Julkkisten hedelmällisyyshoidot: kaikille kaksoset!
Miksi kaikki maailmanjulkimot saa nykyään kaksoset? Nyt Amal Clooney, aikaisemmin Monacon Charlene, JLo, Beyonce, Angelina Jolie ym.
Käykö ne kaikki ottamassa hormonipistokset ja -lääkitykset? Koeputkessa hedelmöitetään kerätyt munasolut ja sitten kaksoset istutetaan kohtuun  kasvamaan.
En keksi muuta selitystä sille, että julkkikset saa kaksosia jatkuvasti. Ura ja ulkonäkö on niin tärkeitä, että yhdellä raskaudella halutaan lapsiluku täyteen. Vai onko jatkuvan laihduttamisen syytä, ettei voi tulla normaalisti raskaaksi.. Kaksosraskauden riskeistä niin väliä. Ja onhan heillä varaa hankkia parasta hoitoa mitä rahalla saa.
Kommentit (23)
Kyllä Suomessakin istutetaan joissain tapauksissa kaksi alkiota, jos asiakas suostuu siihen.
Ja minulla (luomusti). Samoin tsekin olen kaksonen. Miksette laita mun nimen - ai niin, ette tiedä sitä.
Joku ihmetteli, et miksi vain varakkaillla julkkiksilla kaksosia. Montako köyhää julkkista tiedät?
Kaksosraskauden riskit tiedetään. Tuskin kovinkaan moni niitä riskejä tarpeettomasti ottaa.