosin miehestä, koska en jaksanut sen ainaista valitusta. Lapsia kestän jotenkuten, mutta olen kyllä heillekin monet kerrat sanonut, että turpa kiinni tai äiti lähtee määrittelemättömäksi ajaksi tuntemaattomaan ulkomaankohteeseen.

Vierailija
32/48 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko niin, että et viihdy miehen kanssa? Ja siksi yhdessäolo lastenkin kanssa rasittaa? Ymmärrän kyllä tuon yksin olemisen kaipuun. Itsekin viihdyn yksin ja siksi yksinhuoltajuus toisinaan rasittaa, kun koko ajan pitää seurustella ja olla läsnä. Ei voi vaan vetäytyä oven taakse piiloon.

Mutta mä mietin asiaa niin, että mitä muka tekisin ilman lasta? Työpäivät menisivät ihan jees, mutta entä viikonloput? Ei mulla ole kavereita tai sukulaisia niin, että olisi edes joka toiselle viikonlopulle seuraa. Nyhjäisin yksin kotona ja asuisin av:lla. Ei kiitos.

No sielläpäin se kenkä varmaan puristaa :( Haaveilen välillä siitä, että saisin olla AIKUISEN kanssa, joka suhtautuu lapsiin ME AIKUISET YHDESSÄ -RINTAMANA, eikä karkaile aikuisten rintamasta lasten puolelle ja jätä minua yksin. Että aikuiset sopivat yhdessä lasten asioista, eikä mies lasten kanssa kuin minua ei olisikaan.

ap

Vierailija
33/48 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää. Itsekin vihaan välillä perhe-elämää. Erosin miehestä, koska en jaksanut sen ainaista valitusta. Lapsia kestän jotenkuten, mutta olen kyllä heillekin monet kerrat sanonut, että turpa kiinni tai äiti lähtee määrittelemättömäksi ajaksi tuntemaattomaan ulkomaankohteeseen.

Kiitos sain tästä päivän naurut !

ap

Vierailija
34/48 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pelottaa ajatus olla lasten kanssa ilman toista aikuista siinä. Mitä voisin heille vahingossa tarkoittamattani tehdä. He (lapset) ovat lapsenkasvattajina minua fiksumpia, miksi heidät pitäisi alistaa kenenkään aikuisen valtaan?

ap

Vierailija
35/48 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin äitiäni fiksumpi, mutta jouduin alistumaan. Yh-äiti alisti minua vaikka en olisi itse tehnyt pahaa minulle niin äitipä teki.

ap

Vierailija
36/48 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei kuitenkaan välttämättä ymmärrä olevansa minua fiksumpia, siis empaattisempia, herkempiä, rakastavampia jne ja saattavat koska ovat lapsia ja alisteisessa asemassa uskoakin että heissä vika. Sitä tarkoitan. Jos minä siis teen virheitä kasvattajana.

ap

Vierailija
37/48 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyyn rajaan saakka on vain ymmärrettävä, että perhettä on siedettävä. Mutta jos koko ajan on tai kokee olevansa se, josta imetään mehut ilmat, että pääsee tankkaamaan uutta, vihastuu ja myöhemmin uupuu.

Yksi keino on varata vaikka kerran viikossa säännöllisesti aikaa esim kolme tuntia. Se on aikaa, jolloin saa tehdä ihan mitä hyvänsä tai olla tekemättä ja käydä vaikka vaan kaduilla ja kylillä pällistelemässä ihmisiä.

Vierailija
38/48 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta pelottaa ajatus olla lasten kanssa ilman toista aikuista siinä. Mitä voisin heille vahingossa tarkoittamattani tehdä. He (lapset) ovat lapsenkasvattajina minua fiksumpia, miksi heidät pitäisi alistaa kenenkään aikuisen valtaan?

ap

Kyllä lapsilla täytyy rajat olla. Sain itse vapaan kasvatuksen ja se on erittäin huono vaihtoehto. Vanhempien pitäisi olla yhtä mieltä kasvatusasioista. Lapsi kasvaa kieroon, jos toinen vanhempi ajautuu syntipukiksi. Siinä olet oikeassa ap.

Vierailija
39/48 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä lapsilla täytyy rajat olla. Sain itse vapaan kasvatuksen ja se on erittäin huono vaihtoehto. Vanhempien pitäisi olla yhtä mieltä kasvatusasioista. Lapsi kasvaa kieroon, jos toinen vanhempi ajautuu syntipukiksi. Siinä olet oikeassa ap.

No tietty rajat jos meinaa jotain ihan älytöntä, mutta kun on vanhempia jotka haluaa määrätä siitäkin mitä lapsi ajattelee.

ap

Vierailija
40/48 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et viihdy kenenkään kanssa. Etkä itsesi kanssa.

Pers häiriö sen tekee

Asia ei tule muuttumaan kuten 90% tänään äänesti