Mitä asiaa itsessäsi et pidä, enkä nyt puhu ulkonäöstä?
Minä en pidä itsessäni lyhyttä pinnaani. Merkki heikosta luonteesta vissiinkin, heikkohermo.
Kommentit (31)
Koiramaailman termein, "heikosta hermorakenteestani". Tiedän vieläpä keneltä olen sen perinyt, äidinäidiltäni ja äidiltäni, jotka molemmat ovat olleet kotiinsa sulkeutuneita, arkoja hissukoita. Minä olen samanlainen. Eikä siihen tunnu auttavan mikään harjoittelu, päinvastoin, mitä enemmän pakottaa itsensä ahdisutkseen, sitä enemmän ahdistuu uudesta ja kaipaa vastapainoksi totaalisen virikkeetöntä elämää.
Ja jos joku ajattelee että tämä liittyy isoihin asioihin kuten työpaikan vaihto, ulkomaanmatkat tms niin ei pelkästään. En minä toki voisi työpaikakakaan vaihtaa, matkoja suorastaan pelkään, mutta ihan pienetkin asiat voivat saada minut täysin hermoheikkoon tilaan. Esim. kun bussireittiä, jolla kuljen töihin, vähän muutettiin hiljattain. Minun oli ennen ekaa matkaa uudella reitillä pakko juoda viinaa ahdisutkseen ja pelkoon. Aamulla olin ihan kammottavassa pelkotilassa, jossa tarkistelin kymmeniä kertoja että kaikki on mukana, kädet tärisi, jalat ei tahtoneet kantaa. Ja siellä bussissa koko ajan pelkäsin sekoavani tai pyörtyväni ahdistuksesta. Pakkomielteisesti kyttäsin pysäkkien nimiä ja samaan aikaan netistä linjan pysäkkejä, että varmasti en menisi ohi työpaikan pysäkistä. Mutta kun oikea pysäkki tuli, pelko oli jo halvaannuttanut minut niin pahasti että itse asiassa menin ohi kun en pystynyt painamaan stop painiketta. No, kävelin seuraavalta pysäkiltä, mutta olin koko päivän todella kauhistuneessa, tärisevässä tilassa koska hermoilleni oli ollut liikaa tuollainen kauhea uusi kokemus.
En pidä siitä että kun yritän aloittaa keskustelua vieraiden naisten kanssa seitsemän kymmenestä naisesta vain haistattelevat tai uhkailevat, vaikka vain "moi" kerinnyt heille sanomaan, näistä kaksi kymmenestä taas eivät vastaa mitään. Tästä johtuen en pidä siitä että minusta katoaa päivittäin tämän myötä kunnioitus naisia kohtaan, ja olen maksullisiakin alkanut käyttämään koska he eivät koskaan haistattele ensi sanoinaan.
Edes yhden kymmenestä kanssa joskus saa keskustelun jopa aikaiseksi, muttä tämä on niin harvinaista ettei oikein enää jaksa kuunnella haistatteluja yhdeksältä ennenkuin edes juttuseuraa saa.
Nämä joiden kanssa saanut keskustelua aikaan ovat olleet erittäin korkeasti koulutettuja hienoja ihmisiä.
Pidän itseäni ihmisenä, joka on muita parempi monella mittarilla mitattuna. Inhoan itseäni tämän takia. Haluaisin pitää itseäni keskivertona.
Seksivietti aiheuttaa vaikeuksia edelleen. Olisi helpompaa olla vähemmän tarvitseva.
N37
Vierailija kirjoitti:
En pidä siitä että kun yritän aloittaa keskustelua vieraiden naisten kanssa seitsemän kymmenestä naisesta vain haistattelevat tai uhkailevat, vaikka vain "moi" kerinnyt heille sanomaan, näistä kaksi kymmenestä taas eivät vastaa mitään. Tästä johtuen en pidä siitä että minusta katoaa päivittäin tämän myötä kunnioitus naisia kohtaan, ja olen maksullisiakin alkanut käyttämään koska he eivät koskaan haistattele ensi sanoinaan.
Edes yhden kymmenestä kanssa joskus saa keskustelun jopa aikaiseksi, muttä tämä on niin harvinaista ettei oikein enää jaksa kuunnella haistatteluja yhdeksältä ennenkuin edes juttuseuraa saa.
Nämä joiden kanssa saanut keskustelua aikaan ovat olleet erittäin korkeasti koulutettuja hienoja ihmisiä.
Selkeästi ongelma on se, että yrität iskeä naisia jotka ovat korkeampitasoisia kuin sinä. Koita valita sellaisia kohteita, jotka ovat ulkonäön suhteen samalla viivalla kuin sinä. Onnistumisprosentti paranee varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Seksivietti aiheuttaa vaikeuksia edelleen. Olisi helpompaa olla vähemmän tarvitseva.
N37
Hommaat 3 lasta ja vaativan työn ja sellaisen miehen, joka ei osallistu kotihommiin. Ja bum, alkup pulmasi on poissa! :)
Tähän väliin voisin kiittää teitä että olette olleet rehellisiä itsellenne ja myös muille, minulle AApeelle, kiitos!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37Hommaat 3 lasta ja vaativan työn ja sellaisen miehen, joka ei osallistu kotihommiin. Ja bum, alkup pulmasi on poissa! :)
Olen yhden lapsen kasvattanut, en enää aloita uudestaan. Vaativat opiskelut löytyy ja mies joka ei osallistu kotihommiin (sairas), ja siitä sairaudesta tämä "ongelmakin" johtuu. Onneksi enää ei ole pahempia ongelmia, mutta olisin kuvitellut iän tasaavan. Ei.
N37
Olen joskus epäkohtelias muita ihmisiä kohtaan koska olen niin ujo.
Siitä että valitan liikaa, haluaisin olla positiivisempi, nähdä asioista ne paremmat puolet. Jotenkin vain se valittaminen on niin paljon helpompaa mutta kun siitä valittamisesta ei tule kuin paha mieli.
En uskalla kysyä jos en tiedä jotain. Seison paikallani itkua pidätellen, koska minulle ei kerrota, koska muut eivät osaa lukea ajatuksiani, ja luulevat varmaan vain laiskaksi, kun en ole oma-aloitteisempi. En vain uskalla, koska en halua tehdä virheitä enkä nolata itseäni. Mutta lopputulos on silti se, että käytökseni on virheellistä ja noloa.