Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko nähnyt jotain unia julkisuuden henkilöstä??

Vierailija
10.02.2017 |

Itse näin unta että minulla oli sama suhde Antti tuiskun kanssa. Hoin sille unessa; ei minua haittaa jos olet homo..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin kerran unta että seurustelin Zooey Deschanelin kanssa. Sitten heräsin ja vaihdoin puhtaat kalsarit jalkaan.

Vierailija
2/3 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa nuolin Jenni vartiaisen pilllua hyvältä maistui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt viimeaikoina erikoisia unia Donald Trumpista. Unet ovat aina melko samanlaisia, jossa minä olen kahlittuna Trumpin sänkyyn. unessa minä yritän päästä kahleista epätoivoisesti irti, kunnes Trump tulee kultaisessa kylpytakissa minun viereen ja tarjoaa viinirypäleitä ja shampanjaa sanoen "We need to brake the wall between us and this ist the way". Tämän jälkeen Trump tulee lähemmäksi ja rupeaa hyväilemään ja suutelemaan minua kiihkeästi. Vaikka kuinka yritän vältellä Trumpin kuumia suudelmia, hän jotenkin saa minut valtaansa ja minä tunnen suurta nautintoa jokaisesta suudelmasta ja nipistyksestä. Yhtä äkkiä hän lopettaa suutelun ja sanoo "Tonight we can finally be one... love me... love me...". Hiljalleen Trump laskeutuu alas kohti alapäätäni. Minä tunnen lämpimän henkäyksen alapäässäni ja kuulen "Lets make you great again...". Hetken päästä koen taivaallisen 20 minuuttia kestävän orgasmin jonka jälkeen yleensä herään hikisenä märästä sängystä, mutten aina, joskus uni jatkuu hurjemmin.

Mitä tämä uni mahtaa kertoa minusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä