Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oltiin juuri kuukausi Lanzarotella, huomenna viikoksi Roomaan ja maaliskuussa purjehdukselle Siaminlahdelle jet set -porukassa.

Vierailija
10.02.2017 |

Ihanaa elämää vietetään! Mies eläkkeellä 47-vuotiaana miljonäärinä (mitä nyt vähän bisnestä tekee) ja minä olen taiteilija!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit tämän saman aloituksen kaksi viikkoa sitten.

Vierailija
2/22 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on jetsetporukka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä lapset? Miehellä jo tehtynä?

Vierailija
4/22 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumarran sinulle, oi taiteilija.

Vierailija
5/22 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa, ettei tule ripulia

Vierailija
6/22 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tää ole vieläkään facebook.

Vierailija
7/22 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka oikeesti viettää tollasta elämää ei kirjoittele vauvapalstalle.

Vierailija
8/22 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta onko pakko kestää sitä jetsetporukkaa?

Vierailija
9/22 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin viime viikon töissä, samoin tämän viikon ja ensi viikonkin. Seuraava reissu vasta lokakuussa ihan tavallisessa porukassa. Miehellä joitakin tuhansia euroja ja mulla vähemmän.

Niin toisia vaan onni potkii enemmän kuin toisia. Good for you..

Vierailija
10/22 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa elämää vietetään! Mies eläkkeellä 47-vuotiaana miljonäärinä (mitä nyt vähän bisnestä tekee) ja minä olen taiteilija!

No noille lomakohteille en ole yhtään kateellinen. Nehän on täynnä eläkeläisbusseja. Työssäni matkustan paljon ja nähnyt miten säälittävää teidän matkustelu on. On minullakin velaton talo ja auto. Silti en haluaisi alkaa lorvimaan, vaikka siihen olisi mahdollisuus. Nautin työstäni.

Vierailija
11/22 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat miljonäärit kylläkin paiskivat vielä töitä tuon ikäisinä, koska ei ne varat kauaa kestä tuolla menolla. Terveisin miljonäärin vaimo

Vierailija
12/22 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kuitenkaan niin ihanaa, että siitä pystyisi nauttimaan ilman vauvapalstalla kehuskelua?

Vierailija
13/22 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se varmaan kiva olla miljonääri "vain" 47-vuotiaana, mutta toisaalta aikaa ei voi ostaa edes kaikella maailman rahalla.

Vierailija
14/22 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeat miljonäärit kylläkin paiskivat vielä töitä tuon ikäisinä, koska ei ne varat kauaa kestä tuolla menolla. Terveisin miljonäärin vaimo

En ole koskaan ymmärtänyt miksi kukaan tekisi töitä jos tilillä on vaikka 2Me. Tuollahan eläisi herroiksi lopun ikäänsä, kunhan ei nyt ostele mitään kartanoita ja helikoptereita, tms. typeryyksiä.

Vierailija
15/22 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. Ei tee vaikutusta. Minulla hyvä avioliitto, kestänyt yli 30vuotta, viisi ihanaa lasta ja työ, jossa viihdyn. En vaihtaisi mihinkään tuollaiseen.☺

Vierailija
16/22 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä, minä en lähtisi ulkomaille vaikka joku maksaisi:)

Vierailija
17/22 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt miksi kukaan tekisi töitä jos tilillä on vaikka 2Me. Tuollahan eläisi herroiksi lopun ikäänsä, kunhan ei nyt ostele mitään kartanoita ja helikoptereita, tms. typeryyksiä.

4000€/kk seuraavan 40 vuoden ajan ja lapsille ei jää mitään. Ei nyt ihan elellä herroiksi tuolla rahalla eikä varsinkaan ap:n elämäntyylillä.Lisäksi kannatta ottaa huomioon inflaatio, rahan arvo muuttuu neljässäkymmenessä vuodessa aika tavalla.

Vierailija
18/22 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla kateellinen, jos ne miljoonat olisivat sinun. Toivottavasti sinulla on sentään rahaa pahan päivän varalle.

Vierailija
19/22 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jet set porukka on tällainen taitelijoiden kerho: Korkataan viinapullo, ollaan nousuhumalassa, ajatukset lähtevät lentoon ... oltiin juuri Lanzarotella, nyt kotona, tunnin päästä Pariisissa ja huomenna Roomassa ;)

Itsekin ajattelin liittyä tuohon kerhoon hetkeksi ja korkata viinapullon, kohta nousuhumalavaiheessa lentelen taivaissa, aamulla makaan omassa tai jonkun muun sängyssä krapulassa ;)

Vierailija
20/22 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Hyvää matkaa!

Suosittelen käyntiä Aitutakin atolleilla.