Älkää ikinä vetäkö piriä
Aivan saatanallinen aine. Pääsin vuosi sitten kuiville, mutta hengenlähtö oli monta kertaa lähellä.
T: Ex-narkki
Kommentit (36)
Testasitko käyttämäsi aineet aina vai veditkö ties mitä myrkkyjä "pirinä"?
Kiitos varoituksesta. Voimia kuivilla pysymiseen.
No ei tietenkään vedetä. Ei ole ollut koskaan edes lähellä, että moista harkitsisin.
Kiitos avutumisesta, mutta tiedän ei ole fiksua kokeilla tai ottaa
Olet vahva kun lopetit, mutta miten sen teit?
Olin katkaisuhoidossa. Myös entiset piirit, joissa liikuin ovat nyt lopullisesti historiaa. Siksi olen pysynyt kuivilla.
Ap
Päihderiippuvuus ei johdu aineista, vaan ongelmista, joita aineisiin paetaan. Ja narkista ei tule ex-narkkia, vaan kuivilla oleva narkki.
Vierailija kirjoitti:
Olin katkaisuhoidossa. Myös entiset piirit, joissa liikuin ovat nyt lopullisesti historiaa. Siksi olen pysynyt kuivilla.
Ap
Kiva kuulla, ja kannattaa pysytellä nykyisistä narkkareista kaukana tai muutat toiselle paikkakunnalle. Onnittelut ja ole itsestäsi ylpeä! :)
Mitä piriä ei saa vetää?
t. nyk. pirinisti
Älkää ikinä syökö sokeria. Aivan saatanallinen aine, ja tapaaakin kymmeniä kertoja enemmän ihmisiä kuin piri.
t. ex-läski
En edes tiedä mistä sitä saisi kun en tiedä mistä saisi esim. kannabistakaan.
Ja ajattele että add lääkekin on piriä.
Mä oon funtsinut, miten pirinistit jaksaa kiskoa sitä ainetta päivästä toiseen? Mitä ne siitä saa? No, onhan niitäkin jotka tykkää olla kännissä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Eikä siis mitenkään päihdytä eikä siihen jää koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon funtsinut, miten pirinistit jaksaa kiskoa sitä ainetta päivästä toiseen? Mitä ne siitä saa? No, onhan niitäkin jotka tykkää olla kännissä 24/7.
Riippuvuus johtuu aina muista ongelmista. Ei ihminen kenellä on mielenterveys kunnossa kokeile piriä bileissä ja ala pitämään monen päivän unettomia putkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä siis mitenkään päihdytä eikä siihen jää koukkuun.
Henkilöt joilla on oikeasti add ja oikea annos voivat jäädä koukkuun siihen oloon minkä lääkkeet antaa.
Mut raiskattiin 14-vuotiaana. Sen jälkeen olin monta vuotta sekaisin. Käytin piriäkin kaiken muun lisäksi.
Oon ollut kuivilla jo monta vuotta. Eniten surettaa kuitenkin kuolleet ystävät.
Oli yliannoksia, itsemurhia, sairaskohtauksia.
Se on julma maailma. Vuosien jälkeen saatat olla ainut elossaoleva koko kaveripiiristä.
Muistakaa tädin varoitus, lapsukaiset
Ei tulisi mieleenkään. En ole idiootti.