Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henkeni ja suolikaasuni ovat alkaneet haista todella ikävälle ihan puolessatoista viikossa!!

Vierailija
10.02.2017 |

Mikä vikana? Tuntuu että olen ihan käymistilassa koko ihminen!! Onko mulla joku ydinreaktio menossa sisällä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HElp!

Vierailija
2/8 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko syönyt tavallisesta poikkeavasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oikeastaan ostin pari viikkoa sitten paketin corn flakeseja ja olen nyt syönyt niitä aamuisin kun ovat niin nopea aamupala. 

Nyt kun aloin miettimään niin jossain dokkarissa joskus sanottiin, että ainakin maissia paljon syövillä naudoilla suoliston mikrobifloora kehittyy jotenkin huonoon suuntaan.. Hmm...  voisiko sama päteä maissimuroihin ja ihmisiin..? ap

Vierailija
4/8 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oikeastaan ostin pari viikkoa sitten paketin corn flakeseja ja olen nyt syönyt niitä aamuisin kun ovat niin nopea aamupala. 

Nyt kun aloin miettimään niin jossain dokkarissa joskus sanottiin, että ainakin maissia paljon syövillä naudoilla suoliston mikrobifloora kehittyy jotenkin huonoon suuntaan.. Hmm...  voisiko sama päteä maissimuroihin ja ihmisiin..? ap

Laitatko maitoa niiden murojen sekaan? Laktoosi-intoleranssi?

Vierailija
5/8 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
6/8 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/8 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 - liikaa yritystä, ei todenmakuinen. Tuollaista ei nyt vaan tapahdu kunnolliselle ihmiselle

Vierailija
8/8 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se on se happamoituminen, jos on diabetes ja jotain, alkaa haista ja jotain, ja sitten kuolee.