Oltiin juuri kuukausi Lanzarotella, huomenna viikoksi Roomaan ja maaliskuussa purjehdukselle Siaminlahdelle jet set -porukassa.
Ihanaa elämää vietetään! Mies eläkkeellä 47-vuotiaana miljonäärinä (mitä nyt vähän bisnestä tekee) ja minä olen taiteilija!
Kommentit (22)
Ne jotka oikeesti viettää tollasta elämää ei kirjoittele vauvapalstalle.
Muuten hyvä, mutta onko pakko kestää sitä jetsetporukkaa?
Mä olin viime viikon töissä, samoin tämän viikon ja ensi viikonkin. Seuraava reissu vasta lokakuussa ihan tavallisessa porukassa. Miehellä joitakin tuhansia euroja ja mulla vähemmän.
Niin toisia vaan onni potkii enemmän kuin toisia. Good for you..
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa elämää vietetään! Mies eläkkeellä 47-vuotiaana miljonäärinä (mitä nyt vähän bisnestä tekee) ja minä olen taiteilija!
No noille lomakohteille en ole yhtään kateellinen. Nehän on täynnä eläkeläisbusseja. Työssäni matkustan paljon ja nähnyt miten säälittävää teidän matkustelu on. On minullakin velaton talo ja auto. Silti en haluaisi alkaa lorvimaan, vaikka siihen olisi mahdollisuus. Nautin työstäni.
Oikeat miljonäärit kylläkin paiskivat vielä töitä tuon ikäisinä, koska ei ne varat kauaa kestä tuolla menolla. Terveisin miljonäärin vaimo
Ette kuitenkaan niin ihanaa, että siitä pystyisi nauttimaan ilman vauvapalstalla kehuskelua?
Onhan se varmaan kiva olla miljonääri "vain" 47-vuotiaana, mutta toisaalta aikaa ei voi ostaa edes kaikella maailman rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Oikeat miljonäärit kylläkin paiskivat vielä töitä tuon ikäisinä, koska ei ne varat kauaa kestä tuolla menolla. Terveisin miljonäärin vaimo
En ole koskaan ymmärtänyt miksi kukaan tekisi töitä jos tilillä on vaikka 2Me. Tuollahan eläisi herroiksi lopun ikäänsä, kunhan ei nyt ostele mitään kartanoita ja helikoptereita, tms. typeryyksiä.
Pöh. Ei tee vaikutusta. Minulla hyvä avioliitto, kestänyt yli 30vuotta, viisi ihanaa lasta ja työ, jossa viihdyn. En vaihtaisi mihinkään tuollaiseen.☺
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä, minä en lähtisi ulkomaille vaikka joku maksaisi:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miksi kukaan tekisi töitä jos tilillä on vaikka 2Me. Tuollahan eläisi herroiksi lopun ikäänsä, kunhan ei nyt ostele mitään kartanoita ja helikoptereita, tms. typeryyksiä.
4000€/kk seuraavan 40 vuoden ajan ja lapsille ei jää mitään. Ei nyt ihan elellä herroiksi tuolla rahalla eikä varsinkaan ap:n elämäntyylillä.Lisäksi kannatta ottaa huomioon inflaatio, rahan arvo muuttuu neljässäkymmenessä vuodessa aika tavalla.
Voisin olla kateellinen, jos ne miljoonat olisivat sinun. Toivottavasti sinulla on sentään rahaa pahan päivän varalle.
Jet set porukka on tällainen taitelijoiden kerho: Korkataan viinapullo, ollaan nousuhumalassa, ajatukset lähtevät lentoon ... oltiin juuri Lanzarotella, nyt kotona, tunnin päästä Pariisissa ja huomenna Roomassa ;)
Itsekin ajattelin liittyä tuohon kerhoon hetkeksi ja korkata viinapullon, kohta nousuhumalavaiheessa lentelen taivaissa, aamulla makaan omassa tai jonkun muun sängyssä krapulassa ;)
Kiva. Hyvää matkaa!
Suosittelen käyntiä Aitutakin atolleilla.
Teit tämän saman aloituksen kaksi viikkoa sitten.