Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hiuksista pöyheät, ettei mene päätä pitkin?

Vierailija
10.02.2017 |

Onko kellään neuvoja? Olen jo pitkään yrittänyt saada kuohkeutta tyveen, eikä millään onnistu :( Pitkät hiukset mulla siis.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kellään pliis neuvoja? -ap

Vierailija
2/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele pää alaspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuspuuteri/kuivashampoo auttaa, itse tykkään esim. Four reasonsin puuterista :)

Vierailija
4/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä hoitoainetta. Mulla tulee palashampoolla pöyheät. Mut se ei oikeen sovi pitkille hiuksille, kun se kestää huuhdella pois ja jättää vähän tahmaisiksi.

Vierailija
5/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sun pitää lopettaa silikonipitoisten shampoiden & hoitsikoiden käyttö!

Mä olen käyttänyt XZ sarjaa monta vuotta ja tukka on ollut kuohkea.

Vierailija
6/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkuta suolasuihketta hiusten tyviin

Vierailija
7/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesun jälkeen annan kuivua itsekseen tunnin ja föönaan pää alaspäin kun hiukset ovat kosteat. Ehkä tuo auttaa vähän. :)

Vierailija
8/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva shampoo auttaa aina - voit sumuttaa sitä kevyesti lattaniin kohtiin ja harjata sitten se pois, pää alaspäin. 

Tai nosta hiukset ylös ja anna olla jokunen tunti - kun avaat hiukset, tupeeraa kevyesti sieltä täältä -  laita sitten lakkaa sinne hiusten väliin, niin johan pörhistyy

Myös föönaaminen pesun jälkeen kohentaa hiuksia. 

En tiedä oliko näistä apua - itselläni ollut aina aika lyhyet hiukset.

Vierailija
9/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii madaran gloss and vibrancy -shampoo ja hoitoaine. En ole tarttenut muotoilutuotteita enkä edes fööniä enää kun aloin käyttämään noita.

Vierailija
10/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin myös kuivashampoota tai hiuspuuteria, mutta niitä kannattaa käyttää säästeliäästi koska aika monen päänahka ei oikein siedä niitä ainakaan runsaassa ja jatkuvassa käytössä.

Jotkut shampoopala tekevät myös hiukset pöyheämmiksi, tosin samalla ärsyttävän tahmeiksi.

Vierailija
11/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moshaa. Kovaa.

Niin me nuorena tehtiin.

Vierailija
12/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun täällä neuvotaan täytyy kokeilla näitä! Suututtaa, kun en ole oppinut tätä taitoa vielä. -ap

Vierailija
13/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pestyihin pyyhekuiviin hiuksiin lämpösuoja, sitten kuivaus. Sen jälkeen tupeeraa kevyesti tyveä ja hieman pituuksiakin. Sitten käsittele tupeeratut hiusosiot suoristusraudalla (ei kannata tehdä ihan piikkisuoria hiuksia vaan hieman pyöristää latvoista). Lopuksi harjaa läpi ja laita vähän hiuslakkaa.

Vierailija
14/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaa kerrostussaksilla latvoista 7 cm niin hiukset kevenee

Vierailija
15/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyvisuihke! Ja föönaus, ensin kuumalla, sitten viileällä. Lopuksi lakkaa tyviin (ei liikaa).

Vierailija
16/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ongelma! Tässä minun neuvoni:

1. Älä koskaan anna hiusten kuivua luonnollisesti, vaan föönaa ne harjamalla samalla hiusten kasvusuuntaa vastaan.

2.Käsittele hiukset föönauksen jälkeen suoristusraudalla niin, että taivutat latvat (Kate Middletonin tyyliin). Se tuuheuttaa hiuksia.

3. Tupeeraa hiusten alta tyvestä. Suihkuta tupeerauksen kohtiin lakkaa.

4. Suihkutetava kuivashampoo (esim. Matrix) hiusten pesua seuraavana päivänä auttaa pitämään tuuheutta yllä. Älä harjaa hiuksia turhaan, vaan anna niiden olla hieman sekaiset.

Ystävällisin terveisin kohtalotoveri

Vierailija
17/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hoitoaineen pois jättö mitään auta,ei sitä hoitoainetta sinne juureen laiteta! Vaihda shampoo silikonittomaan. Föönää hiukset pää alaspäin,tupeeraa tyvi ja laita lakkaa lyhyinä suihkauksina tupeerauskohtiin,käytä hiuspuuteria tai kuivashampoota. Paras ja tuuheuttavin on Batisten XXL volume.

Vierailija
18/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese ne, anna kuivaa sen verran, että ei vettä valu. Sitten laita tiukka ponnari keskelle päälakea ja anna hiusten kuivua. Ei kemikaaleja tarvita.

Vierailija
19/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla toimii madaran gloss and vibrancy -shampoo ja hoitoaine. En ole tarttenut muotoilutuotteita enkä edes fööniä enää kun aloin käyttämään noita.

Minä en ole Madaraa kokeillut, vaan käytän Vichyn sampoota ja hoitoainetta. Olen kuitenkin samaa mieltä. Jos vain ostaa kunnollisen sampoon ja hoitoaineen, ei tarvitse levittää mitään muotoiluköhnää päänahkaan. Aiemmin tein sen virheen, että käytin halpissampoota ja hoitoainetta, ja yritin sitten korjata tulosta kuivasampoolla. Päänahka ei tykännyt, meni tosi huonoon kuntoon.

Eli investoikaa kunnon pesu- ja hoitoaineisiin.

Vierailija
20/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä käytä hoitoainetta. Mulla tulee palashampoolla pöyheät. Mut se ei oikeen sovi pitkille hiuksille, kun se kestää huuhdella pois ja jättää vähän tahmaisiksi.

Sama vinkki täältä. Käytän lushin seanik-shampoopalaa (sisältää mm. Merisuolaa, joka tuo tuuheutta), enkä käytä hoitoainetta kuin tarvittaessa hiuksiin jätettävää hiusöljyä latvoille. Hiukset ovat nykyisin todella tuuheanoloiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi