Minua kiihottaa erittäin paljon eräs kilttimies
Olen nuori, ihan vetävän näköinen nainen, joka opiskelee yliopistossa jostain syystä kilttimiehiä kiinnostavaa alaa. Olen iskenyt näistä yhteen silmäni. En tiedä, mikä siinä on, mutta mies herättää minussa erittäin suurta himoa, vaikka on palstan mukaan perinteinen "kilttimies": lyhyt, laiha, hiljainen, naisten seurasta ahdistuva... Onko tällainen mies nyt sitten "varma nakki"? Jos vähänkin flirttailen, hän ihastuu – ja lähestyy? Vai voiko lähestyminen jännittää liikaa? Pitäisikö minun tehdä aloite? Auttakaa, palstan kilttimiehet!
Suurin ongelma lienee, että mies saattaa pitää minua typeränä blondina. Kerran hän kyllä sanoi, että kanssani on kiva jutella. Mahtoikohan tarkoittaa mitään... Voi voi.
Kommentit (5)
Mies ei turhaan sano että "kanssasi oli kiva jutella", liian ujo vain että uskaltaisi kysyä yhteistä tekemistä.
Jos pitäisi sinua hirveänä ei noita sanoja olisi sanonut.
kiltti mies = kilttimies. Ihme höpinöitä. Naisten silmissä kiltti mies ei vain ole vetävä. Suorastaan oksettava.
Vierailija kirjoitti:
Kilttimiehet ovat naisvihaajia. Kuvailemasi mies saattaa olla oikeasti kiltti mies, mutta kilttimiehet ovat aina yksin aivan syystä.
Hohhoijaa. Seuraavaksi väität varmaan feministien ajavan tasa-arvoa
Kilttimiehet ovat naisvihaajia. Kuvailemasi mies saattaa olla oikeasti kiltti mies, mutta kilttimiehet ovat aina yksin aivan syystä.