Henkeni ja suolikaasuni ovat alkaneet haista todella ikävälle ihan puolessatoista viikossa!!
Mikä vikana? Tuntuu että olen ihan käymistilassa koko ihminen!! Onko mulla joku ydinreaktio menossa sisällä?
Kommentit (8)
Oletko syönyt tavallisesta poikkeavasti?
Vierailija kirjoitti:
No oikeastaan ostin pari viikkoa sitten paketin corn flakeseja ja olen nyt syönyt niitä aamuisin kun ovat niin nopea aamupala.
Nyt kun aloin miettimään niin jossain dokkarissa joskus sanottiin, että ainakin maissia paljon syövillä naudoilla suoliston mikrobifloora kehittyy jotenkin huonoon suuntaan.. Hmm... voisiko sama päteä maissimuroihin ja ihmisiin..? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oikeastaan ostin pari viikkoa sitten paketin corn flakeseja ja olen nyt syönyt niitä aamuisin kun ovat niin nopea aamupala.
Nyt kun aloin miettimään niin jossain dokkarissa joskus sanottiin, että ainakin maissia paljon syövillä naudoilla suoliston mikrobifloora kehittyy jotenkin huonoon suuntaan.. Hmm... voisiko sama päteä maissimuroihin ja ihmisiin..? ap
Laitatko maitoa niiden murojen sekaan? Laktoosi-intoleranssi?
0/5 - liikaa yritystä, ei todenmakuinen. Tuollaista ei nyt vaan tapahdu kunnolliselle ihmiselle
Mikäs se on se happamoituminen, jos on diabetes ja jotain, alkaa haista ja jotain, ja sitten kuolee.
HElp!