Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette siitä että joku ei koskaan syö koulussa?

Vierailija
11.02.2017 |

Vai teettekö niin itse?
Itse en ole syönyt koulun ruokasalissa neljään vuoteen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Itse syön AMK:n ruokalassa suunnilleen kerran kuussa. se ruoka ei ole 2,60 väärtti koska samalla hinnalla tekisin samaa ruokaa kotona kattilallisen. Plus se pitää nälkää noin kaksi tuntia.

Mua myös ahdistaa se ahdas ruokala, ei tiedä mahtuuko mihinkään istumaan. Yksi on ikävä syödä, mutta jos on seuraa niin sitten saa stressata löytääkö enää kaveria kun ruoka on maksettu.

Vierailija
22/24 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä amiksessa yleensä lihavimmat tytöt ei syö mitään. Välitunneilla ja koulun jälkeen kädessä aina suklaalevy, croissant ym. Joku syö ateriankorvikkeita ja on huomattavan ylipainoinen, ottaa salaattia vähän ruokalassa. Mietin aina, että varmasti tuokin laihtuisi jos söisi kunnolla. Meidän keittola ei tod tarjoa mitään kalapuikkoja, vaan esim. aitoa lohta, muikkujakin joskus ja perus kotiruokaa jauhelihasta, kanasta ym. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että tulee vielä aika, kun siirrytään aikuisuuteen, niin sitten syödään hyvällä ruokahalulla kaurapuuroa tai pelkkää makaronia, kun opintotuesta tai pienestä palkasta on itse maksettava kaikki kulut ja loppu käytetään ruokaan. Tuossa iässä on vielä vara nirsoilla ruuasta.

Vierailija
24/24 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käynyt, koska jännitän liikaa toisten seurassa syömistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi