Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan käynyt ennustajalla?

Vierailija
10.02.2017 |

Mitä siellä tapahtui? Mitä ennustettiin= Toteutuiko?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tehtiin n. pari vuotta sitten ja ainakin osa jo toteutunut. Lapsi on vielä saamatta. Minä sain sähköpostiin ennustuksen.

Vierailija
2/6 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En perinteisellä ennustajalla mutta rukoilijalla jolla on näkemisen lahja. Asiat joita hän sanoi ovat toteutuneet elämässäni. Hauska oli myös, että jo rukoustilanteeessa hän vastasi myös niihin kysymyksiin heti, jotka lausuin vain mielessäni. Esim. kun hän ennusti, että löydän miehen josta on minulle valtavasti tukea, niin ajattelin mielessäni "mutta minä en edes halua miestä!" ja tämä rukoilija jatkoi: "Se on parempaa kuin luulet, älä huolehdi..."

Vierailija
4/6 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/6 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En perinteisellä ennustajalla mutta rukoilijalla jolla on näkemisen lahja. Asiat joita hän sanoi ovat toteutuneet elämässäni. Hauska oli myös, että jo rukoustilanteeessa hän vastasi myös niihin kysymyksiin heti, jotka lausuin vain mielessäni. Esim. kun hän ennusti, että löydän miehen josta on minulle valtavasti tukea, niin ajattelin mielessäni "mutta minä en edes halua miestä!" ja tämä rukoilija jatkoi: "Se on parempaa kuin luulet, älä huolehdi..."

Kiinnostavaa!

Mistä löysit ko. rukoilijan?

Vierailija
6/6 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavaa!

Mistä löysit ko. rukoilijan?

Koiralenkkituttu pyysi mukaan rukouspiiriin jota pidettiin sellaisen naisen kotona jolla oli näkemisen ja parantamisen armolahjat. Ensin siellä rukoiltiin yleisesti asioiden puolesta, mutta jossain vaiheessa tämä piirin pitäjä alkoi saada jokaiselle vuorollaan sanoja Pyhältä Hengeltä. Puhui välillä kielillä ja sitten tulkitsi itse puheen suomeksi. Oli tällaiselle tapakristitylle erikoinen kokemus, mutta rauhan siellä kyllä aistin heti ja se yllätti kun vastasi ajatuksiinkin. Varsinkin kun ne asiat mitä hän sanoi  ovat tosiaan toteutuneet niin nykyisin kyllä uskon vahvasti että joillain ihmisillä oikeasti on elävä yhteys Jumalaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän