Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tänään oleva täysikuu vaikuttaa sinuun

Vierailija
11.02.2017 |

Voiko m editoida miten täysikuu voi antaa energiaa

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydenkuun aikaan nukun tosi sikeästi. Olen kuullut että jotkut eivät juuri silloin nuku hyvin.

Vierailija
2/12 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee levoton yö, mutta olen yllättynyt jos nukun hyvin. Onneksi on viikonloppu! 🌕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mitenkään. Parilla tutulla täysikuu vie yöunet, ei käy kateeksi.

Vierailija
4/12 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kasvo karvat kämmeniin ja nyt taitaa tulla häntä ahteriin. Vähän tekis mieli ulvoa.

Vierailija
5/12 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa nukahtamiseen eli se kestää kauemmin. Nukun levottomammin eli en ole yön jäljiltä kovin levännyt. Mutta olen tähän jo tottunut ja tiedän, että muutaman yön jälkeen tilanne taas rauhoittuu. Perheemme kuopus on myös samanlainen.

Vierailija
6/12 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kahlitsee minut kiinni kellarin seinään, kun muutun aina täyden kuun aikaan ihmissudeksi. Mutta oma valintansa, mitäs halusi jännämiehen.

Vierailija
7/12 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meditioin

Vierailija
8/12 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuu siellä taivaalla  on joka päivä tai yö, ellei sitten ole  horisontin alapuolella. Miten se mihinkään sen enempää vaikuttaisi, jos aurinko sitä valaisee osittain, ei yhtään tai kokonaan? Varsinkin sisätiloissa kuun valon vaikutus on silkkaa mielikuvitusta. Kaunishan kuutamo toki on, mutta ei se mitään ihmeitä tee.

Vierailija
9/12 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voi käydä yöllä tuijottelemassa.

Vierailija
10/12 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli muuten viime yönä jo? Nukahdin joskus 0:30 ja lapsi herätti noin 3:30 enkä saanut unta enää sen jälkeen. Kuudelta luovutin ja nousin ylös.

Oisko se ollut toi täysi kuu? Mulla on kyllä ovulaatiokin nyt ja sekin valvottaa yleensä.

Vierailija
11/12 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikuttava tekijä olisi Kuun massa, vaikutus pysyisi aina samana. Jos  vaikuttava tekijä olisi Kuun valo, vaikutusta ei olisi pilvisellä säällä eikä sisätiloissa. Täyden kuun vaikutukset ihmisen psyykeen ovat siis samaa sarjaa kuin loitsuilla parantaminen. Voihan niistä herkkä ihminen seota, jos kovin uskoo ja haluaa.

Vierailija
12/12 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuu siellä taivaalla  on joka päivä tai yö, ellei sitten ole  horisontin alapuolella. Miten se mihinkään sen enempää vaikuttaisi, jos aurinko sitä valaisee osittain, ei yhtään tai kokonaan? Varsinkin sisätiloissa kuun valon vaikutus on silkkaa mielikuvitusta. Kaunishan kuutamo toki on, mutta ei se mitään ihmeitä tee.

Se on psykologinen juttu kun jotkut kokee täysikuun vaikutuksia. Niitä on yllättävän monilla. Aikoinaan kun olin baarissa töissä tiettyjä ihmisiä näkyi vain täyden kuun aikaan. Yksi erikoinen istui aina johonkin ikkunapöydistä. Joi hiljalleen kaljaa ja pelasi pasianssia. Harmiton tapaus ei pahaa sanottavaa siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi